mette34

Hvem skal teste i uge 45?

67 indlæg i dette emne

Så har den røde tante meldt sin ankomst her :( Håber næste cyklus bringer lykke i stedet. Pøj pøj til jer andre :bd

øv øv - næste cyklus så kram herfra ❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Listen er opdateret i nr #32 - krydser fingrer for os piger :bd

Ps havde sindssygt meget lyst til at snydeteste her til morgen! Måske 3+4/3+5

har du testet Idag ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at teste den 7. Nov. vi prøver også at tage det meget afslappet men man kan jo ikke lade være med at teste ;)

krydser fingre for den er der, kunne være så hyggeligt hvis vi kan følges

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg blander mig i tråden, men testede positiv i mandags ❤️ Så hører vel egentlig under uge 45

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allehånde : øv bøv!

Kjerrumgaard: det ser jo godt ud, et forsigtigt Tillykke!

Jeg har testet idag og den var desværre negativ. Hmmm havde sku troet at den var der med alle de symptomer, men det tyder det ikke rigtigt på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allehånde : øv bøv!

Kjerrumgaard: det ser jo godt ud, et forsigtigt Tillykke!

Jeg har testet idag og den var desværre negativ. Hmmm havde sku troet at den var der med alle de symptomer, men det tyder det ikke rigtigt på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var ellers helt sikker på den var der for dig MrsMe. Men hvor kan man bare blive snydt nogen gange !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle egentlig først teste på lørdag, men testmonsteret overfaldt mig, så snydetestede her til morgen og det gav denne test :-)

Stregen er noget tydeligere i virkeligheden og den kom indenfor 5 min.

 

Heldige kartoffel - den ser jo god ud! Tillykke!!!

:yiepie  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldige kartoffel - den ser jo god ud! Tillykke!!!

:yiepie  :yay

Tusind tak er både oppe at køre :yay men også skide nervøs for at at jeg har testet falsk positiv eller at spiren ikke bliver der :unsure

Men testede lige nu her igen da jeg kom hjem fra arbejde(var der nogen der sagde testmonster :oops ) og der var to streger, stregen er godt nok meget svag, men den var der :kuller  Tror i så den er god nok??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak er både oppe at køre :yay men også skide nervøs for at at jeg har testet falsk positiv eller at spiren ikke bliver der :unsure

Men testede lige nu her igen da jeg kom hjem fra arbejde(var der nogen der sagde testmonster :oops ) og der var to streger, stregen er godt nok meget svag, men den var der :kuller  Tror i så den er god nok??

 

 

Altså, du kan ikke teste positivt, hvis ikke du danner HCG. HCG dannes kun ved graviditet. Så langt så godt.

 

Dog er en lille risiko for, at det 'kun' er en biokemisk graviditet, der ikke når at sætte sig fast, når du tester tidligt (før 4+0). Derudover er der selvfølgelig aldrig nogle garantier for, at det hele kommer til at gå som det skal.

 

Men når alt dette er sagt, så går det jo godt for langt de fleste, så mon ikke det også kommer til at gå godt for dig? Bare det at du kunne teste positivt i tynd eftermiddagsurin er da meget fint! Test igen de næste dage (om morgenen), og så skal du nok se en udvikling, hvor stregen bliver kraftigere.

 

Jubiiii - det må være helt fantastisk at stå med en positiv test!!! Nyd det!!! Du kan hverken gøre fra eller til den næste tid alligevel.

 

:loveshower  :loveshower  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, du kan ikke teste positivt, hvis ikke du danner HCG. HCG dannes kun ved graviditet. Så langt så godt.

 

Dog er en lille risiko for, at det 'kun' er en biokemisk graviditet, der ikke når at sætte sig fast, når du tester tidligt (før 4+0). Derudover er der selvfølgelig aldrig nogle garantier for, at det hele kommer til at gå som det skal.

 

Men når alt dette er sagt, så går det jo godt for langt de fleste, så mon ikke det også kommer til at gå godt for dig? Bare det at du kunne teste positivt i tynd eftermiddagsurin er da meget fint! Test igen de næste dage (om morgenen), og så skal du nok se en udvikling, hvor stregen bliver kraftigere.

 

Jubiiii - det må være helt fantastisk at stå med en positiv test!!! Nyd det!!! Du kan hverken gøre fra eller til den næste tid alligevel.

 

:loveshower  :loveshower  :loveshower

Tak for dit svar - du har jo fuldstændig ret :)

Vil prøve at nyde det og slappe lidt af og tro på at det hele nok skal gå godt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre ikke der er gevinst hos os alligevel, de sidste to dage er nr. to streg blevet svagere så er ret sikker på det ender i en bio :(

Men så kan jeg jo lære til en anden gang, at jeg ikke skal teste før jeg er gået over tid :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre ikke der er gevinst hos os alligevel, de sidste to dage er nr. to streg blevet svagere så er ret sikker på det ender i en bio :(

Men så kan jeg jo lære til en anden gang, at jeg ikke skal teste før jeg er gået over tid :unsure

 

Øv. Det er virkelig en ærgerlig lærerstreg at få. Håber du snart får en spire i maven, der bliver :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre ikke der er gevinst hos os alligevel, de sidste to dage er nr. to streg blevet svagere så er ret sikker på det ender i en bio :(

Men så kan jeg jo lære til en anden gang, at jeg ikke skal teste før jeg er gået over tid :unsure

Øv det lyder ikke rart :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, så kom mens også her, så heller ingen held i denne cyklus. Jeg synes efterhånden man begynder at opgive.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens kom lørdag, så heller ingen spire her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv heller ikke her. fik mens lørdag men havde menssmerter siden søndag. krydser fingre for næste cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER