Hønemor

redebygning

7 indlæg i dette emne

Hej piger!

 

Jeg goooogler løs, og har fundet så mange ting jeg har lyst til at købe til baby allerede! Er jeg mon den eneste? Hvornår regner I med at gå i gang med at købe ting? Det er vores 1. barn, og har derfor absolut ingenting - er dog sikker på, at når min side af familien får at vide omkring graviditeten, får vi rigtig meget børnetøj, da jeg har 20 kusiner/fætre fra 4-13 år! Men vil rigtig gerne være færdig med alt i god tid, hvis man nu skulle føde for tidligt...

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det første blev købt den dag testen var positiv. Og var et sæt tøj i neutrale farver og en lidt for sød kjole body.

Det er vores 2. Barn, og det første store der skal købes er en junior seng til vores store dreng, så han kan vende sig til den nye seng inden baby skal overtage tremmesengen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens huske det fra første gang.. - vi fik alt tøj fra Veninder og familie..

Vi bestilte barnevognen efter NF - der var ret lang leveringstid. Der fulgte puslepude osv..

Jeg købte hængevugge til en top go pris, den købte vi også tidligt..

Når jeg havde lyst til at babyshoppe, så googlede jeg rundt og bestilte gratis babypakker. Det var ret hyggeligt og så kunne jeg gå og vente på dem ;)

Jeg har slet ikke behovet den her gang, og venter vi en dreng igen, så tror jeg heller ikke det bliver til meget. - jeg fik en meget varm baby i midt Juli som kun havde ble på og brugte en stofble som dyne til han var halvanden mdr. Så Alt vores baby tøj i str 50 er aldrig brugt ;) og "risikere" jo en varm baby igen ;)

- vi er dog begyndt at kigge på søskendevogn ;)

Det er måske fordelen ved at ha et lille barn, har slet ikke tid til at tænke på alt det jeg ellers ville købe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun enkelte småting som er købt brugt til en virkelig billig pris. Noget af det købte vi sidste gang og en enkelt er fra denne graviditet.

Jeg har endnu ikke den store shoppelyst, men regner stærkt med at det kommer når vi når længere hen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal se på en "lille Per" seng i eftermiddag.. Brugt, men av de er stadig dyre!

Nogen der ar styr på hvor man kan få de gratis prøve pakker? Mener ihvertfald at apoteket og babysam har...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rema1000 skulle have en ret populær en. Synes også at Lidl havde en. Bum bum. Ellers ved jeg der er en tråd herinde et eller andet sted med dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rema1000 bestiller man på deres hjemmeside. Den var rigtig god sidst. Lidl har også den kender jeg ikke..

Så har libero, den bestiller man online g henter senere.

Matas og apoteket synes jeg var noget bras.

Og babysam har, der var blespand med, men ellers var jeg ikke begejstret..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER