Misse23

Test hold uge 5.

80 indlæg i dette emne

Jeg har testdag søndag d. 2 feb. Er ret spændt på om der er gevinst denne gang. Indtil videre synes jeg ikke jeg kan mærke nogle symptomer. Har en del niven i underlivet, men det havde jeg også sidste gang efter ÆL.

 

Ihhhh det spændende :glad :glad  :glad  :glad

Har osse en del udflåd idag....men om det betyder noget ved jeg ikke...

 

Jeg fik talt med lægen her til aften og han sagde at niv i underlivet kløe i brystvorterne og slim er god tegn  :glad  :glad  :glad  :glad

:kram  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke før været på de her test-indlæg, men nu melder jeg mig. Jeg har ikke helt styr på ÆL men den var nok omkring den 14-16. januar. Jeg tester torsdag den 30., fredag den 31. og lørdag den 1. februar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Springer fra med at teste vi har ikke været aktive denne gang så der er ingen grund til at teste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke. Jeg krydser fingre for jer allesammen og sender babystøv :stork

Tusind tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Springer fra med at teste vi har ikke været aktive denne gang så der er ingen grund til at teste.

Kæmpe kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram herfra

Mange tak... Så håber vi det går bedre i næste måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak... Så håber vi det går bedre i næste måned

Hepper på det lykkes for jer

Vi tænker også hvis det ikke bliver i denne måned så tager vi det i næste

Knus herfa :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh, vil så gerne teste, men det er jo for tidligt... Men, man kunne jo liiiiige komme til det...hvis man altså havde en test, hvilket jeg ikke har. Fordi jeg ellers ville blive til et testmonster ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh, vil så gerne teste, men det er jo for tidligt... Men, man kunne jo liiiiige komme til det...hvis man altså havde en test, hvilket jeg ikke har. Fordi jeg ellers ville blive til et testmonster ;)

Heheh jeg har været   :badgirl en af dagene men ikke idag :) Har flere tests så hvis der er kommer du bare forbi hihi

Jeg skynder mig på toilet og ud igen for at holde mig væk fra test for nøj hvor er det fristende :)

Hvad er din test-dato :)

 

:kram  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil høre om vi skal lave en liste for hvem og hvornår skal teste i uge 5 :)

 

Knus :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er allerede ude, da jeg har fået mens. Cyklus endte på kun 24 dage. Tænker lidt, om et æg overhovedet vil kunne nå at sætte sig fast? Mens kom kun 11 dage efter den dag jeg tror jeg havde ÆL, og jeg fik de første pletblødninger kun 7 dage efter. Er der andre der oplever meget korte cyklusser og mange pletblødninger mellem ÆL og mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er allerede ude, da jeg har fået mens. Cyklus endte på kun 24 dage. Tænker lidt, om et æg overhovedet vil kunne nå at sætte sig fast? Mens kom kun 11 dage efter den dag jeg tror jeg havde ÆL, og jeg fik de første pletblødninger kun 7 dage efter. Er der andre der oplever meget korte cyklusser og mange pletblødninger mellem ÆL og mens?

Søde du får en kæmpe :kram herfra 

Jeg kender ikke til cyklus for min mens kommer hvis jeg heldig 2 gange om året.   

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom testmonster forbi her til morgen og testen er bragende negativ men der er micro håb til testdagen den.29/1  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er allerede ude, da jeg har fået mens. Cyklus endte på kun 24 dage. Tænker lidt, om et æg overhovedet vil kunne nå at sætte sig fast? Mens kom kun 11 dage efter den dag jeg tror jeg havde ÆL, og jeg fik de første pletblødninger kun 7 dage efter. Er der andre der oplever meget korte cyklusser og mange pletblødninger mellem ÆL og mens?

Har oplevet noget af det samme i efteråret, hvor min krop var helt mærkelig/anderledes en normalt... :| Tænker det for mig var noget stress/Press over studiestart og konstante eksaminer, det kan være du har været inde i en stresset periode?

Og noget helt andet, så sætter ægget sig fast i livmoderen gennemsnitligt en uge efter æl, hvis det lykkedes, så måske bare ikke et levedygtig æg, MEN så lykkedes det nok i næste måned :D mange krammer til dig (iPad så sparsom med smileys ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heheh jeg har været   :badgirl en af dagene men ikke idag :) Har flere tests så hvis der er kommer du bare forbi hihi

Jeg skynder mig på toilet og ud igen for at holde mig væk fra test for nøj hvor er det fristende :)

Hvad er din test-dato :)

 

:kram  :kram

Planlagt testdato 29/1 - men lad os nu se om jeg holder så længe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag 29/1. Håber jeg holder så længe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Planlagt testdato 29/1 - men lad os nu se om jeg holder så længe...

Jeg testede igen idag og den var negativ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag testet positiv på clearblue det er ikke gået op for mig. Er sååå glad men tør ik tro på det da jeg først forventede mens d.28

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag testet positiv på clearblue det er ikke gået op for mig. Er sååå glad men tør ik tro på det da jeg først forventede mens d.28

Tillykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag testet positiv på clearblue det er ikke gået op for mig. Er sååå glad men tør ik tro på det da jeg først forventede mens d.28

 

Tillykke  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag testet positiv på clearblue det er ikke gået op for mig. Er sååå glad men tør ik tro på det da jeg først forventede mens d.28

Hurraaa, og stort tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak.. I søde! Håber den er positiv hos lægen også...
Og HÅBER for jer andre også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag testet positiv på clearblue det er ikke gået op for mig. Er sååå glad men tør ik tro på det da jeg først forventede mens d.28

Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde du får en kæmpe :kram herfra

Jeg kender ikke til cyklus for min mens kommer hvis jeg heldig 2 gange om året.

Tak for kram. 2 gange om året, det er også længe at vente. Held og lykke til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har oplevet noget af det samme i efteråret, hvor min krop var helt mærkelig/anderledes en normalt... :| Tænker det for mig var noget stress/Press over studiestart og konstante eksaminer, det kan være du har været inde i en stresset periode?

Og noget helt andet, så sætter ægget sig fast i livmoderen gennemsnitligt en uge efter æl, hvis det lykkedes, så måske bare ikke et levedygtig æg, MEN så lykkedes det nok i næste måned :D mange krammer til dig (iPad så sparsom med smileys ;) )

Tror jeg godt der kunne være noget om. Har i hvert fald været træt, uoplagt og stresset meget over at PB ikke lykkes. Håber på næste måned er min måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER