Posted November 6, 2013 Vi ønsker os hånklæder i jule- og fødselsdagsgave. Men hvilket mærke skal vi ønske os? Det er lige meget hvad mærket er, men håndklæderne skal gerne være bløde og lækre :) Kan I anbefale nogen? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2013 Jeg synes at Lene Bjerre har lavet nogle lækre håndklæder og så er jeg rigtig glad for "Kronborg" fra Jysk :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2013 Skal det være über lækkert så er det sødahl herhjemme!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2013 Vi har nogle fra sødahl og de er virkelig lækre! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2013 Vi har også Sødahl. De er blevet vasket er hav af gange og er stadig lige tykke som da vi købte dem for nogle år tilbage (de forhandler Sødahl på mandens job, så vi er så heldige at kunne købe den til meget fornuftige priser ind imellem :yay ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2013 Vi har Georg Jensens, og de er super lækre :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2013 Vi har dem fra Jysk. Jeg gør det, at jeg lægger håndklæderne i koldt vand i 3 dage, inden jeg bruger dem. Så holder trådene bedre og de fnuller ikke. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2013 Vi har dem fra Jysk. Jeg gør det, at jeg lægger håndklæderne i koldt vand i 3 dage, inden jeg bruger dem. Så holder trådene bedre og de fnuller ikke. Hvor har du sådan et fancy trick fra? Lyder smart! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2013 Det gør jeg også med alle mine nye håndklæder samt stofbleer :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 21, 2013 Hvor har du sådan et fancy trick fra? Lyder smart! Hvor har du sådan et fancy trick fra? Lyder smart! jeg læste det på madambk, og ville afprøve det, og det viste sig at virker forbløffende godt Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 21, 2013 jeg læste det på madambk, og ville afprøve det, og det viste sig at virker forbløffende godt Det må jeg lige huske, næste gang jeg køber håndklæder! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 22, 2013 Vi har vamsede og bloede haandklaeder fra Magasin i egyptisk bomuld :7himmel Vi lufttoerrer dem og de er stadig vildt bloede. De har ogsaa nogle med bambus, som er rigtig laekre :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 22, 2013 Vi har vamsede og bloede haandklaeder fra Magasin i egyptisk bomuld :7himmel Vi lufttoerrer dem og de er stadig vildt bloede. De har ogsaa nogle med bambus, som er rigtig laekre :) Elsker simpelthen de håndklæder :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 22, 2013 Vi har vamsede og bloede haandklaeder fra Magasin i egyptisk bomuld :7himmel Vi lufttoerrer dem og de er stadig vildt bloede. De har ogsaa nogle med bambus, som er rigtig laekre :) Sådan nogen har vi også. De er gode! Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2013 Sådan nogen har vi også. De er gode! Ditto:-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2019 Bambus håndklæder er helt klart super lækre. Jeg tror at du kan finde nogle hos magasin ellers ved jeg at de har bæredygtige bambus håndklæder hos Bambui Share this post Link to post Share on other sites