Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Ja, den har ellers været min gode ven den sidste tid. Håber det er bedre i morgen. Vi skal til bryllup med overnatning lørdag, så vil gerne lige have en god dag med afslapning inden, ellers tror jeg ikke jeg kommer igennem så lang en dag, og specielt aften i lang kjole og med væske i fødderne :/

Og hvilken kjole endte du ud med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og hvilken kjole endte du ud med?

jeg har lånt en, så jeg slap for at bruge penge på det :) - og så er det jo heldigt at jeg ikke er vokset så meget at jeg ikke kan være i den, da det er en almindelig kjole der skær under brystet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger har scoret sig sin første tid ved lægen. Er panisk for, at vi ender på Skejby :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger har scoret sig sin første tid ved lægen. Er panisk for, at vi ender på Skejby :(

 

åh... hvad nu? er det hans nyrer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger har scoret sig sin første tid ved lægen. Er panisk for, at vi ender på Skejby :(

Er han ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen var enig i at det lignede blod så nu er det op til Skejby at afgøre det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen var enig i at det lignede blod så nu er det op til Skejby at afgøre det.

Åh nej :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, hvor er jeg træt.

Er allerede klar til den 1. lur idag, og det bliver vist ikke den sidste.

Savner at kunne sove ordentligt om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille dreng er syg :boo

Vi er på Børne intensiv og han får luft og antibiotika. De undersøger for blærebetændelse, streptokokker b og meningitis. Svaret kender vi endnu ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille dreng er syg :boo

Vi er på Børne intensiv og han får luft og antibiotika. De undersøger for blærebetændelse, streptokokker b og meningitis. Svaret kender vi endnu ikke.

:kram Åh ha altså Håber snart I får afklaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille dreng er syg :boo

Vi er på Børne intensiv og han får luft og antibiotika. De undersøger for blærebetændelse, streptokokker b og meningitis. Svaret kender vi endnu ikke.

:kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille dreng er syg :boo

Vi er på Børne intensiv og han får luft og antibiotika. De undersøger for blærebetændelse, streptokokker b og meningitis. Svaret kender vi endnu ikke.

Åh nej :kram2 :kram

Håber ikke det er nogen af de sidste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille dreng er syg :boo

Vi er på Børne intensiv og han får luft og antibiotika. De undersøger for blærebetændelse, streptokokker b og meningitis. Svaret kender vi endnu ikke.

puha nej da!

God bedring! Håber snart der er godt nyt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille dreng er syg :boo

Vi er på Børne intensiv og han får luft og antibiotika. De undersøger for blærebetændelse, streptokokker b og meningitis. Svaret kender vi endnu ikke.

Åarrh :( håber de hurtigt finder ud af hvad det er, så de kan hjælpe ham.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille dreng er syg :boo

Vi er på Børne intensiv og han får luft og antibiotika. De undersøger for blærebetændelse, streptokokker b og meningitis. Svaret kender vi endnu ikke.

:kram2 god bedring med ham, håber de snart finder ud af, hvad der er galt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille dreng er syg :boo

Vi er på Børne intensiv og han får luft og antibiotika. De undersøger for blærebetændelse, streptokokker b og meningitis. Svaret kender vi endnu ikke.

Åh Britta. Det lyder ikke godt - håber ikke at det er alvorligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger.

Vi ved ingenting ud over at det er en infektion. De tror mest det er urinvejene og vi afventer scanning af blære og nyrerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bliver der vasket babytøj herhjemme

Ghn2Xt5.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bliver der vasket babytøj herhjemmeGhn2Xt5.jpeg

Åhr, det er så hyggeligt at se det hænge fremme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe :D manden kom hurtigt ud af sengen i morges :D

Mit alarm på telefonen vækkede mig kl. 7.30, da jeg var på vej ud af sengen vågnede Maja også og bad om at komme op til mig. Så vi sad lidt på sengekanten og bare nussede og hyggede :wub Maja begynder at slå en masse små prutter og jeg spørger efter om hun er ved at lave pølser, hvilket hun bekræfter. Så vi bliver siddende lidt. Maja siddende med front mod mig på mit skød. Pludselig mærker jeg noget der plasker op på mine fødder på gulvet og er lidt forundret over, hvad det er, da Maja jo har ble på. Jeg kalder på manden og siger at der er vand eller tis på gulvet om han ikke lige vil komme og hjælpe. Manden flyver op af sengen lettere forvirret og forstår ikke at jeg siger "jeg tror altså ikke at det kommer fra mig af" han hører det flere gange som "jeg tror ikke det kommer fra Maja" :lol så manden henter papir og går tørret op på gulvet. Tager Maja så vi kan blive 100% sikre på, hvor vand eller tis kommer fra. Det kommer så fra Maja, som jeg skifter ble på, der er pølser i, men ingen tis, så hvordan tisset er rendt ud af bleen igennem tøjet og ned på gulvet er mig noget af en gåde :unsure men synes at det var lidt morsomt at se min lettere forvirrede mand :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe :D manden kom hurtigt ud af sengen i morges :D

Mit alarm på telefonen vækkede mig kl. 7.30, da jeg var på vej ud af sengen vågnede Maja også og bad om at komme op til mig. Så vi sad lidt på sengekanten og bare nussede og hyggede :wub Maja begynder at slå en masse små prutter og jeg spørger efter om hun er ved at lave pølser, hvilket hun bekræfter. Så vi bliver siddende lidt. Maja siddende med front mod mig på mit skød. Pludselig mærker jeg noget der plasker op på mine fødder på gulvet og er lidt forundret over, hvad det er, da Maja jo har ble på. Jeg kalder på manden og siger at der er vand eller tis på gulvet om han ikke lige vil komme og hjælpe. Manden flyver op af sengen lettere forvirret og forstår ikke at jeg siger "jeg tror altså ikke at det kommer fra mig af" han hører det flere gange som "jeg tror ikke det kommer fra Maja" :lol så manden henter papir og går tørret op på gulvet. Tager Maja så vi kan blive 100% sikre på, hvor vand eller tis kommer fra. Det kommer så fra Maja, som jeg skifter ble på, der er pølser i, men ingen tis, så hvordan tisset er rendt ud af bleen igennem tøjet og ned på gulvet er mig noget af en gåde :unsure men synes at det var lidt morsomt at se min lettere forvirrede mænd :lolhit

:haha

Den anden dag fik jeg akupunktur hos fysioen og da manden kom hjem sagde jeg til ham "jeg er blevet punkteret i dag" (vi har altid joket med at akupunktur=punktering)

Han troede straks at jeg mente vandet var gået og gik heeeelt i panik fordi jeg bare tog det så roligt :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen.

Han er vågnet godt op og klare sig fint uden c pap. Vi afventer svar på nye blodprøver samt scanningen.

Men jeg er lagt i seng men synes det er svært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen.

Han er vågnet godt op og klare sig fint uden c pap. Vi afventer svar på nye blodprøver samt scanningen.

Men jeg er lagt i seng men synes det er svært.

Forstår virkelig godt at du syntes det er svært, han er jo også bare lille bitte, men godt at han klarer sig uden ilt :) håber det bare er en lille infektion der hurtigt slås ned af antibiotika, så i kan komme hurtigt hjem og bare nyde jeres lille Asger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger er i klar bedring. Han ligner sig selv synes jeg.

Venter spændt på stuegang hvor vi desværre er sidst i køen, da Asger har det godt. Sygeplejersken vil foreslå at vi får ham med over i tryg huset og kun kommer på afdelingen ved behandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger er i klar bedring. Han ligner sig selv synes jeg.

Venter spændt på stuegang hvor vi desværre er sidst i køen, da Asger har det godt. Sygeplejersken vil foreslå at vi får ham med over i tryg huset og kun kommer på afdelingen ved behandling.

Dejligt at det virker til, at han er i bedring :loveshower noget nyt efter stuegang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER