Evaha87

Åbner lige denne gruppe.

40 indlæg i dette emne

Vi er da nogen stykker efterhånden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og tillykke til jer allesammen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det dejligt :-)

Vi skal til scanning d. 3 dec og jeg glæder mig bare helt vildt :-)

åh bare det var mig, kan godt forstå i glæder jer. Tror ikke vi kommer til scanning før sidst i december / først i januar .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godaften skønne damer.

Melder mig også på banen med termin d. 3/7. Jeg skal til første lægebesøg på onsdag og til tidlig scanning på torsdag (hvor jeg er 9+0). Ser jeg frem til med både frygt og glæde :-) har i øvrigt tid til NF d. 18/12.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også lige gået læge tid til den 5. Dec. :-) hvor langt er det man kan være henne for at komme til scanning? Glæder mig lidt! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også lige gået læge tid til den 5. Dec. :-) hvor langt er det man kan være henne for at komme til scanning? Glæder mig lidt! :-)

Hvis det er tidlig scanning du mener, så tror jeg det er fra uge 7, det er det i hvert fald på den klinik hvor vi skal til tidlig scanning :-)

Glæder mig også helt vildt, men er samtidig også mega nervøs for om alt er som det skal være...

Synes ikke rigtig jeg har de vilde symptomer ud over ømme bryster og ligamentssmerter, hvad med jer andre har i mange symptomer? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja synes selv jeg har en del, ømme bryster, kvalme hele tiden, min appetit har fuldstændig fået sit eget liv :-) ja er også meget spændt der må jo bare ikke være noget galt!:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den første scanning er som regel nakkefold fra 11 plus 0 - til 13 plus 6. Med mindre du vælger selv at betale for tidlig scanning , eller af andre grunde bliver tilbudt det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle og TILLYKKE...

Jeg er gravid og er ca 6+0 i dag - jeg skal scannes den 10/12 for at fastsætte terminen mere nøjagtigt.

Jeg blev gravid fordi min spiral faldt ud, uden jeg opdagede det - derfor har jeg heller ikke helt styr på hvornår jeg blev gravid.

Det er nr 4 vi venter.

Glæder mig til at følge jer alle :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper fra denne gruppe og over i termins gruppen for august måned.. Tidlig scanning i går viste, at jeg max er 5+4 i dag :) god vind til alle jer kommende juli mødre! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen

 

Jeg melder mig også til.

 

Stort tillykke til jer alle :-)

 

Jeg/vi har termin d. 10/07, men håber lidt på d.20-07, da det er på min fars fødselsdag ;-)

I dag er jeg i uge 11+3.

 

Ved endnu ikke til hvor mange eller hvilket køn, men skal til nakkefoldsskanning d.02-01, hvilket vi begge glæder os utrolig meget til, og håber på at få nogle svar den dag.

 

Ellers må I alle have en fantastisk jul og et godt nytår.

 

PS. Jeg er ikke så god til at bruge/finde ud af siden, men jeg forsøger så godt jeg kan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også endelig meldt mig ind i gruppen i går. Min foreløbige termin hedder 30/7. Så jeg håber da, at jeg efter nakkefoldsskanningen om præcis 2 uger (13+0) stadig hører til denne terminsgruppe.  :glad Stort tillykke til jer alle - glæder mig til at følges med jer her i gruppen det næste halve års tid! :)

Stor tillykke har termin 16 juli

Super dato - det er også min fødselsdag. ;)

 

Jamen velkommen alle... Dejligt vi allerede er 4 og jeg er sikker på at vi nok skal blive flere... Jeg håber i hvert fald at det går bedre for mig denne gang end sidste gang.... Mistede i uge 10 så nu krydser jeg alle fingre og tæer så det lykkes denne gang... :-)

Hvordan går det med dig? Håber baby har det godt og vokser, som den skal. :kram

 

Vi var til scanning idag, og der var et fint lille hjerteblink :wub så nu tror jeg endelig på det!

Hvor dejligt og hvor er jeg misundelig... ;)

Ja, det er jeg også... ;) Synes der stadig er evigheder til om 2 uger!!!  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også endelig meldt mig ind i gruppen i går. Min foreløbige termin hedder 30/7. Så jeg håber da, at jeg efter nakkefoldsskanningen om præcis 2 uger (13+0) stadig hører til denne terminsgruppe.  :glad Stort tillykke til jer alle - glæder mig til at følges med jer her i gruppen det næste halve års tid! :)

 

Hvordan går det med dig? Håber baby har det godt og vokser, som den skal. :kram

 

 

Hejsa og velkommen til gruppen... Vi bliver dejligt mange som skal have en dejlig lille sommerbebs hva...

Jamen her går det godt. Til nf den 27.12 var det hele i skønneste orden så det går vi udfra at det stadig er. :rolleyes

Håber også at du bliver her i vores lille hyggelige gruppe efter 2 uger... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg har da ikke fået skrevet herinde kan jeg se.

Men jeg er sat til 6 juli :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til gruppen... Vi bliver dejligt mange som skal have en dejlig lille sommerbebs hva...

Jamen her går det godt. Til nf den 27.12 var det hele i skønneste orden så det går vi udfra at det stadig er. :rolleyes

Håber også at du bliver her i vores lille hyggelige gruppe efter 2 uger... :rolleyes

Tak! :) Ja, jeg har slet ikke styr på, hvor mange vi er. Ja, jeg kunne læse i en anden tråd, at det var gået godt til din nf, så det er jo bare fantastisk! Tillykke med det!  :kram2 Åååh, tålmodighed er slet ikke min stærke side, men jeg valgte sådan set selv datoen. Det var dog for at kunne se en så fuldt udvokset baby som muligt, og for at risikoen for abort skulle være så lille som mulig. Læste om en her på bk der havde mistet barnet en uge efter nf. Så ja, jeg er også nervøs for at miste lige som jer andre. Havde to nætter i træk i sidste uge, hvor jeg drømte, at jeg begyndte at bløde. :( Tjekker trusserne hver morgen.  :unsure Men maven vokser og brysterne er stadig ømme og trætheden hænger ved, så jeg tror på, at den er god nok stadigvæk.  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER