Morpige

Bliver jeres mænd også mandschauvinister?

28 indlæg i dette emne

Overhovedet ikke. Herhjemme er køkkenet mandens rum, så det er ham, der laver mad og oftest også ham, der henter kaffe når der er gæster. :)

Tilgengæld kan han godt finde på et lufte nogle temmelig provokerende holdninger om at han ikke synes, at kvinder kan være statsledere og den slags :blabla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er det min mand der er i køkkenet og laver al mad - resten er vi fælles om:) i vores vennekreds er billedet meget som hos os. Og vi hjælper hinanden med langt det meste:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er et af dem der har giftet sig med en mand hvis mor har hoppet og sprunget for ham..

Han har dog boet alene i nogle år inden jeg kom ind i hans og hans datters liv, og det kan jeg vist mærke.. Der er nogle ting jeg har sat veto på, vaske tøj f.eks. da det ellers bliver smidt ind i en stor pærevælling (MAN SMIDER DA IKKE EN RØD TSHIRT IND MED EN HVID! TÆNK DIG OM MAND!)

Han har det meget med at fede den på sofaen mens jeg vimser rundt.. Brokker jeg mig over at han bare feder den siger han at jeg da bare kan spørge.. Spørger jeg så siger han "jaja", eller "jeg gør det når jeg har lyst".. Det sidstnævnte betyder som regel at han venter på at jeg ikke kan holde ud at se på det længere og selv gør det.. Men så er hans forsvar at jeg da bare kunnet have ladet det stå, så skulle han nok have taget det.

Der er desværre ingen gylden middelvej til disse mænd! Tror at jeg i bund og grund kan holde det ud fordi han arbejder så meget som han gør, og at han forkæler og er om mig til tider..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER