Haarup

Mens uden at bløde?

8 indlæg i dette emne

Kan man have mens uden at bløde???

Har de sidste to dage haft det virkeligt meget som når jeg har kraftig mens.

Træt, mens smerter, kort lunde, ondt i hovedet.

Men bløder ikke!!!

Fik en MA for knap 4 uger siden. Og blødte i 3 uger bagefter.

Derfor tænker jeg nu at om jeg kan have blødt for meget så der ikke er mere at bløde af?

For det passer med at jeg snart burde have mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har jeg godt nok aldrig hørt om. Kunne det tænkes du er gravid igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg godt nok aldrig hørt om. Kunne det tænkes du er gravid igen?

Tror jeg desværre ikke.

Man må ikke sexse så længe man bløder, efter en MA, og det er kun en uge siden kraftig pletblødning stoppede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså når du går mens er det jo et nyt æg der slipper livmoderen og derfra bløder det.

Så tror bestemt ikke du kan havde mens uden at bløde.

Men trætheden kan måske skyldes alle de forandringer der har været i din krop.. - hvis du er utryk ved menssmerter, så gi lægen et kald i morgen..

Håber snart din krop finder sig selv igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg desværre ikke.

Man må ikke sexse så længe man bløder, efter en MA, og det er kun en uge siden kraftig pletblødning stoppede.

Nå nej jeg kan da heller ikke regne. Måske influenza? Jeg håber hurtigt I får gevinst igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså når du går mens er det jo et nyt æg der slipper livmoderen og derfra bløder det.

Så tror bestemt ikke du kan havde mens uden at bløde.

Men trætheden kan måske skyldes alle de forandringer der har været i din krop.. - hvis du er utryk ved menssmerter, så gi lægen et kald i morgen..

Håber snart din krop finder sig selv igen.

Tænkte bare at når man har blødt så meget, og for så kort tid siden, så kan der ikke rigtig nå at blive opbygget et nyt lag man kan bløde ud.

Håber også snart at alt ved normaler igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nej jeg kan da heller ikke regne. Måske influenza? Jeg håber hurtigt I får gevinst igen!

Tak

Håber jeg ikke. Men trætheden kan komme af at jeg har en hård og meget lang arbejds uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker - uden at vide super meget om det - at det er sidste krampetrtænkninger fra din MA.

Jeg kan forestille mig, at du har ondt fordi din livmoder trækker sig sammen, og fordi den er træt af at have blødt så længe. Trætheden, ondt i hovedet mm kan jo sagtens have noget med hormonerne at gøre, de skal vel også lige finde balancen.

Hvis du har blødt meget i 3 uger kan det måske være en ide at snakke med lægen om det. Jernmangel kan godt gøre, at du føler dig træt og uoplagt eller irritabel

Håber snart du får det bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER