Besvaret October 10, 2014 Er et smut på fødegangen for at få kørt en kurve, da det er meget begrænset, hvad jeg har mærket til den lille inden for det sidste halvandet døgnstid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Er et smut på fødegangen for at få kørt en kurve, da det er meget begrænset, hvad jeg har mærket til den lille Øv :(, det har jeg også prøvet en enkelt gang, håber der snart kommer godt gang i maven! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Øv :(, det har jeg også prøvet en enkelt gang, håber der snart kommer godt gang i maven! Der kom godt gang i den lille, da jeg først fik spændt bæltet på maven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Der kom godt gang i den lille, da jeg først fik spændt bæltet på maven :) De er ret gode til at vække babyen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Så er baby Storm kommet til verden, og han er bare skøn :kuller Vandet gik kl. 00.24 og han blev født kl. 07.18. Var 4 cm åben da jeg kom ind på hospitalet, og en time senere var jeg 10 cm. Så tror sig fanden, det gjorde ondt :klap Nåede ikke epidural, men fik akupunktur da veerne stoppede lidt, da jeg havde ligget en times tid i badekar. Kom op og pressede videre og jm truede med vedrop, som jeg frygtede, så hun klippede mig i stedet og 5 min efter var han ude. Kan desværre ikke vedhæfte billede fra mobilen men I får et, når vi kommer hjem fra patienthotellet. Er godt øm og har scoret mig 2 små hæmorider :( Men han er bare dejlig :loveshower Og jeg slap for at gå over tid :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Er et smut på fødegangen for at få kørt en kurve, da det er meget begrænset, hvad jeg har mærket til den lille inden for det sidste halvandet døgnstid. Godt du kom afsted :kram2 Er spændt på om de har fået sparket det yderligere igang :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Så er baby Storm kommet til verden, og han er bare skøn :kuller Vandet gik kl. 00.24 og han blev født kl. 07.18. Var 4 cm åben da jeg kom ind på hospitalet, og en time senere var jeg 10 cm. Så tror sig fanden, det gjorde ondt :klap Nåede ikke epidural, men fik akupunktur da veerne stoppede lidt, da jeg havde ligget en times tid i badekar. Kom op og pressede videre og jm truede med vedrop, som jeg frygtede, så hun klippede mig i stedet og 5 min efter var han ude. Kan desværre ikke vedhæfte billede fra mobilen men I får et, når vi kommer hjem fra patienthotellet. Er godt øm og har scoret mig 2 små hæmorider :( Men han er bare dejlig :loveshower Og jeg slap for at gå over tid :yay :hurra tillykke med Storm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Så er baby Storm kommet til verden, og han er bare skøn :kuller Vandet gik kl. 00.24 og han blev født kl. 07.18. Var 4 cm åben da jeg kom ind på hospitalet, og en time senere var jeg 10 cm. Så tror sig fanden, det gjorde ondt :klap Nåede ikke epidural, men fik akupunktur da veerne stoppede lidt, da jeg havde ligget en times tid i badekar. Kom op og pressede videre og jm truede med vedrop, som jeg frygtede, så hun klippede mig i stedet og 5 min efter var han ude. Kan desværre ikke vedhæfte billede fra mobilen men I får et, når vi kommer hjem fra patienthotellet. Er godt øm og har scoret mig 2 små hæmorider :( Men han er bare dejlig :loveshower Og jeg slap for at gå over tid :yay Tillykke med baby Storm :loveshower den kom da alligevel til at gå pænt stærk din fødsel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Godt du kom afsted :kram2 Er spændt på om de har fået sparket det yderligere igang :bd :bd Det har de ikke, så vi væbner os med tålmodighed :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Så er baby Storm kommet til verden, og han er bare skøn :kuller Vandet gik kl. 00.24 og han blev født kl. 07.18. Var 4 cm åben da jeg kom ind på hospitalet, og en time senere var jeg 10 cm. Så tror sig fanden, det gjorde ondt :klap Nåede ikke epidural, men fik akupunktur da veerne stoppede lidt, da jeg havde ligget en times tid i badekar. Kom op og pressede videre og jm truede med vedrop, som jeg frygtede, så hun klippede mig i stedet og 5 min efter var han ude. Kan desværre ikke vedhæfte billede fra mobilen men I får et, når vi kommer hjem fra patienthotellet. Er godt øm og har scoret mig 2 små hæmorider :( Men han er bare dejlig :loveshower Og jeg slap for at gå over tid :yay Stort tillykke med Storm :biglove Øv med hæmorider og klip men det går over igen. Og synes af din smuksak er jo det hele værd! :) Glæder mig til billede. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Så er baby Storm kommet til verden, og han er bare skøn :kuller Vandet gik kl. 00.24 og han blev født kl. 07.18. Var 4 cm åben da jeg kom ind på hospitalet, og en time senere var jeg 10 cm. Så tror sig fanden, det gjorde ondt :klap Nåede ikke epidural, men fik akupunktur da veerne stoppede lidt, da jeg havde ligget en times tid i badekar. Kom op og pressede videre og jm truede med vedrop, som jeg frygtede, så hun klippede mig i stedet og 5 min efter var han ude. Kan desværre ikke vedhæfte billede fra mobilen men I får et, når vi kommer hjem fra patienthotellet. Er godt øm og har scoret mig 2 små hæmorider :( Men han er bare dejlig :loveshower Og jeg slap for at gå over tid :yay Tillykke tillykke :bd :hurra :yay :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Så er baby Storm kommet til verden, og han er bare skøn :kuller Vandet gik kl. 00.24 og han blev født kl. 07.18. Var 4 cm åben da jeg kom ind på hospitalet, og en time senere var jeg 10 cm. Så tror sig fanden, det gjorde ondt :klap Nåede ikke epidural, men fik akupunktur da veerne stoppede lidt, da jeg havde ligget en times tid i badekar. Kom op og pressede videre og jm truede med vedrop, som jeg frygtede, så hun klippede mig i stedet og 5 min efter var han ude. Kan desværre ikke vedhæfte billede fra mobilen men I får et, når vi kommer hjem fra patienthotellet. Er godt øm og har scoret mig 2 små hæmorider :( Men han er bare dejlig :loveshower Og jeg slap for at gå over tid :yay Tillykke med jeres lille Storm!! :) (er møg jaloux ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Tillykke med storm, Camilla Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Så fik jeg endelig sat wallstickers op ved puslebordet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Så fik jeg endelig sat wallstickers op ved puslebordet Hvor er det fint :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Tak søde piger :kram Ja, det er det hele værd, selvom idag har været præget af ammeproblemer, masser af blødninger ved bevægelse og en dreng, der lige skal vænne sig til den store verden. Heldigvis finder han fantastisk ro hos farmand, som trives i hans nye rolle :kuller Så når jeg forhåbentlig stopper med at bløde voldsomt og kan bevæge mig lidt, kan jeg nyde det på en anden måde end nu. Men skøn, det er han altså :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Håber på at Laura lærer at bruge sutten. Jeg er dog nok lidt for ivrig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Tak søde piger :kram Ja, det er det hele værd, selvom idag har været præget af ammeproblemer, masser af blødninger ved bevægelse og en dreng, der lige skal vænne sig til den store verden. Heldigvis finder han fantastisk ro hos farmand, som trives i hans nye rolle :kuller Så når jeg forhåbentlig stopper med at bløde voldsomt og kan bevæge mig lidt, kan jeg nyde det på en anden måde end nu. Men skøn, det er han altså :loveshower Lyder dejligt på trods af startproblemer :) Glæder mig til at se billeder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Håber på at få en ordentlig nattesøvn uden drilleveer i nat! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Håber på at få en ordentlig nattesøvn uden drilleveer i nat! Jeg overtager gerne :D bare helst rigtige veer :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Lyder dejligt på trods af startproblemer :) Glæder mig til at se billeder :) Lidt flere startproblemer: Han vil bare kun sove på/hos en af os, så lige nu ligger han på mig og bobler.Suk. Hehe og så valgte han lige at skide ud over manden, da han blev skiftet før :haha Men så fik vi da tjekket, at maven virker :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Lidt flere startproblemer: Han vil bare kun sove på/hos en af os, så lige nu ligger han på mig og bobler. Suk. Hehe og så valgte han lige at skide ud over manden, da han blev skiftet før :haha Men så fik vi da tjekket, at maven virker :D Det forstår jeg godt han ikke vil det lille pus, nu har han jo ligget inde i maven 9 måneder og været vant til varmen og lydene, så må det da være mærkeligt at skulle ligge i en vugge, men bare en smule genkendeligt at ligge uden på maven :) (også selvom det er træls for mor og far :p).. Ha :D trøst dig med det ikke gik ud over dig ;).. betyder det at jeg skal pakke mere end to ekstra tshirts til kæresten :p? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Det forstår jeg godt han ikke vil det lille pus, nu har han jo ligget inde i maven 9 måneder og været vant til varmen og lydene, så må det da være mærkeligt at skulle ligge i en vugge, men bare en smule genkendeligt at ligge uden på maven :) (også selvom det er træls for mor og far :p).. Ha :D trøst dig med det ikke gik ud over dig ;).. betyder det at jeg skal pakke mere end to ekstra tshirts til kæresten :p? Ja, jeg kan også fuldt ud forstå han vil ligge hos. Men øv det er hårdt når man er sindssyg træt :klapHehe, manden havde bar mave, så der blev ikke spildt en t-shirt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Ja, jeg kan også fuldt ud forstå han vil ligge hos. Men øv det er hårdt når man er sindssyg træt :klap Hehe, manden havde bar mave, så der blev ikke spildt en t-shirt :) Forståeligt!!! :kram Smid ham over til far ;) han har ikke lige født og må holde sig kørende på kaffe hvis han er træt :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2014 Forståeligt!!! :kram Smid ham over til far ;) han har ikke lige født og må holde sig kørende på kaffe hvis han er træt :p Manden drikker så ikke kaffe, men har på fornemmelsen han overvejer andre ting med koffein.Shit vi er trætte idag, men til gengæld skal vi efter planen hjem idag :yay Egen seng og egne omgivelser er nu bare det bedste. Del dette indlæg Link to post Share on other sites