Lilletut

Testhold uge 46

106 indlæg i dette emne

Tror desværre ikke at det er lykkes os at lave en lille guldklump i denne omgang.. Har stadig ikke fået mens, men har lige testet negativ igen, så vi hopper på aug./sep. baby i stedet.. Så forventer mens i weekenden. .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv ninnad! Håber mens snart dukker op så i det mindste så ny cyklus kan starte.

Jeg kan stadig ikke helt fatte at testen siger jeg er gravid, jeg tør slet ikke være glad i frygt for at blive skuffet..

Så sent som i dag tænkte jeg, hvad nu hvis det er æl test der er kommet i de pakker i stedet, og måtte da også lige dobbelttjekke pakken i dag at der stod graviditets test på den.. (Ejer ikke en æl test). Håber det giver mere ro når jeg har været ved lægen, havde slet ikke troet jeg vil reagere sådan, nærmere tvæt imod med jublen og det hele, nu jeg noget mere forbeholden, eller måske blot lidt overrasket/choket at det faktisk er lykkes fordi jeg havde en frygt for at vi slet ikke kunne få børn?

Puha alt for mange tanker på alt for kort tid, om lidt kan jeg forhåbentlig blot glæde mig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens endelig her.. Så nu har jeg vidst fundet min cyklus længde som er 38 dage. .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!!

Jeg gjorde præcis det samme og var så bange for at en eller anden ville grine mig op i ansigtet og fortælle mig at min fine test var en ÆL test :lol :lol

Haha :D

Den manglende mens er dog gode tegn! Godt jeg skal til en tur forbi tjek på fredag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen:)

Jeg har brug for jeres erfaringer og råd.

Har stadig ikke fået mens, nu 46 dage siden sidste mens, snart 2 uger over tid og snart 4 uger siden jeg testede positiv ægløsningstest, hvor jeg så selvfølgelig var aktiv med manden;) Testede lige negativt på graviditets test her til morgen:(

Jeg tænker at ringe til lægen hvis ikke der sker noget inden fredag, vil det være det rigtige at gøre, eller skal jeg bare vete? :)

Troede igen mens var på vej i weekenden, da jeg havde "mens-fornemmelser", muren, stikkende og trækkende fornemmelse, men ingenting :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej lykke. prøv at se min besvarelse til dig fra 21 november. Ved lægen vil du kunne få taget en blodprøve på HCG'en der er mere følsom en en almindelig graviditetstest. mvh Kobe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER