Mor til de skønne

Alle jer kagegenier

42 indlæg i dette emne

og denne her er Elmo skåret ud i fondant efter et billede jeg printede ud fra internettet:

33914_444966453535_804723535_5195842_1962782_n.jpg

så man behøver ikke det vilde udstyr til at lave pynt..

Nej selvfølgelig kan man da bare hente billeder fra nettet - den tanke havde da ikke lige strejfet mig :D Kan godt se, at man så ikke behøver det vilde udstyr til det :) Dejligt ;) Og igen rigtig flot kage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

^^mange tak.. og ja, sløjfen har jeg også selv lavet.. det er ikke ret svært heller..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis... Det er lidt en dræber for økonomien og gå ud og bruge såå mange penge så.. MEN som sagt så kan du bare låne og prøve dig frem...

Så må vi have øve dage i løbet af de næste mange måneder - så vi kan lave de sejeste kager til fx når Tilde har fødselsdag osv... :D

HAHAHA Nej det tror jeg heller ikke lige jeg har med Henrik.. Har lige sagt til ham at han kommer til at skal spise kage... hehe

Ja vil have vildt dårligt samvittighed, lige nu, over at bruge så mange penge på noget, der måske fanger mig... Men så er det bare RIGTIG skønt at jeg kan låne af dig :kiss For når jeg så køber noget ved jeg, at jeg får det brugt ;)

Ja der er ikke andet for, at have nogle øve dage :) Jeg VIL så gerne kunne lave en fin kage selv til Tilde, når hun bliver 2 år.

Har lige fortalt Nikolaj, at jeg kan låne udstyr af dig og at du vil bage sammen med mig, og han lyste op i et stor smil :lol Og han vil også MEGET gerne prøvesmage (voldæde) kagerne :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

^^mange tak.. og ja, sløjfen har jeg også selv lavet.. det er ikke ret svært heller..

Er det bare ud fra fri fantasi? For det tror jeg ikke, at jeg ville kunne gøre <_< Det ser så godt ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vil have vildt dårligt samvittighed, lige nu, over at bruge så mange penge på noget, der måske fanger mig... Men så er det bare RIGTIG skønt at jeg kan låne af dig :kiss For når jeg så køber noget ved jeg, at jeg får det brugt ;)

Ja der er ikke andet for, at have nogle øve dage :) Jeg VIL så gerne kunne lave en fin kage selv til Tilde, når hun bliver 2 år.

Har lige fortalt Nikolaj, at jeg kan låne udstyr af dig og at du vil bage sammen med mig, og han lyste op i et stor smil :lol Og han vil også MEGET gerne prøvesmage (voldæde) kagerne :lolhit

Man skal jo hjælpe hinanden søde :kiss Så selvfølgelig kan du det...

Vi går i øve-lejr så du laver den FLOTTESTE kage når Tilde prinsessen fylder 2 :loveshower

HAHA kan lige forestille mig hvor glad han blev... Henrik lyste bestemt også op - da han hørte at deres "hårde" arbejde ville blive og SPISE kagerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hjælper også gerne med at lave kagerne og spise kagen under fondanten.. Men fondanten spiser jeg altså ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil også gerne melde mig frivillig som smagsdommer, elsker simpelthen fondantkager :sandie jeg ville også bare så gerne lære at lave dem men synes det ser ud som noget der ligger en tand over min liga :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være vi skal have stablet et par "kursus dage" på benene?? Det lyder som om, der er mange der gerne vil prøve/ starte op, men ikke helt kan overskue det. Så var det måske en idé at os der har en smule (:D) udstyr samlede nogle folk, som ville prøve at lege med kagedekoration?

Undskyld til trådstarter - det var jo slet ikke det tråden skulle handle om...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal jo hjælpe hinanden søde :kiss Så selvfølgelig kan du det...

Vi går i øve-lejr så du laver den FLOTTESTE kage når Tilde prinsessen fylder 2 :loveshower

HAHA kan lige forestille mig hvor glad han blev... Henrik lyste bestemt også op - da han hørte at deres "hårde" arbejde ville blive og SPISE kagerne ;)

Det er lige præcis det man skal :kiss

Vil meget gerne med i øve-lejr ;)

HAHA ja det er meget hjælpsomme mænd vi har :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil også gerne melde mig frivillig som smagsdommer, elsker simpelthen fondantkager :sandie jeg ville også bare så gerne lære at lave dem men synes det ser ud som noget der ligger en tand over min liga :(

Hvis jeg kan, så kan du også ;) Du må gå i lære sammen med mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være vi skal have stablet et par "kursus dage" på benene?? Det lyder som om, der er mange der gerne vil prøve/ starte op, men ikke helt kan overskue det. Så var det måske en idé at os der har en smule (:D) udstyr samlede nogle folk, som ville prøve at lege med kagedekoration?

Undskyld til trådstarter - det var jo slet ikke det tråden skulle handle om...

Det er bare helt i orden ;) Syntes det lyder som en god ide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige præcis det man skal :kiss

Vil meget gerne med i øve-lejr ;)

HAHA ja det er meget hjælpsomme mænd vi har :D

Jaaa de er nu skønne de mænd... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på David også melder sig på smage/spise holdet.. Han er ud af en meget kageglad familie.. Hvad de kan sætte til livs er ikke småting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa de er nu skønne de mænd... :)

Det er de helt bestemt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på David også melder sig på smage/spise holdet.. Han er ud af en meget kageglad familie.. Hvad de kan sætte til livs er ikke småting

Er de fleste mænd ikke det :lol Ej jeg er træt, men syntes de fleste, af de mænd jeg kender, aldrig kunne drømme om at sige nej tak til kage :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er de fleste mænd ikke det :lol Ej jeg er træt, men syntes de fleste, af de mænd jeg kender, aldrig kunne drømme om at sige nej tak til kage :lol

Det er ikke kun mændene i den familie.. Det er hele banden.. En lagkage som jeg ville mene burde kunne rækker til 12 mennesker kan de sætte til livs 7 mennesker og så har jeg fået et lille bitte stykke.. Og vi snakker altså en granvoksen lagkage her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-28-041608800 1295820090_thumb.jpg Sådan ser vores lagkager oftest ud inden der kommer et ordentlig lag flødeskum udenpå.. Så jeg synes det er vildt at 7 mennesker kan gumle sig igennem den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER