Påskesen

Doodle tråd med tilmelding til BK KBH møder :)

179 indlæg i dette emne

Vores weekender er ofte bookede, så her passer hverdage bedst, men synes helt sikkert at der skal være åbenhed for begge dele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det kunne bære fint med en gang i hverdagen og en i weekenden :) så er der plads til alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hermed besluttet at åbne op for weekenderne også ;) Virker til der er opbakning til det. Ligger weekend datoerne ind for marts nu :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ud til alle 8 i doodlen kan fredag d 7.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg meldt mig på (igen igen igen) håber det lykkes mig denne gang, at komme med :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ud til alle 8 i doodlen kan fredag d 7.?

 

Ja lad os snuppe den dag ;) Jeg skal nok ringe og bestille bord til kl. 10 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået rykket min scanning til senere på dagen, så jeg kan godt komme, hvis altså jeg ikke har født :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder ferie i næste uge, så kommer desværre ikke, men rigtig god tur :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil VIRKELIG gerne med denne gang. Så ingen sygdom, overstimulering, eller andre forstyrrende faktorer, tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se jer alle i morgen  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er igen nød til, at aflyse... Johan kastede op i går og i nat.. Her til morgen har han også diarre, så der er ingen chance for, at jeg kommer i morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig også! Metropolitan kl 10, ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg må melde pas :( har snart været syg i to uger, så var sikker på jeg nåede at blive rask, men det er jeg ikke :( Øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at komme... om ikke andet så bare lige kort inden en zootur... Lina synes nok ikke det er vildt spændende at komme på cafe og skulle sidde stille... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg må også melde fra :( Leo har øjenbetændelse :(

Kan vi ikke nå en gang mere i marts? (For alle os stakler, der må melde fra ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem kommer overhovedet imorgen så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bliver stadig en 4-5 stykker :) Så håber da alle andre kommer, så jeg ikke kommer til at sidde alene haha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i nat og her til morgen haft for mange plukveer til at jeg tør tage af sted.

 

Håber I får en hyggelig dag, og at jeg næste gang kommer med et stk. baby :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en sløv morgen... vi vader stadig rundt i nattøj og får leget med duplo... Så i skal nok ikke regne med os heller... sorry...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville da gerne begynde at melde mig til de her møder også, nu hvor I også laver dem i weekenden :) (vi arrangerer jo også møder igennem fb-gruppen, hvor alle er velkomne - se her). Men så vidt jeg kan se er tilmeldingen i april måned kun for hverdage? Er det kun i marts måned at I vil holde et møde i en weekend også - eller er det bare en fejl?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville da gerne begynde at melde mig til de her møder også, nu hvor I også laver dem i weekenden :) (vi arrangerer jo også møder igennem fb-gruppen, hvor alle er velkomne - se her). Men så vidt jeg kan se er tilmeldingen i april måned kun for hverdage? Er det kun i marts måned at I vil holde et møde i en weekend også - eller er det bare en fejl?

Det lyder lækkert :) jeg retter april ;) nåede kun lige at rette marts sidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der rettet i doodle for april og oprettet ny for maj :) Men der er dælme ikke mange der har meldt sig til endnu ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der rettet i doodle for april og oprettet ny for maj :) Men der er dælme ikke mange der har meldt sig til endnu ?

Nu hvor jeg har Johan hjemme, tror jeg ikke rigtig, at vil prøve, at melde mig til.. Johan dur ikke rigtig til at sidde stille på cafe...:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hvor jeg har Johan hjemme, tror jeg ikke rigtig, at vil prøve, at melde mig til.. Johan dur ikke rigtig til at sidde stille på cafe... :(

Nej det kan jeg godt forstå :) Spændende med et nyt kapitel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen herinde der skal til Gro lagersalg d. 31. marts?

Jeg regner med at vi tager afsted og så kunne det jo være hyggeligt at mødes, måske bare bagefter til en kop et eller andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER