Haarup

De tidlige tegn

10 indlæg i dette emne

Er der begyndt at vise sig nogle tegn på graviditeten, hos jer?

Jeg har en meget let kvalme, men det er heldigvis stadig til at overse.

Trætheden har indtil nu været værst før jeg viste jeg var gravid.

Der faldt jeg tilgengæld i søvn hele tiden.

Både når vi havde gæster, eller var i byen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er træt, som et alderdomshjem! orker kun at bevæge mig under dynen, når jeg kommer hjem fra job. Kvalmen begyndte også for ca 2 uger siden, men er også til at overse, hvis jeg sørger for at spise ofte. Dog vil baby kun have noget med masser af salt, sukker eller fedt ;) Så det bliver nytårsforsættet herhjemme at få ændret ;) Uren hud har jeg også fået.. Havde også lidt før, men nu er det ikke kun i ansigtet, men også brystkasse og ryggen.. aaarh!!! (hænger nok også sammen med hvad jeg indtager af føde jo :rolleyes )

Og så er jeg hormonella, som bare fan'. Svinger mellem glædes tårer, og så til, at jeg slet ikke kan overskue forælder rollen - kan vi gøre det godt nok, er økonomien nu til det, osv osv osv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft små kvalme og er meget træt.. Selvom jeg jo har en lille dreng. Synes jeg nu det er en fordel, jeg er jo på barsel og han tager også flere lure i løbet af dagen :)

Desværre begyndte jeg at bløde juleaften det stoppede igen den 25 om morgenen. Og siden da har jeg ikke haft kvalme men er stadig virkelig træt.

Jeg skal ha fat i lægen i morgen, og håber han kan sætte noget igang så vi kan få svar på, om lilletingen stadig har det godt..

Sidste gang var jeg træt men havde aldrig kvalme eller noget. Lidt ligamens smerter men ellers aldrig noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv hvor træls Christina B. Krydser fingre for, at alt er som det skal være! Mon ikke lægen kan henvise dig til en skanning allerede i morgen? Da jeg havde SA, kunne jeg være blevet skannet samme dag, hvis det ikke var for, at det passede skidt med mit arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt var du henne ??

Jeg håber det, vil være rart med en afklaring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var kun en lille uge efter jeg havde testet positiv GT. så vidt jeg husker, var det i slutningen af 5. uge jeg begyndte at bløde. og så blev jeg så først skannet i 6. uge, da det først kunne passe med arbejdet der. Ønskede ikke at fortælle arbejds pladsen omkring det, da jeg var ret sikker på, at jeg havde en SA.

Er du stoppet med at bløde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg blødte kun den 24 aften og nat og ikke siden..

Jeg har været ved læge som kun ville lave blodprøve, så den venter jeg svar på..

Tålmodighed er ikke min stærke side, så fik fat i en scanningsklinik i København.. Og der bor en lille pinjekerne i min mave. Den rare man siger også den blinker.. Og med lidt god fantasi og mere vilje, så vil jeg gi ham ret i at det flimrede lidt..

Så lilletingen er stadig der inde. - nu venter jeg svar på blodprøven og den skulle jo så gerne sige alt er fint..

Så her satses stadig på pseudotvillinger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået en skålstørrelse op i BH og så er mine brystvorter sindssygt sensitive  :hophop

Jeg havde ret meget kvalme i sidste uge, men da jeg vågnede den 24. var det væk og jeg har ikke mærket noget til det siden. Har faktisk tænkt tanken om det måske er fordi de to små er gået til derinde, men jeg skal scannes den 6/1, så må vi se… Jeg har ikke andre "tegn" på, at der skulle være noget galt, så jeg slår koldt vand i blodet  :)

 

Og ja, så spiser jeg også mere (usundt) end godt er, så jeg er med på at spise sundere i de kommende måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg blødte kun den 24 aften og nat og ikke siden..

Jeg har været ved læge som kun ville lave blodprøve, så den venter jeg svar på..

Tålmodighed er ikke min stærke side, så fik fat i en scanningsklinik i København.. Og der bor en lille pinjekerne i min mave. Den rare man siger også den blinker.. Og med lidt god fantasi og mere vilje, så vil jeg gi ham ret i at det flimrede lidt..

Så lilletingen er stadig der inde. - nu venter jeg svar på blodprøven og den skulle jo så gerne sige alt er fint..

Så her satses stadig på pseudotvillinger ;)

Et hjerteblink siger mere end en blodprøve (i hvert fald i min optik), så jeg er sikker på, at alt er godt med din lille pseudotvilling  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør det bestemt også i min.. Men ville ha fundet mere tryghed i det, hvis jeg tydeligt kunne se det..

Men tror da bestemt den har det fint derinde.. Der er åbenbart rigtig mange der oplever at bløde, så det er vist ikke helt unormalt ;)

Vildt med brysterne ;) - og nyd kvalmen er væk, det har intet med de tos velbefindende at gøre. Jeg har heller ikke haft kvalme siden den 24. Og havde på intet tidspunkt kvalme under sidste graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER