fasling

hos lægen og finde ud af hvor langt henne jeg er

8 indlæg i dette emne

I går var min mand og jeg hos lægen så vi kunne få at vide hvor langt henne jeg var, da jeg ikke kan huske hvornår jeg havde sidste mens. men umiddeltbart så er jeg nok omkring 17+1 i dag så jeg er faktisk ret langt skal til scanning for at få fastlagt præcis hvor langt jeg er, men det er nok deromkring. Men alt gik fint, ellers mit blodtryk var fint og min urin ligesådan  så det var bare dejligt, så nu venter jeg bare på at blive indkaldt til jordmoder og  scanning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I går var min mand og jeg hos lægen så vi kunne få at vide hvor langt henne jeg var, da jeg ikke kan huske hvornår jeg havde sidste mens. men umiddeltbart så er jeg nok omkring 17+1 i dag så jeg er faktisk ret langt skal til scanning for at få fastlagt præcis hvor langt jeg er, men det er nok deromkring. Men alt gik fint, ellers mit blodtryk var fint og min urin ligesådan  så det var bare dejligt, så nu venter jeg bare på at blive indkaldt til jordmoder og  scanning

 

Spændende! Hvor langt var du henne, da du opdagede du var gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at læse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved ikke helt præcist hvor langt henne jer er, men nok 4,5 måned, jeg skal på sygehuset her om nogle timer og scannes for at få det helt præcist så det glæder jeg mig meget til. I skal nok få besked når jeg har været der og kommer til en pc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg været til scanning og jeg er i uge 18+0 i dag fik rigtige gode billeder af bebs lige i profil så det var super de kommer ind lidt senere

post-5016-0-91399900-1394477080_thumb.jp

post-5016-0-69446600-1394477091_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :) man kan se dit cpr-nummer på billedet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuk lille bebse  :loveshower Tillykke! Det var da også sent du fandt ud af du er gravid. Hvordan kan det være du ikke har haft mistanke? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuk lille bebse  :loveshower Tillykke! Det var da også sent du fandt ud af du er gravid. Hvordan kan det være du ikke har haft mistanke?

Smuk lille bebse  :loveshower Tillykke! Det var da også sent du fandt ud af du er gravid. Hvordan kan det være du ikke har haft mistanke?

jamen jeg testede engang og der var den negativ, men da jeg så blev ved med at være så træt og dårlig kunne være vågen så testede jeg også var den positiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER