skruk

er det okay?

42 indlæg i dette emne

Jeg har aldrig oplevet at blive "tjekket".. Det virker jo ret vildt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Køber altid sodavand og popcorn derinde.. Slik er lidt forskelligt.

Hvis der var et skilt hvor der stod man ikke måtte medbringe, ville jeg ikke smugle det ind. Men så skulle der altså også være et skilt.. Har aldrig set det nogen steder...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men min taske larmede også lidt :/ og var stor ;) men skulle jo have plads til snacks, tæppe, pung og pude :lol

What?! Må de godt kigge i folks private tasker? Kæft, jeg var blevet rasende, hvis jeg havde oplevet det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What?! Må de godt kigge i folks private tasker? Kæft, jeg var blevet rasende, hvis jeg havde oplevet det!

Ved jeg faktisk ikke, men vi var sent på den, så havde ikke tid til en diskussion ;) men man må da aldrig tage en kvindes Tupperware :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What?! Må de godt kigge i folks private tasker? Kæft, jeg var blevet rasende, hvis jeg havde oplevet det!

 

Altså, umiddelbart har de jo ikke "krav" på det som f.eks. politiet.. Butiksansatte må jo ikke engang kræve at se i folks tasker, hvis de tror personen har stjålet.

Men det er jo deres biograf og os der er gæster. Vi kan jo bare nægte dem at se i tasken, men så kan de vel nægte os at komme ind? Men det er jeg nu ikke sikker på de ville gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, umiddelbart har de jo ikke "krav" på det som f.eks. politiet.. Butiksansatte må jo ikke engang kræve at se i folks tasker, hvis de tror personen har stjålet.

Men det er jo deres biograf og os der er gæster. Vi kan jo bare nægte dem at se i tasken, men så kan de vel nægte os at komme ind? Men det er jeg nu ikke sikker på de ville gøre.

Vi har jo betalt billetten :p og der er jo ikke så meget konkurrence på området :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har da tit haft noget med :unsure i Herning, også åbenlyst og alt muligt, jeg tror ikke det er forbudt her! Anede ikke at det kunne være forbudt! Altså det giver jo god mening, men det har aldrig været aktuelt for mig så jeg ville godt nok blive overrasket!

Det er i øvrigt en nordisk film biograf!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har da tit haft noget med :unsure i Herning, også åbenlyst og alt muligt, jeg tror ikke det er forbudt her! Anede ikke at det kunne være forbudt! Altså det giver jo god mening, men det har aldrig været aktuelt for mig så jeg ville godt nok blive overrasket!

Det er i øvrigt en nordisk film biograf!

Nå det er da løjerligt at man må i nogen og ikke i andre :huh I Aalborg er de ret så strikse med det. Jeg overvejede faktisk at skrive en klage til dem, jeg synes det er lidt ærgerligt, at jeg sidder og føler mig som en kriminel i biffen fordi jeg gerne vil undgå sukker, sødestoffer og farvestoffer :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har jo betalt billetten :p og der er jo ikke så meget konkurrence på området :(

Jeg tænker, at de må smide en ud mod refundering af billetten, hvis det kom så langt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det er da løjerligt at man må i nogen og ikke i andre :huh I Aalborg er de ret så strikse med det. Jeg overvejede faktisk at skrive en klage til dem, jeg synes det er lidt ærgerligt, at jeg sidder og føler mig som en kriminel i biffen fordi jeg gerne vil undgå sukker, sødestoffer og farvestoffer :prik

I Biocity i Århus må man gerne have med selv. Nu er det efterhånden længe siden jeg var i bio, så det ka selvfølgelig have ændret sig..

Jeg har altså nogle gange spist en sandwich i biografen også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker, at de må smide en ud mod refundering af billetten, hvis det kom så langt?

Jeg vil sådan set gætte på, at de ikke behøver refundere billetten, hvis grunden til, at man bliver hældt ud/nægtet adgang er, at man har brudt deres regler...

Jeg ville nok generelt set ikke bryde tydeligt skiltede regler - men hidser mig nu i dette tilfælde ikke op over, at andre gør det. Jeg synes endvidere, at pointen om, at de ikke sælger, det man skal bruge, er udmærket (med den lille skønshedsfejl at det trods alt knap nok er en menneskeret at snacke i biografen;-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Biocity randers har et skilt ved døren. Men så vidt jeg ved håndhæver de det ikke. Ofte i babybio har de ikke sagt noget til det, når folk har noget med.

Jeg har kun haft med til Pixie samt de gange jeg har været til marathon :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sådan set gætte på, at de ikke behøver refundere billetten, hvis grunden til, at man bliver hældt ud/nægtet adgang er, at man har brudt deres regler...

Jeg ville nok generelt set ikke bryde tydeligt skiltede regler - men hidser mig nu i dette tilfælde ikke op over, at andre gør det. Jeg synes endvidere, at pointen om, at de ikke sælger, det man skal bruge, er udmærket (med den lille skønshedsfejl at det trods alt knap nok er en menneskeret at snacke i biografen;-).

Hehe ja du har ret i, at det ikke er en menneskeret at snacke i biografen :blush

Jeg vil så sige, at jeg spurgte om man måtte tage en lille smule mad med til en forestilling på over tre timer til babybio, hvis jeg lovede at passe på ikke at grisse, og det fik jeg helt bestemt nej til, selvom jeg var ammende og med baby og det var henover frokost. Næste gang lader jeg bare være med at spørge, men det synes jeg faktisk ikke er iorden at sige nej til, når de kun har usundt (og måske frugt, men det så jeg ikke da jeg var der) i kiosken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What?! Må de godt kigge i folks private tasker? Kæft, jeg var blevet rasende, hvis jeg havde oplevet det!

Det må de ikke! Ikke hvis du ikke vil have det. Men de må godt bede dig om at vise hvad du har i tasken. Så kan du frit sige ja eller nej, men siger du nej, har de ret til at bede sig gå.

De må heller ikke konfiskere eller smide ens ting ud, men igen kan de sige til dig, at du ikke må have det med ind, og så må du selv bestemme om du vil gå eller smide tingene ud.

Har godt nok kigget i mange tasker som kontrollør, men altid frivilligt, og det har altid været personen selv, der har åbnet tasken. :)

Jeg skulle mene, at hvis de skilter med, at du ikke må have visse ting med ind, så får du ikke billetten refunderet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig set nogen steder at det er forbudt. Jeg har gjort det nogen gange. Kan umiddelbart ikke se at der er noget galt med det. .

:ditto

Og selvom jeg så ved det nu, kunne jeg nu ærlig talt stadig godt finde på det. Jeg tror ikke at det er så stort et tab for biograferne. Der er stadig maaange, der køber hos dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I nogle biografer er det altså helt tilladt at have slik osv med selv.!!

Så ja, jeg har altid haft det og har altid haft det åbenlyst og der er aldrig blevet sagt noget til det..

De biografer jeg benytter i Århus har ingen regler..!

Enig her - jeg har heller aldrig hørt om at man ikke må tage sit eget slik/drikke/frugt med :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så på et tidspunkt en opgørelse over hvor lidt biografer tjener på at sælge selve biletterne, det var så godt som intet når udgifterne var betalt, så det var nødvendigt med sliksalg for at det kunne betale sig.. Når det så er sagt kunne jeg stadig godt finde på det, nægter fx at betale 20 kr for en vand :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER