Girl Next Door

Jer med Odder zip, se lige her!

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak, vores er faktisk hevet af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, vores er faktisk hevet af...

Er vores også :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores er også taget af og skiftet ud med et gammelt hundetegn i en ring, der ikke kan ryge af.. Folk må så tro, at der ligger en lille Charlie i vognen (hundens navn;-).

Men ret ringe for så dyr en vogn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - vores er også røget af, og vi har klaget over det flere gange, hvor der bare er blevet sat en ny på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, gad vide om den vi har bestilt og fået opbevaret i babysams lager, så har den når vi får den.... For aå kan de da lige så godt skifte den før vi får vognen :-)

Men tak for tippet. Det er nu egentligt pudsigt, at det ikke er bedre testet, mem det er jo klart at sådan en gummi/plastikdims kan falde af. I øvrigt har jeg på en del jakker oplevet det samme med en metaldims, fordi metallet slides tyndt og på et tidspunkt knækker, så det skal man sikkert også holde øje med ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm vores er aldrig røget af, så det har jeg aldrig tænkt over. Men er man så mere sikker med sådan en YKK? Jeg synes sgisme tit at de ryger af ting :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er faldet af, men vi har ikke tænkt videre over det. C gav den bare et klem med en fladtang, og så var det problem løst. Men vi skal da forbi alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi have hele barnevognen med i babySam? og tror I det er et problem, når vi ikke har en kvittering?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke man kan nøjes med forlæderet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke man kan nøjes med forlæderet?

Det håber jeg nemlig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker ikke, at man behøver at have kvitteringen, for det er jo kun babysam, der sælger dem, så den kan jo kun være købt hos dem :)

Jeg tænker mere på, om det er noget, de kan fikse på stedet, eller om man skal til at undvære (noget af) vognen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores røg af i går, lidt pudsigt at jeg lige havde læst om det. Bliver lidt (meget) irriteret, hvis det ikke er noget de kan fikse på stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De må da kunne fikse det på stedet. Ellers må, de have en hel bunke låne-forlædere, så man kan bruge barnevognen mens den er til reparation.

 

Synes det er øv det først er fra starten af januar man kan få det fikset, da vi nok skal derind mellem jul og nytår :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snakkede med dem om det forleden. Man skal bare have forlæderet med derind, og så kan de lave det på stedet.

 

Ekspedienten gjorde også selv opmærksom på at lynlåsen-dimsen skulle skiftes, da vi havde Noah med i barnevognen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snakkede med dem om det forleden. Man skal bare have forlæderet med derind, og så kan de lave det på stedet.

Ekspedienten gjorde også selv opmærksom på at lynlåsen-dimsen skulle skiftes, da vi havde Noah med i barnevognen.

Tak for info Mille :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for info Mille :kiss

Enig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER