Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Dejligt det er overstået :), Storms blodtype var heldigvis også negativ, så jeg slap :)

Jeg synes heldigvis ikke det er slemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja så har jeg blærebetændelse igen. 4. Gang i denne graviditet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det kan man desværre bruge alt for meget tid på. Jeg var heldig at komme til til tiden i dag :)

Min tid kl 10:20 blev til klokken 12:15 i stedet. Denne gang af egen skyld. Da jeg var kørt afsted hjemmefra og er 35 min fra hjemmet ringer G4S og siger at alarmen er gået!!! Aaaaarh jeg havde sat alarm på med 4 hunde i stuen!!! Ups!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min tid kl 10:20 blev til klokken 12:15 i stedet. Denne gang af egen skyld. Da jeg var kørt afsted hjemmefra og er 35 min fra hjemmet ringer G4S og siger at alarmen er gået!!! Aaaaarh jeg havde sat alarm på med 4 hunde i stuen!!! Ups!!!

Hovsa :D det var nok optimistisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er jeg glad for at jeg skal til jordmor i morgen, har det så dårligt for tiden. :( men men men... Lillemanden er begyndt at køre sine fødder (tror jeg) ret hårdt mod min mave, og han reagerer på at blive nusset :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovsa :D det var nok optimistisk :)

Ja det var lidt en ups'er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

evita: godt at det bare var en tanketorsk og ikke et indbrud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

evita: godt at det bare var en tanketorsk og ikke et indbrud :)

Ja for Søren da :) men stakkels hunde, de stod alligevel en hvis rum tid i larmen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja for Søren da :) men stakkels hunde, de stod alligevel en hvis rum tid i larmen :(

 

Ja, det er selvfølgelig rigtigt :/

 

 

Jeg har lige stikset min urin; +1 i leukocytter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er selvfølgelig rigtigt :/

 

 

Jeg har lige stikset min urin; +1 i leukocytter :(

har ikke spor forstand på det men min jm fandt også +1 i går men sagde det nok bare var udflåd. Det var vist først ved +2 de gør noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har ikke spor forstand på det men min jm fandt også +1 i går men sagde det nok bare var udflåd. Det var vist først ved +2 de gør noget

 

nå okay... Så må jeg jo bare lige stikse den lidt oftere, så jeg ser at det ikke udvikler sig. :) - men det siger min jordmor nok i dag når jeg skal der ind. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har ikke spor forstand på det men min jm fandt også +1 i går men sagde det nok bare var udflåd. Det var vist først ved +2 de gør noget

Samme svar fik jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde intet WHAT so ever i urinen igår - så de troede jo nærmest jeg havde afleveret vand i stedet :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sko størrelse 16-17?!?! Hvor gammel er baby så i snit?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige eksploderet på manden.

Har givet hunden loppekur og et stort råt hesteben hun kan hygge med på græsplænen. Hun er dog meget let at distrahere, så hver gang manden åbner eller lukker vores hoveddør så løber hunden derom. Hvilket han så har gjort 3-4 gange nu indenfor 10 minutter!!!

Og så kan jeg stå og beordre hende tilbage til hendes ben og vække interessen der fremfor hvad der foregår ved døren. I stedet for at han går ud af tterrassdøren...!! Så er der ingen problemer...

Damn hader hormonture men for fanden altså gider ikk sige den samme ting til ham 3 gange og han så bare fortsætter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige eksploderet på manden.

Har givet hunden loppekur og et stort råt hesteben hun kan hygge med på græsplænen. Hun er dog meget let at distrahere, så hver gang manden åbner eller lukker vores hoveddør så løber hunden derom. Hvilket han så har gjort 3-4 gange nu indenfor 10 minutter!!!

Og så kan jeg stå og beordre hende tilbage til hendes ben og vække interessen der fremfor hvad der foregår ved døren. I stedet for at han går ud af tterrassdøren...!! Så er der ingen problemer...

Damn hader hormonture men for fanden altså gider ikk sige den samme ting til ham 3 gange og han så bare fortsætter.

Ha jeg er også uvenner med manden...

Jeg pressede så meget på i morges for at han stod op og kørte ind på kontoret at vi endte med at blive mega uvenner over at jeg stressede ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha jeg er også uvenner med manden...

Jeg pressede så meget på i morges for at han stod op og kørte ind på kontoret at vi endte med at blive mega uvenner over at jeg stressede ham

Nu har jeg taget benet fra hende for vil simpelthen ikk ha et råt ben liggende på græsset i den varme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg taget benet fra hende for vil simpelthen ikk ha et råt ben liggende på græsset i den varme.

Lyder fornuftigt :)

Jeg har en mand der ikke gider tale med mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for skænderier med mænd :(..

Har ikke er rigtig mærket meget til Storm i dag :s og kun lidt i går jeg selv fremprovokerede, er liiidt bekymret..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder fornuftigt :)

Jeg har en mand der ikke gider tale med mig :(

Så må du jo tale med Sara i stedet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må du jo tale med Sara i stedet ;)

;) har lige ligget og fortalt hende hvor hendes diva-nøkker kommer fra - og det er IKKE fra mig i hvert fald!!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for skænderier med mænd :(..

Har ikke er rigtig mærket meget til Storm i dag :s og kun lidt i går jeg selv fremprovokerede, er liiidt bekymret..

Ja øv med skænderier. Jeg har heller ikke mærket Asger så meget men jordemoderen på fødegangen sagde at de sagtens kunne have forskellige rytmer om dagen. Du skal selvfølgelig mærke ham flere gange om dagen og hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt til fødegangen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for skænderier med mænd :(..

Har ikke er rigtig mærket meget til Storm i dag :s og kun lidt i går jeg selv fremprovokerede, er liiidt bekymret..

Prøv at fremprovokere en hikke - iiiiiskoldt vand og læg dig på venstre side. Det siges at det virker fra JM (dog ikke på mig)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må du jo tale med Sara i stedet ;)

Jeg er bare håbløst bagud eller også har jeg en hukommelse som en si men går ud fra det er lille pigen i maven der skal hedde Sara :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at fremprovokere en hikke - iiiiiskoldt vand og læg dig på venstre side. Det siges at det virker fra JM (dog ikke på mig)

Asger ligger i højre side men skælder altid ud når jeg ligger mig på venstre så her virker det. Det gjorde det også med Felix :) i går kunne jeg skubbe liv i ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER