Lilletut

Testhold uge 46

106 indlæg i dette emne

Hvordan går det hos jer? Her er der ingen symptomer på noget, men alligevel kribler det i fingerene efter at skulle teste, men vil bare vente så det nu min selvdisciplin skal vise sig:-D

(jeg kan ikke lave alle de fine smilys, skriver altid fra telefonen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har egentlig både meldt mig i denne gruppe og i gruppe for uge 45 var lidt i tvivl om hvilken gruppe jeg skulle i :/)

Testede her til morgen og der kom en svag streg nr. To, har lagt et billede ind i gruppen for uge 45...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvisker et håbefuldt tillykke til Kjerrumgaard :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, jeg håber virkelig stregen bliver tydeligere de næste par dage :-) de andre gange jeg har testet har der ikke været skyggen af en streg så er optimistisk denne gang :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste torsdg d. 14 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste d. 12 eller 13 i uge 46  :)

Hvis ikke testmonsteret tager over inden :rolleyes

 

Kan se i tråden fra uge 45, at du har testet positivt, hvor langt var du henne der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se i tråden fra uge 45, at du har testet positivt, hvor langt var du henne der?

Ja jeg har lige testet her til morgen, tror jeg er 3+5/3+6 ca. Regnede egentlig med først at teste på mandag, så derfor meldte jeg mig ind i denne her gruppe - men testmonsteret overfaldt mig  :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har lige testet her til morgen, tror jeg er 3+5/3+6 ca. Regnede egentlig med først at teste på mandag, så derfor meldte jeg mig ind i denne her gruppe - men testmonsteret overfaldt mig  :badgirl

 

kender fornemmelsen, jeg når også først dag 30 mandag og har svært ved ikke at teste endnu, især når cyklus er uregelmæssig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kender fornemmelsen, jeg når også først dag 30 mandag og har svært ved ikke at teste endnu, især når cyklus er uregelmæssig

Min mens er også ret uregelmæssig kan svinge fra 33 - 42 dage mega irriterende :klap

Ved du hvornår du har haft ÆL?

Nej det er lidt svært for på den ene side har man mega meget lyst til at teste, men på den anden side bliver man også måske unødvendigt ked af det hvis den er negativ fordi det er for tidligt at teste :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens er også ret uregelmæssig kan svinge fra 33 - 42 dage mega irriterende :klap

Ved du hvornår du har haft ÆL?

Nej det er lidt svært for på den ene side har man mega meget lyst til at teste, men på den anden side bliver man også måske unødvendigt ked af det hvis den er negativ fordi det er for tidligt at teste :rolleyes

 

Nej, desværre ikke.  Bruger womanlog og kan se at min mens burde komme i dag, så venter spændt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej Maj83. Ang. womanlog: jeg har fuldstændig regelmæssig cyklus på ml 28-31 dage, men det til trods så kan womanlog ikke finde ud af at udregne min menstruation... tror du jeg har instillet den forkert og har du evt en ide til hvor? mvh mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Kobebaby. Hvordan er dine indstillinger?

Min er sat til cyklus længde 30 dage og default periode 5 dage (længden af dine blødningsdage) og så er method af ovulation sat til manual

 

og jeg regner med mens i dag, da jeg kan se at det er 14 dage siden ægløsning og det har passet de andre gange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg må nok melde mig ud af denne gruppe igen :( havde pos ÆL test igår så jeg har vist ingen grund til at teste i næste uge :(

men hepper stadig på jer andre :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii.. så er det uge 46. Jeg håber at vi alle får 2 streger på testene..! uhh har svært ved at holde mig i skindet, jeg skal først teste søndag men kan godt mærke at testmonstret nærmer sig :/.. Nogen der har test dag i dag eller har tester?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv NatC, at det ikke blev denne gang for dig:-/ Krydser for at I får lavet en sød baby her v ægløsning:)

Jeg tror heller ikke der bliver en baby her. Har ingen symptomer andet end influenza. Men det er først på søndag jeg officielt har testdag. Så jah, jeg må se.

Håber at der kommer rigtig mange positive graviditets test i denne uge for jer damer:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har egentlig både meldt mig i denne gruppe og i gruppe for uge 45 var lidt i tvivl om hvilken gruppe jeg skulle i :/)

Testede her til morgen og der kom en svag streg nr. To, har lagt et billede ind i gruppen for uge 45...

Hvordan er det gået med at teste? Jeg kan se i uge 45 gruppen, at det måske ikke blev til noget alligevel? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii.. så er det uge 46. Jeg håber at vi alle får 2 streger på testene..! uhh har svært ved at holde mig i skindet, jeg skal først teste søndag men kan godt mærke at testmonstret nærmer sig :/.. Nogen der har test dag i dag eller har tester?

 

 

Øv NatC, at det ikke blev denne gang for dig:-/ Krydser for at I får lavet en sød baby her v ægløsning:)

Jeg tror heller ikke der bliver en baby her. Har ingen symptomer andet end influenza. Men det er først på søndag jeg officielt har testdag. Så jah, jeg må se.

Håber at der kommer rigtig mange positive graviditets test i denne uge for jer damer:-)

 

Heller ingen symptomer her :/ men jeg skal først tidligst teste torsdag eller lørdag.. min cyklus er 28-30 dage, så det er lidt svært at vide præcis hvilken dag :P

Hvordan går det med alle jer andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forsøgt at lave en liste over hvem der skal teste hvornår:

Mandag:

Tirsdag:
 

Onsdag:
KobeBaby
 

Torsdag:
Lilletut

Lykke2013
 

Fredag:
Fairy
 

Lørdag:
 

Søndag:
ninnad

Deva

Hvis der er nogen, der vil på eller hvor jeg har skrevet forkert, så skriv endelig til mig, så retter jeg den lige til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ingen symptomer her :/ men jeg skal først tidligst teste torsdag eller lørdag.. min cyklus er 28-30 dage, så det er lidt svært at vide præcis hvilken dag :P

Hvordan går det med alle jer andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ingen symptomer her :/ men jeg skal først tidligst teste torsdag eller lørdag.. min cyklus er 28-30 dage, så det er lidt svært at vide præcis hvilken dag :P

Hvordan går det med alle jer andre?

Haha.. Ikke lige til at finde ud af det her:-D

Jeg har heller ikke nogen symptomer overhovedet, så tror desværre ikke på 2 streger..

Men håber for jer andre og glæder mig til at høre fra jer om i har 2 streger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. Ikke lige til at finde ud af det her:-D

Jeg har heller ikke nogen symptomer overhovedet, så tror desværre ikke på 2 streger..

Men håber for jer andre og glæder mig til at høre fra jer om i har 2 streger.

:-P

I lige måde! Vi må bevare håbet og krydse fingre fortsat ;-) det er næsten den eneste måned, hvor jeg ikke har følt symptomer, så min kæreste sagde, at det måske var et godt tegn :-P hihi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. så er det i morgen, at jeg kan starte med at teste. Jeg tror ikke rigtig på 2 streger. De sidste par dage har jeg været rigtig træt, haft menslignende smerter og været lidt irritabel, som jeg plejer at være op til mens :( ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej piger:)

jeg har heller ingen symptomer... Men heller ingen menssymptomer- plejer at have kramper og tyngdefornemmelse i 3-4 dage op til mensstart, og plejer at kunne 'lugte' at mens kommer - i ved, sådan lidt metalagtigt inden og der er bare ingenting. Iflg womanlog skulle jeg have mens idag og jeg fungere rimelig på klokkeslættet så sidder på jobbet og håber helt vildt. Har aftalt med manden at hvis jeg ikke får mens imorgen tester vi - fingers crossed :7himmel Så tester med lilletut og lykke imorgen:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej piger:)

jeg har heller ingen symptomer... Men heller ingen menssymptomer- plejer at have kramper og tyngdefornemmelse i 3-4 dage op til mensstart, og plejer at kunne 'lugte' at mens kommer - i ved, sådan lidt metalagtigt inden og der er bare ingenting. Iflg womanlog skulle jeg have mens idag og jeg fungere rimelig på klokkeslættet så sidder på jobbet og håber helt vildt. Har aftalt med manden at hvis jeg ikke får mens imorgen tester vi - fingers crossed :7himmel Så tester med lilletut og lykke imorgen:)

Det lyder sørme spændende :D jeg krydser fingre for os begge to i morgen! ;) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for jer i morgen :rolleyes

Håber at der kommer mange juli børn ud af denne gruppe :larm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER