Camillat

Skal jeg finde en anden flyverdragt end denne til Noah?

65 indlæg i dette emne

Camilla, ville bare sige at jeg købte en molo regnbue flyverdragt på udsalg til under 500 i januar 2013, mener det var omkring de 400! Så de kommer altså på udsalg :) just in case hvis du nu skulle have brug for en 86 til den tid :)

Købte den jo inden C kom til verden, nu må vi se om hun kan passe den når det bliver koldt haha sikke et kompliceret emne, hva ? ;)

 

Ahmen, serioest, saa er det virkelig besvaerligt at finde rundt i, synes jeg. Jeg gad godt have Aarhus C i baghaven til formaalet ;) 

 

Men altsaa, nu har jeg bestemt mig for at vi ser Legoen i 86 paa Noah, saa ser jeg, om den passer. Hvis den passer, saa beholder vi den til denne vinter og er glade. Han har moerkeblaa hue og luffer, saa det bliver rigtig fint med en turkis flyverdragt og han er god i klare farver :)  

 

Didriksons kan jo nok gaa an naeste aar, men jeg ved ikke, om jeg gider beholde den... den er noget stiv i det . Saa hvis jeg saelger den, har jeg en lille fond til ny flyverdragt, som MAASKE skal satses igen, men kun hvis jeg er meget, meget overbevist... De Lego er gode dragter, min soester har dem i den butik, hvor hun arbejder, saa hvis den virker efter hensigten, koeber jeg gerne en Lego igen. Molo er saa fine, saa hvem ved... 

 

Saa en anden sag - for nu er jeg blevet opmaerksom paa de flourstoffer, der er i overtoej (og teflonpander og mad- og bagepapir mm), som er skadeligt, og endaa ret skadeligt, saa jeg er glad for nu at have koebt en flyverdragt uden til Noah. Jeg ved at H&M er uden, Lego har samme Bionic-belaegning som H&M. Green Kids er ogsaa "ren". Han fik lige et par luffer fra Lego, som er vildt laekre, har lang lynlaas og kan kommes i en vandpyt uden at det traenger igennem.

 

Ak, jeg har naesten ro i sjaelen nu  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor kan man se om de indeholder flourstoffer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spam du bare loes - alle er velkomne, thi dette er et svaert emne, aabenbart :balloons

Reima skulle jo vaere stort i det... ellers Didriksons, ha ha! Noahs paa billedet er jo 90 og den er RIGELIGT stor ueberall.

Men ellers skal jeg gerne berette om vores Lego lige om nogle dage, naar den naar frem. Det er nogenlunde lig Molos pasform, har jeg laest flere steder og set paa maalene. Har snuppet en 86 og haaber virkelig, den er meget bedre end den, jeg fejlkoebte for laenge siden.

hvad maerke koebte du?

Det er Hummel. Købte den til januar udsalg, så jeg satsede.. Men Bella græder også, når hun får den på :( Det er altså bare ikke er godt tegn!!

Jeg vil lige kigge på dine to links! Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man netop ikke... Men man begynder at kunne se, hvis ikke de goer. Man kan skrive til producenten og spoerge, ret direkte,f.eks. om denne flyverdragt er fri for alle flourstoffer. De skal svare indenfor 45 dage. Ellers har Rebecca Persson lavet en overtoejsgudie, hvor hun har gjort samme arbejde(men jeg er for naerig til at give penge for alle de e-guides, som er saa meget et modefaenomen, der er skabt tsom en maade at tjene mange passive penge paa). 

 

Hvis du f.eks. kigger paa billedet nedenfor, saa staar det der - det er den dragt jeg har koebt til Noah brugt, ioevrigt. 

http://www.kidzshop.dk/maerker/bornetoj/josh603-544/flyverdragt-lego-tec-bla-fra-lego-wear#

 

post-2587-0-99650600-1382293823_thumb.jp

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er Hummel. Købte den til januar udsalg, så jeg satsede.. Men Bella græder også, når hun får den på :( Det er altså bare ikke er godt tegn!!

Jeg vil lige kigge på dine to links! Tak :kiss

 

Det er bar et daarligt tegn, ja... :(

 

Jeg ville kigge paa Molo, Lego, Green Kids og Reima, for bloedhed. Men skal nok berette om Lego, nu jeg har brugt en del energi i denne traad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bar et daarligt tegn, ja... :(

 

Jeg ville kigge paa Molo, Lego, Green Kids og Reima, for bloedhed. Men skal nok berette om Lego, nu jeg har brugt en del energi i denne traad :D

Har lige købt en Molo på DBA til 300 kr.! Brugt en sæson... Glæder mig til at få den hjem! Købte str 86, så må vi se.. Str 80 ville garanteret enten være for lille nu eller blive for lille unden det bliver lunt i det danske igen engang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna er 75cm høj og har en relativ lang overkrop. Hun har flyver dragt fra CeLaVi i str. 86. Jeg ville ikke turde at købe en str. 80. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camilla, ville bare sige at jeg købte en molo regnbue flyverdragt på udsalg til under 500 i januar 2013, mener det var omkring de 400! Så de kommer altså på udsalg :) just in case hvis du nu skulle have brug for en 86 til den tid :)

Købte den jo inden C kom til verden, nu må vi se om hun kan passe den når det bliver koldt haha sikke et kompliceret emne, hva ? ;)

Hvilken butik var det du købte en molo på udsalg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var mange Moloer paa bud i januar, men jeg har ikke kunnet finde nogen nu - men de kommer jo nok igen til januar 2014 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah er glad for sin fluverdragt, som vi vist snart faar brug for, hvis temperaturerne ikke opper sig lidt. Saa skylder vist et billede af denne her GLADE, lille dreng i sin fine, brugte Lego Tec flyverdragt i turkis :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah er glad for sin fluverdragt, som vi vist snart faar brug for, hvis temperaturerne ikke opper sig lidt. Saa skylder vist et billede af denne her GLADE, lille dreng i sin fine, brugte Lego Tec flyverdragt i turkis :)

Så fin! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fin! :)

 

En helt anden bloed dragt og saa til 300 kr :) 

 

Han ville bare ikke staa stille som model  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du fandt en dragt som ikke fik N til at græde :glad og fin ser han ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er han fiiiin <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaak - den er belvet brugt efter lidt sne, saa ork, det er vist et fint koeb :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER