Guest

Hvad gør i for forholdet efter i er blevet mor?

60 indlæg i dette emne

Har lige "bestilt" pasning af Luna hos min mor, fra lørdag til søndag!

Vi trænger bare sindsygt meget til kærestetid! Og jeg glæder mig vildt! :Yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en tråd, der rammer et meget ømt punkt..

Jeg er faktisk ikke skide god til der der med forhold, nærvær ...ja, jeg er vel egentlig skide svære at leve med, Og så alligevel.. Vi har snart været sammen i 15 år (oh my)

Og på trods af de relative mange og store udfordringer og svære tider vi har været igennem, jamen så må vi på et eller andet punkt være gode til at gøre noget for hinanden..

Jeg gør altid noget ud af mig selv, er god til at påskønne de ting min mand gør, sender søde beskeder, og prøver at bevare (et ikke eksisterende) overskud til at klare dagligdagen..

Vi er gode til at putte i sofaen

Jeg er, eller har været, god til at sætte mål i hverdagen og nå dem, så vores forhold opnår de bedste forhold. Vi er gode til at tale, og lytte til hinanden..

Når det så er sagt, har vi en million milliard gange glemt hinanden pga. De mange omstændigheder vi har kæmpet med, og når dagligdagtrummerummet er sat ind, men vi har da samme opfattelse af at tage fat om det igen, når vi bliver bevidste om det. Og det er i virkeligheden nok der at vores styrke ligger...

Men i denne weekend er vi børnefri, dog med planlagte praktiske gøremål, men mon ikke der bliver til hinanden også.

Børnefri weekend afblæst med bræksyg datter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nu 2 dates på tapetet indenfor 8 dage! Lørdag tager bedstefar Mie (han spurgte ikke direkte, men det blev kraftigt antydet at han gerne ville) så vi kan komme op og besøge svigermor, men så fik han altså også lov til at tage hende fra før middagslur lørdag til kl 10 søndag :yay han trænger til selskab og Mie er bare stjernen i hans liv og omvendt så vi plejet lige forholdet der (vi har en bryllups dags date til gode ;) )Og så har Anders fri på næste fredag hvor jeg har tidligt fri. Så vælger vi at sende Mie i dagpleje og tage på frokost date!

Fedt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Børnefri weekend afblæst med bræksyg datter :(

:numse :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var blevet lidt for god til at gå i Mormor-trusser, så som juletreat lovede jeg min mand kun at bruge G-streng i december måned. Det nød han big time!!

Det blev jeg meget inspireret af, så jeg havde min kæreste med ude og vælge nyt undertøj til mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Børnefri weekend afblæst med bræksyg datter :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Børnefri weekend afblæst med bræksyg datter :(

Åh nej :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nu 2 dates på tapetet indenfor 8 dage! Lørdag tager bedstefar Mie (han spurgte ikke direkte, men det blev kraftigt antydet at han gerne ville) så vi kan komme op og besøge svigermor, men så fik han altså også lov til at tage hende fra før middagslur lørdag til kl 10 søndag :yay han trænger til selskab og Mie er bare stjernen i hans liv og omvendt så vi plejet lige forholdet der (vi har en bryllups dags date til gode ;) )Og så har Anders fri på næste fredag hvor jeg har tidligt fri. Så vælger vi at sende Mie i dagpleje og tage på frokost date!

:yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :(

Ja det er røv... Men nøj hvor er hun skidt.... Det bliver en laaaaaaaaaaang nat..

Men det er da ærgerligt at det lige rammer ind i en af de meget få børnefri weekends vi har..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Børnefri weekend afblæst med bræksyg datter :(

Øv. God bedring med hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg Gør desværre ikke rigtig noget. Men det skal der også laves om på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger!!! Så har jeg fixet 12 dates med Anders. Det er simple dates, som både er med og uden Mie, på hverdage, i weekenden, dyre, billige mv. Men det er 12 datoer jeg har sat af til Anders og mig.

Der skal dog nok rykkes lidt på nogle dage da de 2 dage vi skal spise ude er på hverdage så hvis vi ikke kan finde nogen der kan komme herhjem og putte Mie så skal vi rykke datoerne og så kommer juni/juli datesne til at blive rykket hvis de lander i vores ferie ;)

8JWmXMR.jpg

Men her er beskrivelserne:

Dato: 25/2 2014

Destination: USA

Menu: Vi laver hjemmelavede burgere og pommesfrites, Cola og root beer

Hvad mere: Vi spiser ved bordet i stuen alle 3, Når Mie er lagt i seng ser vi en hollywood film efter Anders´s valg mens vi spiser chips

Dato: 22/3 2014

Destination: Indien

Menu: ???

Hvad mere: Vi sidder på puder på gulvet i køkkenet. Lyset er slukket og vi har stearinlys tændt på køkkenbordet i stedet.

Efter maden ser vi Aladin sammen med Mie.

Dato: 15/04 2014

Destination: Frankrig

Menu: Fransk picnic – dessert Creme brulê

Hvad mere: Vi holder picnic på gulvet i stuen, hører fransk musik og efter maden går vi en tur.

Dato: 14/5 2014

Destination: Japan

Menu: Yotaka

Hvad mere: Vi får Mie passet og spiser på yotaka

Dato: 26/6 2014

Destination: Spanien

Menu: Chili con carne deluxe og spansk vin

Hvad mere: Hvis vejret tillader det spiser vi på altanen og nyder bagefter en sangria

Dato: 31/7 2014

Destination: London

Menu: Beef wellington, pommes, grøntsager med smør sovs.

Hvad mere: Vi ”besøger” en engelsk pub hvor vi spiser og smager engelske special øl. Hvis vejret tillader det tager vi en bold med ned på plænen og ”spiller fodbold” med Mie. Når Mie er puttet spiser vi måske en engelsk dessert og drikker Irisg cofee

Dato:31/8 2014

Destination: Grækenland

Menu: mousaka

Hvad mere: Vi spiser ved bordet i stuen (eller altanen) hvor der er dækket op i græsk stil

Dato: 29/9 2014

Destination: Italien

Menu: Ravello

Hvad mere: Vi får Mie passet og spiser på ravello

Dato: 11/10 2014

Destination: Tyskland

Menu: Wiener schnitzel med brasede kartofler, ærter og smørsovs.

Hvad mere: Vi holder en lille oktoberfest med tyske øl, tyroler musik, tyroler kjole og tyroler hatte.

(hvis du ønsker kan vi få Mie passet og holde en fest for vennerne – dit valg)

Dato: 14.11 2014

Destination: Rusland

Menu: Bøf stroganof

Hvad mere: Er vi heldige er der sne vi skal ud og gå i. Ellers skal vi have en vodka shot (evt faxe kondi shot) og høre russisk musik. Måske finder vi på at lege russisk mafia, ellers kan vi spille et spil

Dato: 5/12 2014

Destination: Danmark

Menu: Flæskesteg med det hele

Hvad mere: Vi skal flette hjulehjerter og stjerner, høre julemusik og spille danmarks spillet

Dato: 22/1 2014

Destination: Hawaii

Menu: Forret: hønsesalat på ananas ring, Hawaaii kylling med ris og Hawaii tærte

Hvad mere: Da det er vores bryllupsdag skal vi holde en romantisk hawaii aften, med kulørte drinks, blomsterkranse og caribisk musik.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger!!! Så har jeg fixet 12 dates med Anders. Det er simple dates, som både er med og uden Mie, på hverdage, i weekenden, dyre, billige mv. Men det er 12 datoer jeg har sat af til Anders og mig.

Der skal dog nok rykkes lidt på nogle dage da de 2 dage vi skal spise ude er på hverdage så hvis vi ikke kan finde nogen der kan komme herhjem og putte Mie så skal vi rykke datoerne og så kommer juni/juli datesne til at blive rykket hvis de lander i vores ferie ;)

8JWmXMR.jpg

Men her er beskrivelserne:

Dato: 25/2 2014

Destination: USA

Menu: Vi laver hjemmelavede burgere og pommesfrites, Cola og root beer

Hvad mere: Vi spiser ved bordet i stuen alle 3, Når Mie er lagt i seng ser vi en hollywood film efter Anders´s valg mens vi spiser chips

Dato: 22/3 2014

Destination: Indien

Menu: ???

Hvad mere: Vi sidder på puder på gulvet i køkkenet. Lyset er slukket og vi har stearinlys tændt på køkkenbordet i stedet.

Efter maden ser vi Aladin sammen med Mie.

Dato: 15/04 2014

Destination: Frankrig

Menu: Fransk picnic – dessert Creme brulê

Hvad mere: Vi holder picnic på gulvet i stuen, hører fransk musik og efter maden går vi en tur.

Dato: 14/5 2014

Destination: Japan

Menu: Yotaka

Hvad mere: Vi får Mie passet og spiser på yotaka

Dato: 26/6 2014

Destination: Spanien

Menu: Chili con carne deluxe og spansk vin

Hvad mere: Hvis vejret tillader det spiser vi på altanen og nyder bagefter en sangria

Dato: 31/7 2014

Destination: London

Menu: Beef wellington, pommes, grøntsager med smør sovs.

Hvad mere: Vi ”besøger” en engelsk pub hvor vi spiser og smager engelske special øl. Hvis vejret tillader det tager vi en bold med ned på plænen og ”spiller fodbold” med Mie. Når Mie er puttet spiser vi måske en engelsk dessert og drikker Irisg cofee

Dato:31/8 2014

Destination: Grækenland

Menu: mousaka

Hvad mere: Vi spiser ved bordet i stuen (eller altanen) hvor der er dækket op i græsk stil

Dato: 29/9 2014

Destination: Italien

Menu: Ravello

Hvad mere: Vi får Mie passet og spiser på ravello

Dato: 11/10 2014

Destination: Tyskland

Menu: Wiener schnitzel med brasede kartofler, ærter og smørsovs.

Hvad mere: Vi holder en lille oktoberfest med tyske øl, tyroler musik, tyroler kjole og tyroler hatte.

(hvis du ønsker kan vi få Mie passet og holde en fest for vennerne – dit valg)

Dato: 14.11 2014

Destination: Rusland

Menu: Bøf stroganof

Hvad mere: Er vi heldige er der sne vi skal ud og gå i. Ellers skal vi have en vodka shot (evt faxe kondi shot) og høre russisk musik. Måske finder vi på at lege russisk mafia, ellers kan vi spille et spil

Dato: 5/12 2014

Destination: Danmark

Menu: Flæskesteg med det hele

Hvad mere: Vi skal flette hjulehjerter og stjerner, høre julemusik og spille danmarks spillet

Dato: 22/1 2014

Destination: Hawaii

Menu: Forret: hønsesalat på ananas ring, Hawaaii kylling med ris og Hawaii tærte

Hvad mere: Da det er vores bryllupsdag skal vi holde en romantisk hawaii aften, med kulørte drinks, blomsterkranse og caribisk musik.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ej hvor er du god!

Håber han bliver glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan vist godt se du ikke har planlagt PB2 med ind :P men er sikker på at du nok skal finde en løsning, hvis det giver problemer, Majs!

:super godt initiativ!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå piger!!! Så har jeg fixet 12 dates med Anders. Det er simple dates, som både er med og uden Mie, på hverdage, i weekenden, dyre, billige mv. Men det er 12 datoer jeg har sat af til Anders og mig.

Der skal dog nok rykkes lidt på nogle dage da de 2 dage vi skal spise ude er på hverdage så hvis vi ikke kan finde nogen der kan komme herhjem og putte Mie så skal vi rykke datoerne og så kommer juni/juli datesne til at blive rykket hvis de lander i vores ferie ;)8JWmXMR.jpg

Men her er beskrivelserne:

Dato: 25/2 2014

Destination: USA

Menu: Vi laver hjemmelavede burgere og pommesfrites, Cola og root beer

Hvad mere: Vi spiser ved bordet i stuen alle 3, Når Mie er lagt i seng ser vi en hollywood film efter Anders´s valg mens vi spiser chips

Dato: 22/3 2014

Destination: Indien

Menu: ???

Hvad mere: Vi sidder på puder på gulvet i køkkenet. Lyset er slukket og vi har stearinlys tændt på køkkenbordet i stedet.

Efter maden ser vi Aladin sammen med Mie.

Dato: 15/04 2014

Destination: Frankrig

Menu: Fransk picnic – dessert Creme brulê

Hvad mere: Vi holder picnic på gulvet i stuen, hører fransk musik og efter maden går vi en tur.

Dato: 14/5 2014

Destination: Japan

Menu: Yotaka

Hvad mere: Vi får Mie passet og spiser på yotaka

Dato: 26/6 2014

Destination: Spanien

Menu: Chili con carne deluxe og spansk vin

Hvad mere: Hvis vejret tillader det spiser vi på altanen og nyder bagefter en sangria

Dato: 31/7 2014

Destination: London

Menu: Beef wellington, pommes, grøntsager med smør sovs.

Hvad mere: Vi ”besøger” en engelsk pub hvor vi spiser og smager engelske special øl. Hvis vejret tillader det tager vi en bold med ned på plænen og ”spiller fodbold” med Mie. Når Mie er puttet spiser vi måske en engelsk dessert og drikker Irisg cofee

Dato:31/8 2014

Destination: Grækenland

Menu: mousaka

Hvad mere: Vi spiser ved bordet i stuen (eller altanen) hvor der er dækket op i græsk stil

Dato: 29/9 2014

Destination: Italien

Menu: Ravello

Hvad mere: Vi får Mie passet og spiser på ravello

Dato: 11/10 2014

Destination: Tyskland

Menu: Wiener schnitzel med brasede kartofler, ærter og smørsovs.

Hvad mere: Vi holder en lille oktoberfest med tyske øl, tyroler musik, tyroler kjole og tyroler hatte.

(hvis du ønsker kan vi få Mie passet og holde en fest for vennerne – dit valg)

Dato: 14.11 2014

Destination: Rusland

Menu: Bøf stroganof

Hvad mere: Er vi heldige er der sne vi skal ud og gå i. Ellers skal vi have en vodka shot (evt faxe kondi shot) og høre russisk musik. Måske finder vi på at lege russisk mafia, ellers kan vi spille et spil

Dato: 5/12 2014

Destination: Danmark

Menu: Flæskesteg med det hele

Hvad mere: Vi skal flette hjulehjerter og stjerner, høre julemusik og spille danmarks spillet

Dato: 22/1 2014

Destination: Hawaii

Menu: Forret: hønsesalat på ananas ring, Hawaaii kylling med ris og Hawaii tærte

Hvad mere: Da det er vores bryllupsdag skal vi holde en romantisk hawaii aften, med kulørte drinks, blomsterkranse og caribisk musik.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Årh hvad, du er sej... Dig ville jeg skisme gerne have som kæreste... Hvis du forstår ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger, men det er Bolsin der skal have æren for ideen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan vist godt se du ikke har planlagt PB2 med ind :P men er sikker på at du nok skal finde en løsning, hvis det giver problemer, Majs!

:super godt initiativ!

Ja det er helt med vilje. Hvis nu det ikke bare lige sker så skal vi jo ikke bare gå i stå :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det godt ud Majs :yay

 

Jeg har faktisk også fået lavet mit "kit" til M, og han fik det i fredags :)

Jeg har valgt, at han ikke ved noget om, hvad der skal forgå på dates'ne, udover at han kender "destinationen" og datoen. Han er super spændt, og opbevarer sin guldæske (han fik det i en lille skotøjsæske beklædt med guld-gavepapir) på sit natbord - stedet hvor kun de aller vigtigste ting er :D

 

Vi "rejser" Mexico City den 22. februar, hvor vi skal have tacos, Coronaer, være iført sombreros, (M får også et flot overskæg) og have pina colada om aftenen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det godt ud Majs :yay

 

Jeg har faktisk også fået lavet mit "kit" til M, og han fik det i fredags :)

Jeg har valgt, at han ikke ved noget om, hvad der skal forgå på dates'ne, udover at han kender "destinationen" og datoen. Han er super spændt, og opbevarer sin guldæske (han fik det i en lille skotøjsæske beklædt med guld-gavepapir) på sit natbord - stedet hvor kun de aller vigtigste ting er :D

 

Vi "rejser" Mexico City den 22. februar, hvor vi skal have tacos, Coronaer, være iført sombreros, (M får også et flot overskæg) og have pina colada om aftenen.

Hvor pokker er "LIKE " knappen?

I er da seje og overskudsagtige, på den fede måde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre gjort for lidt.. Det startede godt ud da vi havde fået Silje hvor vi fik hende passet da hun var 6 uger og så tog vi ud og spiste... Nu er Silje næsten 2 og det er ikke meget vi har fået hende passet.. I år har vi dog udsigt til 3 x bryllup hvor ungerne skal passes, en tur til Vejlefjord spa og en koncert i august, meget rart at vide at vi har noget alene tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor pokker er "LIKE " knappen?

I er da seje og overskudsagtige, på den fede måde..

Enig! Overvejer om det er en plan til Tims fødselsdag her den 14.. Men ved ikke om Storm måske er for lille endnu? Måske man skal vente, men der er så længe til jul! Så kunne det være en 'ikke særlig anledning's-gave! Hmm... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig! Overvejer om det er en plan til Tims fødselsdag her den 14.. Men ved ikke om Storm måske er for lille endnu? Måske man skal vente, men der er så længe til jul! Så kunne det være en 'ikke særlig anledning's-gave! Hmm... :chin:

Alle vores dates er hjemme, nogen før David sengetid, andre efter. Så tror næste ikke at Storm kan være for lille ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle vores dates er hjemme, nogen før David sengetid, andre efter. Så tror næste ikke at Storm kan være for lille ;)

Enig! Det handler også lidt om at gøre noget anderledes og bryde hverdagen! Mie er med til de fleste af vores dates, ingen af os har lyst til at "afsætte" hende en gang i måneden, hun er jo en del af os, vores hverdag og vores liv. Men engang imellem må vi godt prioritere os: glade forældre med overskud er win win for alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det godt ud Majs :yay

Jeg har faktisk også fået lavet mit "kit" til M, og han fik det i fredags :)

Jeg har valgt, at han ikke ved noget om, hvad der skal forgå på dates'ne, udover at han kender "destinationen" og datoen. Han er super spændt, og opbevarer sin guldæske (han fik det i en lille skotøjsæske beklædt med guld-gavepapir) på sit natbord - stedet hvor kun de aller vigtigste ting er :D

Vi "rejser" Mexico City den 22. februar, hvor vi skal have tacos, Coronaer, være iført sombreros, (M får også et flot overskæg) og have pina colada om aftenen.

Nice :super

Syntes det var sværest at vælge lande jeg syntes gav mening og så finde på HVAD vi skal.

Anders vil hade ikke at vide hvad vi skal :p han er dårlig til surprices.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER