Påskesen

Doodle tråd med tilmelding til BK KBH møder :)

179 indlæg i dette emne

Kan ikke lige qoute fra mobilen, men har opdateret lidt højere oppe hvem der kommer på fredag :yay glæder mig til at se jet alle :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan det passe at doodlen for marts er fyldt med januar datoer? Og at ingen har sat krydser endnu?

Andrea og jeg vil nemlig gerne med til marts! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det passe at doodlen for marts er fyldt med januar datoer? Og at ingen har sat krydser endnu?

Andrea og jeg vil nemlig gerne med til marts! :yay

 

Den er rettet nu :) Ved ikke lige hvad der skete der haha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der også lavet doodle for April :) Skynd jer ind og tilmeld jer til marts allesammen  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer også :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer måske ikke alligevel, skal på barselsbesøg på Hvidovre :yay

Forestiller mig dog at blive smidt hurtigt ud, så måske jeg kommer lidt senere. Ellers god brunch til jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vigga har sovet længe (:yay) men det betyder også jeg er nødt til at komme lidt for sent da hun nok sover lur senere først. Regner dog stærkt med senest at være der 11

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er med metroen om to minutter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er rettet nu :) Ved ikke lige hvad der skete der haha :D

Tak :kram2 håber at komme med næste gang! Det er så hyggeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for i dag tøser- hyggeligt som altid !  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for i dag tøser- hyggeligt som altid ! :)

Selv tak - hvordan gik SP besøg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, selv tak for sidst. Det var smadder hyggeligt at møde jer alle og få lov til at være med! Så misundelig på alle jeres søde bebser.. nu må min også gerne snart komme  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg meldt mig til på doodlen :-) Håber der er plads til mig og min datter på næsten 2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg meldt mig til på doodlen :-) Håber der er plads til mig og min datter på næsten 2

Alle er velkomne :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv tak - hvordan gik SP besøg?

 

Ihh det gik bare super fint! BOEL testen blev bestået med glans, og O charmede som galt det hendes liv haha :D Hun vejede 9 kilo (ca.) og var 71 cm. :) Så havde ret i at hun har tabt sig lidt. Men det er nok fordi hun kommer lidt mere rundt efterhånden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg meldt mig til på doodlen :-) Håber der er plads til mig og min datter på næsten 2

Selvfølgelig er der det :) Spændende med en ny i gruppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh det gik bare super fint! BOEL testen blev bestået med glans, og O charmede som galt det hendes liv haha :D Hun vejede 9 kilo (ca.) og var 71 cm. :) Så havde ret i at hun har tabt sig lidt. Men det er nok fordi hun kommer lidt mere rundt efterhånden :)

Hehe, hun er så fin! Og dejligt at testen også gik godt :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle er velkomne :kiss

 

 

Selvfølgelig er der det :) Spændende med en ny i gruppen :)

 

Tak tak :-) Når jeg alligevel går sygemeldt pga sclerose, kan jeg jo ligeså godt komme ud og møde nogle nye mennesker  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tak :-) Når jeg alligevel går sygemeldt pga sclerose, kan jeg jo ligeså godt komme ud og møde nogle nye mennesker :bunny

:kram2 , det var en god ide :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige et forslag jeg gerne vil vende med jer :) Tror nemlig at der er nogle stykke der godt kunne tænke sig at være med til at mødes, men som ikke kan i hverdagene pga. arbejde (kender ihvertfald 1). Så måske vi skulle prøve at åbne op for datoer i weekenderne også, og så se om vi evt. kan holde 1 ugedag og 1 weekend hvis der er tilmeldinger nok :) Hvad tænker i andre ? Det vil nok få flere af de gravide med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige et forslag jeg gerne vil vende med jer :) Tror nemlig at der er nogle stykke der godt kunne tænke sig at være med til at mødes, men som ikke kan i hverdagene pga. arbejde (kender ihvertfald 1). Så måske vi skulle prøve at åbne op for datoer i weekenderne også, og så se om vi evt. kan holde 1 ugedag og 1 weekend hvis der er tilmeldinger nok :) Hvad tænker i andre ? Det vil nok få flere af de gravide med :)

Jeg forstår godt ideen med det, men jeg tror at mange mødre hvor manden arbejder prioriterer familietid i weekenden. Personlig vil jeg kun kunne de weekender hvor D har vagt, da vi ses så lidt i hverdagen (lange vagter).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår godt ideen med det, men jeg tror at mange mødre hvor manden arbejder prioriterer familietid i weekenden. Personlig vil jeg kun kunne de weekender hvor D har vagt, da vi ses så lidt i hverdagen (lange vagter).

Ja men det er derfor at jeg syntes at vi skal vælge både en ugedag og en dag i weekenden og mødes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er frisk på begge dele :-) tænker også når I starter på job igen.. så passer weekenderne vel også bedre for jer der arb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også frisk på det hele... vi er et par stykker der mødes i weekenden i forvejen (vi har en lille gruppe på facebook) så vi kunne jo evt bare udvide den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er frisk på begge dele :-) tænker også når I starter på job igen.. så passer weekenderne vel også bedre for jer der arb.

 

Det er nemlig det :) Og der går jo ikke vildt lang tid inden at jeg fx. starter :) 

 

Jeg er også frisk på det hele... vi er et par stykker der mødes i weekenden i forvejen (vi har en lille gruppe på facebook) så vi kunne jo evt bare udvide den?

lækkert :) Tænker at jeg bare vil udvide doodlen med weekend datoer også, det er nemlig sådan en dejlig overskuelig måde at finde ud af om alle kan :) Er de andre fra fb herinde også? Så kan de jo bare stemme hvilken dag der passer dem bedst ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER