Påskesen

Doodle tråd med tilmelding til BK KBH møder :)

179 indlæg i dette emne

Karla og jeg vil også gerne komme. Jeg forsvarer bachelor D. 14. Så det er helt perfekt :)

:yay

Fedt med snarligt bachelor forsvar, og at I kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det godt, at vi bliver så mange! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt bord til os alle +- et par stykker på sweet surrender, d. 15 jan. Kl. 10 :) de skulle have børnestole til alle. For adresse mm. Er her hjemmesiden: http://www.sweetsurrender.dk

Fedt vi bliver så mange !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay jeg glæder mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville rigtig gerne, men skal til eksamen på tirsdag :(

Må komme med næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville rigtig gerne, men skal til eksamen på tirsdag :(

Må komme med næste gang.

Det er da onsdag vi skal mødes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephi-pigen: ja, du har ret, fik bare lige blandet det sammen :( Onsdag skal jeg til efterfødselsgymnastik.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kommer muligvis, men tager så nok kun den ene af drengene med. Anton er ikke god til mennesker og jeg kan stadig ikke give dem begge to mad, så det er nok bedre, han bliver hjemme hos sin far og moster og hygger. Overvejer lige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer muligvis, men tager så nok kun den ene af drengene med. Anton er ikke god til mennesker og jeg kan stadig ikke give dem begge to mad, så det er nok bedre, han bliver hjemme hos sin far og moster og hygger. Overvejer lige :)

Argh har lige skrevet og 'plaget' dig om du ikke kom med i vores "terminstråd" :lol Havde slet ikke set du havde skrevet her :D jeg hepper helt klart for du skal komme! Også selvom det kun bliver med Oscar :) (vi andre har alligevel også kun en med ;) og hygge med faderen lyder jo også godt :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

Jeg synes desværre ikke min krop er helt klar til at tage sådan en tur alene endnu. Havde håbet, men det er nok lige at presse citronen en anelse for meget. Jeg er med næste gang!

Håber I får en vildt hyggelig dag

Kram

Maimari og Lene Maj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen piger,

Det bliver næste gang, vi kommer. Jeg er ved at blive syg og vi har dåb i næste uge, så må hellere forsøge at blive rask - plus det ville være tarveligt at smitte jer alle sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores ejerforening har verdens dårligste timing!

 

Vi har lige fået varsling om at vi skal være hjemme i morgen da der er fejludbedring på vores altan. Og jeg synes ikke helt at jeg kan tillade mig at bede M blive hjemme fra arbejde, mens jeg sidder på cafe. Øv øv øv øv... Havde sådan glædet mig. :(

Håber jeg kan være med næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre nød til, at melde fra, piger.. Jeg er simpelthen så træt og udkørt af for lidt søvn og en datter, som nægter at sove :(

Håber jeg kan komme med næste gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

Jeg synes desværre ikke min krop er helt klar til at tage sådan en tur alene endnu. Havde håbet, men det er nok lige at presse citronen en anelse for meget. Jeg er med næste gang!

Håber I får en vildt hyggelig dag

Kram

Maimari og Lene Maj

 

 

Hej igen piger,

Det bliver næste gang, vi kommer. Jeg er ved at blive syg og vi har dåb i næste uge, så må hellere forsøge at blive rask - plus det ville være tarveligt at smitte jer alle sammen :)

 

 

Vores ejerforening har verdens dårligste timing!

 

Vi har lige fået varsling om at vi skal være hjemme i morgen da der er fejludbedring på vores altan. Og jeg synes ikke helt at jeg kan tillade mig at bede M blive hjemme fra arbejde, mens jeg sidder på cafe. Øv øv øv øv... Havde sådan glædet mig. :(

Håber jeg kan være med næste gang.

 

 

Jeg er desværre nød til, at melde fra, piger.. Jeg er simpelthen så træt og udkørt af for lidt søvn og en datter, som nægter at sove :(

Håber jeg kan komme med næste gang!

 

Øv  :(  Håber vi ses næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver også uden os. Er blevet syg i løbet af natten. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi melder desværre også fra. Selv om James er ved at få det bedre vil jeg ikke tage med, kan jo heller ikke have han smitter jer andre.

Men god fornøjelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer! Jeg bliver nok bare en halv time forsinket, som sædvanligt. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også forsinket ( som altid ) haha så hvis der er nogen der kommer før mig, står bordet i mit navn: Trine Påskesen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg ikke meldte afbud :( det hele brændte på i morges, både William og jeg havde en dum morgen, så overskuddet var der ikke til at komme afsted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for en rigtig hyggelig dag i går tøser  :yay Glæder mig allerede til næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver igen og håber vi kommer afsted næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu ved jeg jo ikke hvornår næste gang bliver, men jeg ved, at vi meget gerne vil med!

Jeg har et forslag til hvor det kunne være denne gang. Metropolitain har mange mødregrupper, der kommer der. Der er god plads, pusleplads og barnevogne kan stå udenfor vinduet. Metroen kører bogstaveligt talt lige til døren (hvis man tager elevatoren op står man ved hoveddøren til cafeen. Det ligger ved siden af frb centret og burde være nemt at komme til for alle uanset hvor man kommer fra.

Se: www.metropolitain.dk

Hvad siger de damer til det?

Personligt synes jeg det er meget rart at det ikke er midt i indre by. Hvor det er svært at få plads i bussen eller finde parkeringsplads.

Og så kan man jo også altid tage på det fantastiske børnebibliotek eller på shoppingtur i frb.centret eller sågar i babybioen bagefter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er frisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også frisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER