Evaha87

Nogen der skal teste i uge 44?

89 indlæg i dette emne

Hvor perfekt!! Glæder mig helt til du skal fortælle ham det!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke til alle de med to streger!!! Skønt med alle de nye babyer på vej !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til alle jer, der har testet positive! Hold da op hvor har storken haft travlt ;) :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten stort tillykke til alle jer andre med positiv test :loveshower :loveshower Vi er da nogen stykker, der kan følges.  Glemte helt i min egen forvirring at skrive tillykke til jer, har været væk hele weekenden, og havde ikke lige regnet med at stå med positiv test mandag morgen - men den var hjertelig velkommen og ihvertfald en overraskelse, var ved at vænne mig til negative test, så blev da helt ude af mig selv da der pludselig var to streger :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billede af test :7himmel

1zxtlow.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer allesammen, hvor er det dejligt! :-)

Tror jeg hopper med på vognen om august babyer, sys det lyder som en god idé :0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så spændende at vi flere der kan følges ad! Til i andre så august 'start' lige om hjørnet - held og lykke!!! :)

For mig altså 5+1 idag, imorgen føreste lægebesøg, super spændende og begynder virke sandt :) er så spændt - og mega mega træt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev testet idag til HCG niveau 19000 så meget positivt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev testet idag til HCG niveau 19000 så meget positivt om to uger scanner de allerede hernede!! Hurraaa ☺❤

Hvor skønt :loveshower  Jeg har fået tid til første læge besøg mandag den 25 november,der er jeg omkring 7+1 - kunne ikke få nogen tid før med mindre jeg tog en anden læge - og det ønsker jeg ikke da jeg altid bruger hende jeg skal ind til og glæder mig sådan til at fortælle hende jeg er gravid . Er det kun mig der synes det var mærkeligt at høre sig selv sige til sekretæren jeg er gravid ??  Da blev det lige pludselig lidt mere virkeligt. Men det er sådan en fantastisk følelse :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe kender jeg godt min sekretær blev dog ikk så overrasket som håbet;) men lægen og sygeplejersken idag blev rigtig glade og positivt overrasket over der endelig er bid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke også her... :-)

Fik da vist aldrig ønsket dig tillykke :loveshower har været lidt rundt på gulvet på grund af min egen test, turde ikke helt tro på¨det - men er i dag 4+4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til dig også skruk80 - hvor er det fedt, at det er lykkedes!  :loveshower

Det var da vildt med alle de graviditeter i dette ugehold - fantastisk med alle de juli-babyer (er selv juli-barn). :)

 

Muggi89, hvordan er det gået med dig??? Undskyld jeg ikke fik skrevet tilbage - har haft en travl uge, så har slet ikke været på Bk siden d.1. Havde ret svært ved at se dit billede på denne computer... 

 

Vi har haft travlt med en masse  :hump da det jo var tid for ÆL i denne uge - ha ha!  :D Så ja, jeg er da også med på et augustbarn i stedet.  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen efter 10 dage i uvidenhed og dermed også "gået-over-tid-fasen", er jeg nu på den anden side med min trofaste følgesvend: fru rødstrømpe.

Men så er jeg da i det mindste afklaret..  :unsure

 

Vi er blevet en smule mere afslappede, for jeg presser og stresser simpelthen min krop for meget. Baby kommer når den kommer. Jeg håber bare ikke der kommer til at gå et år før det lykkedes.

 

Jeg håber I har haft heldet med jer i denne uge  :D  I har da arbejdet for det  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til dig også skruk80 - hvor er det fedt, at det er lykkedes!  :loveshower

Det var da vildt med alle de graviditeter i dette ugehold - fantastisk med alle de juli-babyer (er selv juli-barn). :)

 

Muggi89, hvordan er det gået med dig??? Undskyld jeg ikke fik skrevet tilbage - har haft en travl uge, så har slet ikke været på Bk siden d.1. Havde ret svært ved at se dit billede på denne computer... 

 

Vi har haft travlt med en masse  :hump da det jo var tid for ÆL i denne uge - ha ha!  :D Så ja, jeg er da også med på et augustbarn i stedet.  :kuller

Tak :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER