Guest

Grå hår what to do???

11 indlæg i dette emne

Så skete det for mig!!! De grå hår stritter frem!!! Ikke lige drømmen st jeg som 30 årig skulle stifte bekendtskab med dem, men ikke uventet da alle på min fars side har været grå hårede inden de nærmest blev 35! Så det må jeg bare acceptere!

Nu står jeg så og skal beslutte hvad jeg skal gøre:

Lade håret gro og blive gråt eller farve og være forbandet af udgroning fra helvede hver 14 dag.

Grå hår KAN jo være flot, desværre er det altså det stride tykke hvide "garn" og ikke sølv fe håret :rolleyes

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Få lavet lyse striber. Så ser man ikke udvoksningen på samme måde som med en helfarve.

Jeg begyndte at få grå hår som 23-årig, og det er efter hånden 11 år siden, så jeg har en del grå hår nu.

Men med lyse striber kan jeg nøjes med at få det farvet hver 3. Måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farv! Man ser så meget ældre ud med gråt hår. Men når man farver, kan man ikke se dem, ergo er de der ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak det var en god ide!!! Måske jeg skulle kontakte familie frisøren og høre :) hun er bare den bedste!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der kun er et grå hår, så riv det ud ;) problem solved ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der kun er et grå hår, så riv det ud ;) problem solved ;)

Gid det var så vel!!! Jeg har fundet de første 10 og det er bare dem jeg kan se ved skillingen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok farve det. Jeg ville ikke selv være klar til at bære grå hår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok farve det. Jeg ville ikke selv være klar til at bære grå hår

Jeg tror jeg går på "Stribe" modellen. Min storesøsterfarver og hendes udgroning kan ses efter 14 dage, hvilket bestemt ikke er kønt. Jeg har som sådan ikke noget imod de grå hår, det er jo bare sådan det er, det skal bare være pænt. Det er en overgangsperiode hvor de grå hår stritter frem mellem mit eget mørke som jeg er bange for, indenfor 5 år vil mit hår sikkert blive meget pænt igen og være overvejende grå og det kan jeg godt leve med :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor på 57 har farvet sit hår i lyse striber hos frisøren, så det fremtræder blond.

Man ser ALDRIG hendes grå hår.

Min frisør anbefaler det samme.

En mørk farve skal vedligeholdes hver måned. De lyse striber kan nøjes hver 2,5-3,5 måneder ca.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok farve det. Jeg ville ikke selv være klar til at bære grå hår

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige blevet 30 og har meget gråt hår.. Jeg har taget beslutningen for 3 år siden om at lade det vokse ud.. Klippede mit hår helt kort og så fik det bare lov til at vokse. Jeg får mange komplimenter for det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER