Lilletut

Testhold uge 46

106 indlæg i dette emne

Tak! Ja, det kunne være hyggeligt :-D Ingen mens her endnu, men det føles godt nok som om, at den er på vej :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yeah.....hele tre der skal teste idag:

krydser fingre for jer koebebaby, lilletut og lykke2013:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ding ding ding - 2 streger :loveshower så er der en kage i ovnen og en lille julibaby på vej. Kæmpe held og lykke til jer andre. Glæder mig til at høre hvordan det går med jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh det er lidt spændende herinde !! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ding ding ding - 2 streger :loveshower så er der en kage i ovnen og en lille julibaby på vej. Kæmpe held og lykke til jer andre. Glæder mig til at høre hvordan det går med jer!

Stort tillykke.. Hvor er det dejligt for jer!

har du haft symptomer på graviditet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ding ding ding - 2 streger :loveshower så er der en kage i ovnen og en lille julibaby på vej. Kæmpe held og lykke til jer andre. Glæder mig til at høre hvordan det går med jer!

Kæmpe stort tillykke!!!! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude. Jeg fik mens her til morgen :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ding ding ding - 2 streger :loveshower så er der en kage i ovnen og en lille julibaby på vej. Kæmpe held og lykke til jer andre. Glæder mig til at høre hvordan det går med jer!

 

IHH, tillykke!! :D Hvor vildt.  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke.. Hvor er det dejligt for jer!

har du haft symptomer på graviditet?

egentlig ikke. 'symptomerne' har faktisk mere været mangel på menstruationssymptomer, som plejer at komme rimelig på klokkeslættet.Det er tredje ægløsning vi specifikt har regnet ud med test. Har været på kursus de sidste to dage og syntes da egentlig ved nærmere eftertanke at alle folk lugtede og følte lidt som om jeg havde andendagstømmermænd (drak ikke), men sådan, i ved, lidt utilpas og lidt for meget mundvand :wacko det er fantastisk :D  og idag føltes det som om underlivet murrer lidt... psykisk? var så vild og surrealistisk en fornemmelse at stå med de to streger igår. Da min mand og jeg først var færdig med at juble :yay , stod vi lidt med fornemmelsen -øh hvad gør vi så nu.... :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

egentlig ikke. 'symptomerne' har faktisk mere været mangel på menstruationssymptomer, som plejer at komme rimelig på klokkeslættet.Det er tredje ægløsning vi specifikt har regnet ud med test. Har været på kursus de sidste to dage og syntes da egentlig ved nærmere eftertanke at alle folk lugtede og følte lidt som om jeg havde andendagstømmermænd (drak ikke), men sådan, i ved, lidt utilpas og lidt for meget mundvand :wacko det er fantastisk :D og idag føltes det som om underlivet murrer lidt... psykisk? var så vild og surrealistisk en fornemmelse at stå med de to streger igår. Da min mand og jeg først var færdig med at juble :yay , stod vi lidt med fornemmelsen -øh hvad gør vi så nu.... :help

I skal da bare nyde din mave som bliver større og større.. Men kan god huske fornemmelsen, den er helt vild, men også dejlig.. Endnu engang tillykke:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

egentlig ikke. 'symptomerne' har faktisk mere været mangel på menstruationssymptomer, som plejer at komme rimelig på klokkeslættet.Det er tredje ægløsning vi specifikt har regnet ud med test. Har været på kursus de sidste to dage og syntes da egentlig ved nærmere eftertanke at alle folk lugtede og følte lidt som om jeg havde andendagstømmermænd (drak ikke), men sådan, i ved, lidt utilpas og lidt for meget mundvand :wacko det er fantastisk :D  og idag føltes det som om underlivet murrer lidt... psykisk? var så vild og surrealistisk en fornemmelse at stå med de to streger igår. Da min mand og jeg først var færdig med at juble :yay , stod vi lidt med fornemmelsen -øh hvad gør vi så nu.... :help

TILLYKKE - hvor er det fantastisk! :) Nyd det!

 

Jeg bliver så glad hver gang, der er nogen, der får to streger. Håber det bliver mig i næste uge! ;)

 

Ærgerligt Lilletut - krydser fingre for at det lykkes om et par uger så! ;)

 

Hvad med Lykke2013?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tusind tak allesammen:) krydser sådan fingre for det bliver jer næste gang. og hvad med LYkke2013? har du testet idag? knus og delirøst glade kram herfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til KobeBaby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke tillykke koebebaby,- hvor er det skønt:-)

(Kunne j sende en jublesmiley ind m min Tlf ville jeg gøre det:-D Yeah.....

Øv Lilletut, at der ikke var to streger denne

gang:-( Krydser for at de er der ved næste ÆL.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens her:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens her:-(

Øv.. Håber for jer at det lykkes i næste cyklus..

Her kan jeg mærke at mens er på vej, forventes her i weekenden, rigtig øv, men et august barn er også dejligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke KobeBaby, hvor er det bare dejligt :D

 

Jeg har testet negativ i går og i dag, men stadig ingen mens, så afventer spændt :)

Har dog lidt en underlig nivende/stikkende fornemmelse i den nederste del af maven (nærmest lige over skambenet), har haft det siden i går og hele dagen i dag også. Måske det bare mens der er på vej, plejer bare ikke at føles sådan, man tolker jo på alt når man håber :)

Nogen der har prøvet det / ved noget om det??? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke KobeBaby, hvor er det bare dejligt :D

 

Jeg har testet negativ i går og i dag, men stadig ingen mens, så afventer spændt :)

Har dog lidt en underlig nivende/stikkende fornemmelse i den nederste del af maven (nærmest lige over skambenet), har haft det siden i går og hele dagen i dag også. Måske det bare mens der er på vej, plejer bare ikke at føles sådan, man tolker jo på alt når man håber :)

Nogen der har prøvet det / ved noget om det??? :)

Det er PRÆCIS sådan jeg havde og har det!! uh hvor spændende :rolleyes  murren/sidestikagtigt i underlivet er egentlig mit eneste symptom . krydser fingre for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay fedt at høre KobeBaby :D Har håb endnu for de to streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også og har det stadig, der er så begyndt at komme lidt flere symptomer, men i starten føltes det som en hel masse murren i underlivet og var sikker på at mens snart var på vej, men nope det er såmænd en lille spire :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens her:-(

Øv :-( krydser også fingre for jer i næste cyklus! Følges vi igen i uge 50? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også og har det stadig, der er så begyndt at komme lidt flere symptomer, men i starten føltes det som en hel masse murren i underlivet og var sikker på at mens snart var på vej, men nope det er såmænd en lille spire :-D

Tillykke! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay fedt at høre KobeBaby :D Har håb endnu for de to streger :)

Sender lige en masse babystøv i din retning ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. jeg kan ikke helt forstå, hvad der sker...Jeg blødte to dråber torsdag morgen og var sikker på, at min mens startede der, især da jeg fik en negativ test. Så har der overhovedet ikke været noget siden, bortset fra i morges, hvor jeg også lige blødte ekstremt lidt. Jeg føler sådan en rumsteren i maven, som om at mens er på vej, men der sker bare ingenting :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. jeg kan ikke helt forstå, hvad der sker...Jeg blødte to dråber torsdag morgen og var sikker på, at min mens startede der, især da jeg fik en negativ test. Så har der overhovedet ikke været noget siden, bortset fra i morges, hvor jeg også lige blødte ekstremt lidt. Jeg føler sådan en rumsteren i maven, som om at mens er på vej, men der sker bare ingenting :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER