mette34

Hvem skal teste i uge 45?

67 indlæg i dette emne

Ja hvem skal teste i uge 45?

Vi tager den stille og roligt med pb herhjemme. Men jeg kan sikkert ikke la være med at teste, hvis min mens ikke er kommet den 6. Nov...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg regner med at teste den 7. Nov. vi prøver også at tage det meget afslappet men man kan jo ikke lade være med at teste ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testdag omkring 6/11, selvom sandsynligheden for gevinst er lille. Jeg har det med at blive grebet af et testmonster, så måske snydetester jeg inden.... :rolleyes Pøj pøj til jer andre :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender lige en masse :bd til uge 45-gruppen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at jeg skal teste i starten af uge 46, men jeg kan sikkert ikke lade være med at teste lidt i uge 45 ;) så jeg følger lige med her og sender masser af :bd til jer alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for babystøv. Jeg er omkring 3+0, hvis der skulle være noget. Har ømme :hophop - men det har jeg jo hver cyklus, så intet mærkeligt dér...men bare det, at der for første gang i 3 cykli er bare en lille sandsynlighed for et mirakel er nok til, at jeg begynder at føle mig fristet til at teste. Heldigvis har jeg travlt, så jeg tror, jeg kan holde mig i skindet :rolleyes Hvordan går det med jer andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er hvis også ca 3+0 i dag... Har kvalme og stikken i underlivet... Det er første cyklus efter pillestop, så måske overfortolker jeg. Men vi hyggede os der hvor jeg måske havde ægløsning i følge øget slim der ku trækkes og jag i underlivet...

Men hvem ved... Har virkelig lyst til at teste i morgen, men det er jo alt for tidligt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ingenting mærke, så jeg tør slet ikke at håbe. Men krydser da finger for at et lille mirakel sker.

Har slet ikke lyst til at teste fordi den så mange gange har været negative at den sikkert er det igen og det er bare ikke sjovt længere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testdag 10. oktober, hvis jeg regner med en cykus på 30 dage. Men tør slet ikke tro på noget mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testdag 10. oktober, hvis jeg regner med en cykus på 30 dage. Men tør slet ikke tro på noget mere

Oktober eller November?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig november, det er lige med at være vågen:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig november, det er lige med at være vågen:-)

forstår godt at du ikke tør at håbe. man er så bange for at blive skuffet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en dum kvalme her til morgen. Og ved ikke om det et fordi der er en lille spire på vej, eller om det er fordi jeg er ved at blive syg.,,,

Og så syntes jeg at mit lille hoved tænker alt for meget på pb, jeg skulle jo tá den med ro. Og det er jo kun min første cyklus. :)

Hvordan går det hos jer ? Nu er det jo snart vores uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsøger såvidt muligt at undgå at tænke på projektet og har også snakket med manden om at finde på nogen andre projekter, så du planlægger vi en lille forlænget weekend ned og se på julemarked.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver at indstille mig på, at der ikke er gevinst, men jeg håber selvfølgelig alligevel. Der er lidt ømhed her men det kan jo sagtens bare være fordi mens er på vej om nogle dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsøger såvidt muligt at undgå at tænke på projektet og har også snakket med manden om at finde på nogen andre projekter, så du planlægger vi en lille forlænget weekend ned og se på julemarked.

Yeah!!! Julemarked!! Hvorhenne?

God idė med andre projekter. Julemarked er også på vores plan, men vi behøver ikke at tage så langt da vi bor i Rostock, der har at skønt marked. Vi er igang med at tage at dykkercertifikat som projekt ved siden af PB:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne meldr mig på testholdet - har testdag fredag den 8!

Jeg mistede desværre for næsten 2 måneder siden, det her er min 2. cyklus efter aborten og i første cyklus var jeg simpelthen ikke klar, men det er jeg nu! Jeg har brugt en fertilitetsmonitor for første gang og det var da en spændende proces. Den viste positiv for æl onsdag og torsdag, så tænker jeg har haft det torsdag eller fredag.

Der er intet der føles som det plejer - plejer at få ømme brystvorter, men det har jeg ikke rigtig fået. Jeg har dog ømme bryster. Igår og idag har jeg haft kvalme, men det kan også være fordi jeg er ved at blive syg. Her til aften da jeg tørrede mig var der slim med meget let rødligt skær, så håber da på at en lille spirr har sat sig fast. Vil være 3+0-3+1 idag.

Krydser fingrer for jer piger :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne meldr mig på testholdet - har testdag fredag den 8!

Jeg mistede desværre for næsten 2 måneder siden, det her er min 2. cyklus efter aborten og i første cyklus var jeg simpelthen ikke klar, men det er jeg nu! Jeg har brugt en fertilitetsmonitor for første gang og det var da en spændende proces. Den viste positiv for æl onsdag og torsdag, så tænker jeg har haft det torsdag eller fredag.

Der er intet der føles som det plejer - plejer at få ømme brystvorter, men det har jeg ikke rigtig fået. Jeg har dog ømme bryster. Igår og idag har jeg haft kvalme, men det kan også være fordi jeg er ved at blive syg. Her til aften da jeg tørrede mig var der slim med meget let rødligt skær, så håber da på at en lille spirr har sat sig fast. Vil være 3+0-3+1 idag.

Krydser fingrer for jer piger :bd

 

 

Krydser fingre for dig :) :bd

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig :) :bd

Tak skal du have! Og i lige måde - hvordan står det til med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu melder jeg mig også forsigtigt på banen. Har testdag på torsdag men regner med at teste tirsdag hvis jeg ikke har fået mens. I sidste måned startede mens om aftenen på CD 25, og tirsdag er CD 26, så det kan vel ikke være helt galt. Ved ikke præcis hvornår ÆL har ligget, men er ret sikker på at den har været der og at vi var aktive deromkring.

Pøj pøj til jer andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske er løbet kørt for mig. Har blødt lidt her til morgen dog kun når jeg tører mig. Ægget kan måske også ha sat sig fast hvem ved?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have! Og i lige måde - hvordan står det til med dig?

 

Tjah, jeg har lidt ømme bryster og sådan, og jeg er omkring 3+4 i dag, hvis jeg var gravid, men sandsynligheden er ikke god med kun én gang hygge 4 dage inden ÆL. Jeg har lige snydetestet her til morgen, og den er bragende negativ, så jeg regner med at få mens omkring tirsdag, og så håber jeg, at næste cyklus bliver dér, hvor det lykkes....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm der er RIGTIG mange ting der minder om sidst jeg var gravid. Jeg fik det udflåd med lidt rødt i og det har så udviklet sig til et lidt kraftigere blødning, men med rigtig meget slim i - præcis som sidst! Jeg får sådan nogle bølger af en overvældende kvalme nogle gange om dagen - præcis som sidst. Det tidligste min mens nogensinde er kommet er 12 dage efter æl, undtagen da jeg var gravid sidst, der blødte jeg fra 3+3-3+6 og den her gang begyndte jeg at bløde 3+2.

Så jeg venter i spænding på test dag og tror jrg bliver riiiimelig meget skuffet hvis der ikke er noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig lidt forsigtigt ind i den her testgruppe, skal teste lørdag hvor jeg er 4+0, men tror desværre ikke rigtig der er gevinst, har slet ikke nogen symptomer overhovedet og er også lige blevet syg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror løbet er kørt.,, der er nu mere blod på papiret end der var i går morges.... Ser om det forsætter resten af dagen..,

Kan også mærke det arbejdet i underlivet.,,, så har jeg jo en cyklus.... Og må op på hesten igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER