Lovely Lady

Giver I eget barn dåbsgave?

16 indlæg i dette emne

Vi gav ham en indgraveret ramme med billede af ham i dåbskjolen (som vi så nyder at kigge på nu :7himmel)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har vi ingen planer om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

når jeg tænker tilbage, så fik jeg dåbsgave af mine forældre, det var vist en take that plakat ( jeg blev døbt som 13 årig)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

når jeg tænker tilbage, så fik jeg dåbsgave af mine forældre, det var vist en take that plakat ( jeg blev døbt som 13 årig)

Haha fedt :)

Vi købte et guldkors i Sydafrika, til vores Sydafrikanske guldklump i dåbsgave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kunne jo give en børneopsparing?

Altså starte en lille børnekonto eller lignende op, og sætte lidt lommepenge ind på, eller et større beløb til fx studier.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kunne jo give en børneopsparing?

Altså starte en lille børnekonto eller lignende op, og sætte lidt lommepenge ind på, eller et større beløb til fx studier.

Det har vi overvejet.. altså tilskud til en børneopsparing eller købe nogle aktier/obligationer og så vil vi nok også give hende et smykke. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav et dagmar kors i sølv med kæde og hendes navn graveret bag på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sif fik et dagmar  kors i guld af mig. Jeg havde fået det af min mor i dåbsgave, som havde fået det af sin mor i dåbsgave som havde fået det af sin mor i dåbsgave. Fra hendes far havde vi købt en forsølvet skagensrose til halskæde. Han er ægte skawbo igennem mange generationer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej, Isaac fik intet af os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har givet alle vores 3 børn den personlig børnebog Til det dejligste barn i verden fra Karens Univers.


Bogen er helt fantastisk og understøtter og underbygger vores livsfilosofi om at styrke og opbygge vores børns selvværd fra en tidlig alder, så de når de vokser om kan stole på sig selv og deres egen mavefornemmelse når de skal træffe både store og små valg i livet. Det er noget vi begge som forældre, først lærte meget sent i livet af den lidt mere hårde vej.


Der er både guidede meditationer og de skønneste sange med til bogen og vores børn ELSKER DEN!

https://karensunivers.com/boernebog/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg planlægger stadig bare en graviditet, men jeg er sikker på, at jeg bestiller en flok blomster i min yndlingslevering) https://eflowers.dk/ og jeg ved, at min søster lavede en bog til sin søns dåb, som dem, de allerede sagde Her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER