Marianne1983

Amme bh

11 indlæg i dette emne

Skal finde ammebh. Hvilke mærker er gode? Dvs behagelige og praktiske?

Og hvor fås de??

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sidst jeg var gravid købte jeg nogle i føtex, kan ikke huske mærket men dem vsr jeg meget glad for, ellers kan kryds-bh derfra også bruges det gjorde jeg sidst og vil da bruge dem igen, men det er jo hvad man helst vil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den uge jeg ammede var jeg mest til carriwels amme-bh. Den var så dejlig at have på. De kan købes i Babysam.

Jeg har også to fra Change, som jeg stadig bruger, selvom jeg ikke ammer mere ;) de ligner helt almindelige bh'er, bare lige med en amme-funktion. Tror dog slet ikke jeg forsøgte at amme med dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne ikke have klaret mig uden mine fra carriwell. De har dem i de fleste babybutikker og i flere netbutikker.

Jeg var gladest for dem unden blonder, de sad bedst på mig, har en halv stor barm. Deres ammetopper er også fantastiske...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var aller aller gladest for min triumph amme bh uden bøjle. Den var RAR at have på :) Den jeg havde fra triumph med bøjle var også udemærket. Og så havde jeg en del fra h&m. En var med fyld og den var rigtig pæn, men den var ikke særlig behagelig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en i ønskebørn, som jeg er glad for. Tror det er den, der hedder carriwell som flere gange bliver omtalt.

Change's ammebh kan jeg ikke anbefale!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte de billige i h&m før fødslen (jeg vidste at de nok ikke ville passe efter fødslen, så derfor de billige) efter fødslen købte jeg dem fra triumf uden bøjle (som barbamama) og de er fantastiske! Har altid brugt bøjle-bh og har store bryster, så troede ikke det var mig, men de sidder perfekt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har amme-bh fra change, da det var en af de få jeg kunne få i min str (70J, well skulle have haft brugt 65 men det lavedes ikke), og jeg er rigtig glad for dem! :) og så er jeg glad for den til en hvis grad ligner en alminde blonde-bh :)

Om natten bruger jeg en sports-bh, den er dog ikke optimal.

Generelt var mit problem bh'er, som kørte i str a la s, m, l, da de i reglen ikke tage højde for stor barm og lille omkreds.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har amme-bh fra change, da det var en af de få jeg kunne få i min str (70J, well skulle have haft brugt 65 men det lavedes ikke), og jeg er rigtig glad for dem! :) og så er jeg glad for den til en hvis grad ligner en alminde blonde-bh :)

Om natten bruger jeg en sports-bh, den er dog ikke optimal.

Generelt var mit problem bh'er, som kørte i str a la s, m, l, da de i reglen ikke tage højde for stor barm og lille omkreds.

Jeg bruger carriwell i str. L. Den passer til mig (70h i Changes ammebh)

Jeg kunne slet ikke holde Changes bh ud. Sjovt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ammetoppe fra H&M om natten, og ellers Carriwell og nogle lækre franske amme-bh'er fra Purløg og Persille. Jeg købte også nogle amme-bh'er i H&M, men de var ikke gode at have på så snart der kom mælk i brysterne gnavede de sig ind i siden af brystet..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte denne her fra et mærke der hedder Anita http://mlmodel.dk/anitaammebh . Jeg prøvede dem fra H&M, men jeg synes de blev slaskede med tiden, og så var de ikke så behagelige for mig at have på. Det er nok meget individuelt hvad man har det bedst i, men den her er økologisk bomuld, kan ikke huske hvad de andre jeg havde var lavet af? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER