Elisamus

Ny her på bk

8 indlæg i dette emne

Hej bk

Uh jeg er spændt på denne tid, jeg skal op og forsvare min bachelor på onsdag og så er færdig uddannet bioanalytiker og den 3/2 har jeg første dag på min nye arbejdsplads på sygehus Vendsyssel i Frederikshavn.

Jeg fik fjernet min p stav d 3/1 da min mens blev uregelmæssig og jeg havde min første mens. Dag samme dag.

Vi har hygget i soveværelset søndag, mandag og her til aften ( har ægløsning idag), ud fra beregning på nettet skl jeg få min mens d 30/1 så det blir spændene om der er Jack pot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til denne fantastiske side! :loveshower

Jeg håber du bliver glad for at være her og at i har hurtig gevinst. Tillykke med snarlig uddannelse og nyt job!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med eksamen. Jeg er selv uddannet bioanalytiker :) fedt med job inden bestået eksamen.

Held og lykke med projekt baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til, og held og lykke med både eksamen og PB :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med det hele :-)

Jeg er også bioanalytiker:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt at møde så mange der os er bioanalytiker.

Jeg håber da på vi blir nemt gravide men min fornemmelse siger noget andet. Jeg har endometriose ( men vist kun i mild grad, lægerne kan ikke helt blive enige med sig selv om det) så det gir mig sef. Bange anelser og det er en af grundene til at jeg gerne vil i gang nu. Egenligt ville vi vente til jeg har haft job i nogle år men som i sikkert kender alt til så rasler ens æggeleder og man er bare skruk, specielt når alle ens veninder, bekendte, med studerende bliver gravide på stribe....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER