Haarup

2 gangs gravid og aldrig født rigtigt

5 indlæg i dette emne

Sidste gang jeg var gravid fik jeg svær svangerskabets forgiftning. Og min søn blev født i uge 31 ved aks.

Nu tænker jeg på, om jeg kan gælde som en første gangs fødende og kan komme med på et fødselsforberedelse kursus. For har jo aldrig haft veer, eller født normalt. ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jeg sikker på at du kan... Jeg fødte også ved aks dog 41+5 så jeg nåede fødselsforberedelse.. Men jeg kunne sagtens få det igen hvis jeg ville... Spørg din jordemoder... Jeg kunne også komme til ekstra samtale hvis jeg var angst for at forsøge at føde igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg godt nok førstegangsfødende... :)

Men når vi har været til fødselsforberedelse, har der ofte været nogle der ventede nummer 2... så er sikker på at du/i gerne må komme med :)

Evt. vil jeg tænke at du måske vil sortere lidt i dem? ... meget af det siger sig selv og de er som regel delt op i temaer :) Jeg tænker at emnerne: hvad vil det sige at blive en familie/livet ændre sig temaet og spædbørns pleje måske er lidt lige gyldigt når i nu har prøvet det før? ...

Ved os handlede 2. tema om amning.. det tænker jeg måske kan være okay, da de kommer ind på opstart af amning efter fødsel osv..

nr. 3 handlede om fødslen.. så den vil nok være den mest relevante :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan du sagtens!

Jeg går til det for tiden.

Jeg synes dog fødslen og amning er mest relevant, da jeg godt kender alt det andet ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar. :)

Det er dejligt at høre at det nok godt kan lade sig gøre. Håber det blir aktuelt til sommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER