enirt and

8 + 1 i dag

13 indlæg i dette emne

Hej Gravide Kvinder :balloons

 Har i oplevet nogen smerter indtil videre?

Jeg havde mange smerter i begyndelsen lænde og underlivssmerter. Nu er jeg to måneder henne og i nat oplevede jeg det igen.

Bliver hurtigt urolig når der er noget der gør ondt fordi jeg ved at stress og graviditet(jeg er meget stresset) er en dårlig combi og så er jeg gravid for første gang så jeg ved ikke hvad der er normalt.

Har hverken haft nogen blødninger eller andet mistænkeligt. har bare brug for at dele mit kuller med andre der er lige så kuldrede hehe :kuller

 Hilsen mig


 
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er meget normalt on/off hele graviditeten at have ligamentsmerter - mon ikke det er det du oplever.

Det er helt forståeligt at være kulleret ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget normalt on/off hele graviditeten at have ligamentsmerter - mon ikke det er det du oplever.

Det er helt forståeligt at være kulleret ;-)

Jeg har haft læst mig frem til at det kunne være ligament smerter men jeg troede det var noget man havde lige i starten og så kom det ikke igen.

Men nu ved jeg det, tak:)

jeg bliver sgu så hurtigt urolig, for jeg ved at jeg har alt for meget at se  til i forhold til hvad der er sundt.

bl.a. har min  mor fået konstateret uheldbredelig kræft og hun er kun 50år, så følelsesmæssigt er det også en svær tid. Både at være super lykkelig over graviditeten og dybt ulykkelig over at man for tre uger siden finder ud af at ens mor er meget meget syg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh hvor skrækkeligt - det må da være en forfærdelig situation at stå i ...

Hvis du bliver nervøs for smerterne skal du selvfølgelig kontakte din læge - hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du har meget at tænke på, det er en forfærdelig nyhed at få...:-(

Med hensyn til underlivssmerterne tror jeg ikke du skal være så bekymret - har læst mig til at mange gravide har ligamentsmerter igennem hele deres graviditet i større eller mindre grad :-)

Men vil sige som Mor1982 at hvis det er noget du er meget bekymret over så er det måske en god ide at snakke med din læge omkring det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var gravid med min datter havde jeg ligamentsmerter on and off helt til uge 25, så det kan sagtens forekomme! Jeg fik at vide af min jordmor at bækkenet udvider sig hele graviditeten for at gøre plads! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det viste sig desværre at ''Babyen' er død. Jeg var til scanning i går og fik afvide at der ikke var noget hjerteblink at finde men at den var død for nylig da alder og størrelse passede til deotte uger jeg er henne nu. Så mine bekymringer var desværre ikke uden grund, øv:( men det skulle heldigvis ikke have betydning for noget fremover, så vi begynder bare ugen når jeg har fået det fjernet:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er jeg virkelig ked af at høre :kram2

 

Du lyder som om du er ved rimelig godt mod? 

Dejligt det ikke har nogen betydning for fremover, forhåbentlig har du snart en lille spire i maven igen som bliver til en lækker lille baby :wub

 

Sender en masse  :kram  :kram  :kram  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at læse :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er jeg ked af :kram

Jeg tabte selv i september, og det var heldigvis ikke så slemt. Efter 1. cyklus var jeg gravid igen. Håber det går nemt og hurtigt for jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen!:) Jeg klare den, vi gør det i første forsøg igen;)

Men det er da rigtig trist og jeg har været meget ked af det men det er spild af tid at sørge når man kanbruge tiden på at lave et nyt.. Min svigermor har haft ni aborter inden hun fik min kæreste, så jeg er ved godt mod:) om en time skal jeg ind og ha en abort, hvordan det skal forgå gør mig lidt nervøs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre. Har også selv været der, det er vigtigt at du lige giver dig lov til atvære ked af det men selvom du er ked af det kan i jo sagtens gå i gang igen. Jeg fik en udskrabning og det var absolut den bedste metode til mig... Men krydser fingre for du snart står med 2 streger igen som så bliver til en fantastisk baby...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER