Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Hvilken slags streptokok? Tror aldrig der er nogen der har været i panik over at være i rum med mig og jeg er heller ikke oplyst om at den smitter, da den sidder inde i mit underliv. Min er B, dog ikke påvist i denne graviditet.

Men ellers ring og spørg fødegangen om du skal forholde dig til noget særligt? Du skal da i hvert fald ikke være bekymret.

Krise overstået - de tager en prøve når jeg er derinde næste gang men de var ikke bekymrede... :) heldigvis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er jeg den eneste der har fornemmelsen af at baby er ved at skrue sig ned i bækkenet?

Får sådan nogle niv i bækkenet for tiden og tænker det er ham som "støder mod"? Eller er det helt fjollet???

Ja! Har haft en del niven og en sådan skarp smerte de sidste par uger og min læge tjekkede tirsdag og babyen hoved står nede i mit bækken, det står ikke helt fast endnu, men det sidder dernede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krise overstået - de tager en prøve når jeg er derinde næste gang men de var ikke bekymrede... :) heldigvis

Det var godt du har fået snakket så det ikke fylder mere :) jeg skal indlægges efter fødslen grundet streptokokker med Felix :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der har fornemmelsen af at baby er ved at skrue sig ned i bækkenet?

Får sådan nogle niv i bækkenet for tiden og tænker det er ham som "støder mod"? Eller er det helt fjollet???

Nope tror snart ikke han kan komme længere ned men jordemoder har bekræftet at han står dybt :) føler jeg nærmest nogen gange kan mærke hovedet dernede :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow kun 1 mdr til termin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow kun 1 mdr til termin :)

Også her :-) Skal dog have kejsersnit om kun 20 dage - nu er det virkelig snart :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhu en md til termin. Vildt at man snart er mor til 2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhu en md til termin. Vildt at man snart er mor til 2.

Helt vild. Kunne godt ønske mig at når vi nåede den 1. næste gang var vi blevet 4 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så vildt at vi er tæt på nu!

Statistisk set vil en del af os jo være forældre når denne måned er gået (evita og cat er jo :yay )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er godt nok vildt at der kun er en måned til vores terminsmåned :o har nu ikke så travlt med at den kommer ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er vildt :o!! jeg kan simpelthen ikke beslutte hvad jeg ønsker mig af terminsdag, min egen tålmodighed synes kun lige vi skal ramme 37 uger så må han gerne komme, af praktiske årsager (jeg følger lige lidt småfag på uni det her semester) så ville det være smartest at jeg gik de 2 uger over tid XD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste, der efterhånden har kronisk ondt i maven (nederst, som mens smerter)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja det er jo sindssygt, at der allerede er gået så lang tid, siden den første positive GT med to flotte, flotte streger...

Men da jeg vågnede i morges panikkede jeg altså en anelse: det er ved at være NU, er vi klar, shiiiit der er ca 24 dage tilbage +/-....

Skræmmende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste, der efterhånden har kronisk ondt i maven (nederst, som mens smerter)?

Jeg bliver også nemt virkelig øm i maven efterhånden :s, vi snakker en gåtur på 50m, men det er der ikke kronisk, og har aldrig rigtig haft menssmerter, så det kan jeg ikke vurdere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste, der efterhånden har kronisk ondt i maven (nederst, som mens smerter)?

Jeg har det ikke kronisk, det kommer lidt i bølger og er der ofte en lille smule hele tiden. Hos mig sætter det sig også i lænden. Jeg synes også jeg har mere ondt i skambenet end jeg har haft tidligere. Jordemoderen sagde dog i fredags at det var helt normalt at have det sådan nu.

Smerterne passer ca med hvor jordemoderen sagde babys hoved var i fredags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste, der efterhånden har kronisk ondt i maven (nederst, som mens smerter)?

føles mere som om jeg har lavet for mange mavebøjninger :-/sådan øm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste, der efterhånden har kronisk ondt i maven (nederst, som mens smerter)?

Her kommer de mere i bølger og gerne med flere timers mellemrum.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan han komme til at ligge skævt hvis jeg ligger meget på den ene side?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan han komme til at ligge skævt hvis jeg ligger meget på den ene side?

Og i forlængelse af det spørgsmål:

Kan man lave særlige øvelser, så han netop kravler lige ned i bækkenet? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er egentlig lidt utroligt at der slet ikke er nogle fra vores terminsgruppe der allerede har født. Der er da ved at være en del i den FB-TG jeg er med i som har født allerede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er egentlig lidt utroligt at der slet ikke er nogle fra vores terminsgruppe der allerede har født. Der er da ved at være en del i den FB-TG jeg er med i som har født allerede

Jeg tager gerne den første men vil nu gerne der går en uge endnu så den hedder 37+0.

Har haft plukveer hele aftenen og har det endnu :( kan ikke rigtig sove så nu må det altså gerne stoppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også germe føde nu - jeg er så klar :-) Jeg arbejder dog stadig, men har ikke noget imod at aflyse alle kunderne ;-) Igår havde jeg en lang dag på i studiet - og var selvfølgelig træt da jeg kom hjem (så skulle den ene lige til dans og den anden til ridning) - men har ikke de store smerter og har aldrig haft plukveer (det er mit 3. barn og har ikke haft det med nogle af dem) tilgengæld har jeg den onde halsbrand :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine plukveer blev rigtigt stride i nat og havde fat i fødegangen. Blev beordret varme og fik slået dem ned. Håber de fortsætter med det før synes lige det er tidligt nok endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-2960-0-37202700-1409649144_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet mindre end FANTASTISK!!! :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER