My love

Hjemmesko

16 indlæg i dette emne

Hvad kan I anbefale af hjemmesko til en pige på 20 mdr.

Vi har nogle der går op på anklen med lidt tykt stof og hård sål. Men jeg føler bare ikke de støtter foden. Det er spm om den "sejler"

Vi har ikke det vilde med penge så kan ikke give flere hundrede kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har altid brugt meltons, faktisk fordi der ikke er meget støtte i. Jeg tror det er bedst for fødderne at kunne bevæge sig frit. Nåh, men de koster ikke alverden - tit 2 for 100 kr, og kan fået i de fleste babyudstyrsforretninger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har altid brugt meltons, faktisk fordi der ikke er meget støtte i. Jeg tror det er bedst for fødderne at kunne bevæge sig frit. Nåh, men de koster ikke alverden - tit 2 for 100 kr, og kan fået i de fleste babyudstyrsforretninger

Dem har vi faktisk også altid brugt men troede så der skulle være støtte i og skiftede den ud.

Men kan da godt ske vi skal over til dem igen så, og de er netop ikke dyre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nogle fra Enfant som vi er virkelig glade for! De sidder super på foden :) De koster 200 ,- 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har altid brugt meltons, faktisk fordi der ikke er meget støtte i. Jeg tror det er bedst for fødderne at kunne bevæge sig frit. Nåh, men de koster ikke alverden - tit 2 for 100 kr, og kan fået i de fleste babyudstyrsforretninger

Jeg stemmer i her.

 

Jeg vil også mene, at det er vigtigt at de ikke støtter særligt meget. :)

 

Theodor er godt nok kun lige knap 11 mdr., og han bruger skidfutter fra Melton. Men langt de fleste af børnene i hans vuggestue bruger også tynde skindfutter. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det sådan nogle som disse???

http://www.babysam.dk/skindfutter-mork-brun-480

Jeg skal have fundet ud af hvad jeg skal have skaffet til Aron til indendørs brug... Han rejser sig op af ting hvis han kan, og står ret stabilt hvis han kommer op. Herhjemme går han i strømpesokker på gulvtæppet, men hos dp er der klinkegulv i halvdelen af huset, så skal finde noget som ikke er HELT så glat... Vil jo gerne de ikke skal hæmme hans motoriske udvikling på nogen måde - så er det noget i denne stil?

Ja lige præcis! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det sådan nogle som disse???

http://www.babysam.dk/skindfutter-mork-brun-480

Jeg skal have fundet ud af hvad jeg skal have skaffet til Aron til indendørs brug... Han rejser sig op af ting hvis han kan, og står ret stabilt hvis han kommer op. Herhjemme går han i strømpesokker på gulvtæppet, men hos dp er der klinkegulv i halvdelen af huset, så skal finde noget som ikke er HELT så glat... Vil jo gerne de ikke skal hæmme hans motoriske udvikling på nogen måde - så er det noget i denne stil?

Er de gode til tykke børn?

Har nemlig også kig på sådan nogle til Pixie, da hun rejser sig og står ved alt.

Melton fløjlsfutter er nemlig for glatte nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er de gode til tykke børn?

Har nemlig også kig på sådan nogle til Pixie, da hun rejser sig og står ved alt.

Melton fløjlsfutter er nemlig for glatte nu

Det vil jeg mene. De kan give sig meget om anklen, og Karlas kusine, der er ret robust har dem, og de er rigtig fine.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg mene. De kan give sig meget om anklen, og Karlas kusine, der er ret robust har dem, og de er rigtig fine.

Super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak for alle jeres svar. Så vil jeg gå på jagt og se om jeg kan finde nogen :)

Og undskyld mange gange at jeg ikke hat fået svaret noget før, men har været til begravelse i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du finder dem på tilbud et eller andet sted siger du lige til, ikk? :p

Er de da ikke på tilbud ved babysam? :)

Men jeg leder lige i morgen og giver dig besked hvis jeg falder over et kup ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter på 19 måneder har disse http://cool-sko.dk/shop/skindfutte-giraffen-m-469p.html fra www.cool-sko.dk - eneste minus er at sålen har det med at glide med op, når man tager futskoen af, så vi bruger faktisk slet ikke sålen... De er rigtig gode at gå i og fødderne er dejlig varme, når man tager futskoene af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du finder dem på tilbud et eller andet sted siger du lige til, ikk? :p

Heaven for kids har dem til halv pris og fri fragt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter på 19 måneder har disse http://cool-sko.dk/shop/skindfutte-giraffen-m-469p.html fra www.cool-sko.dk - eneste minus er at sålen har det med at glide med op, når man tager futskoen af, så vi bruger faktisk slet ikke sålen... De er rigtig gode at gå i og fødderne er dejlig varme, når man tager futskoene af :)

Ej de var søde. De var bestemt også noget. Tror vist jeg ender med at købe flere par

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah havde Bobux, som er samme slags som dem i sidste link, hvilket var alletiders. Nu har han nogle i uld med fast saal fra Living Kitzbuhel, som er dejlig varme og sidder godt til. Vi har det meget fodkoldt om vinteren, saa der er skindfutter ikke nok. Ellers har vi gaasokker far Melton, saa han ikke skrider, hvis han gaar i stroempesokker. 

 

Ellers har jeg laest, at hjemmesko faktisk ofte ER et problem, fordi de netop ikke stoetter godt nok. Saa pas paa med for meget voksetillaeg. Jeg valgte at koebe baade 20 og 21 til Noah, saa han har haft hjemmesko, der passer ham perfekt, siden efteraaret startede. Vi har lige taget str 21 i brug. 

 

Nogle foreslaar at bruge sandaler til indebrug, da de har mere stoette.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah havde Bobux, som er samme slags som dem i sidste link, hvilket var alletiders. Nu har han nogle i uld med fast saal fra Living Kitzbuhel, som er dejlig varme og sidder godt til. Vi har det meget fodkoldt om vinteren, saa der er skindfutter ikke nok. Ellers har vi gaasokker far Melton, saa han ikke skrider, hvis han gaar i stroempesokker. 

 

Ellers har jeg laest, at hjemmesko faktisk ofte ER et problem, fordi de netop ikke stoetter godt nok. Saa pas paa med for meget voksetillaeg. Jeg valgte at koebe baade 20 og 21 til Noah, saa han har haft hjemmesko, der passer ham perfekt, siden efteraaret startede. Vi har lige taget str 21 i brug. 

 

Nogle foreslaar at bruge sandaler til indebrug, da de har mere stoette....

Jeg har nemlig også købt så de passer hende nu, og så er der måske 0,5 cm at vokse i. Men hun går nærmest skævt i dem, så tænker ikke de er rare og så tager hun dem gerne af.

Vi har det også fodkoldt her men synes egentlig ikke hun er kold når hun har skindfutter på. Men hun kan jo så bare være et varmt barn ved fødderne. Men skal da vist på jagt.

Mener hendes dagpleje lige har fået lagt gulv varme så kolde fødder bliver vist ikke et problem der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER