Camillat

Skal jeg finde en anden flyverdragt end denne til Noah?

65 indlæg i dette emne

Måske du bare skal låne Annas regnbue-Molo i str. 80 (gammel model)? 

Hun passede den fra november til marts og blev målt til 80 cm i januar. Det bør lige kunne gå, med mindre han tager et kæmpe hop henover vinteren. Men er vinteren ligeså lang hos Jer som i DK? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige målt den og den er 47 cm fra nakke til skridt og 73 cm fra skulder til bunden af et bukseben... Ved ikke om den bliver for lille?

 

Lidt visuelt :)

7. oktober 2012 (vil skyde på hun var ca. 75-76cm - den var lidt stor, især fordi hun jo ikke kunne gå ;))

404650_10151113916907685_1409475228_n.jp

 

Sådan her sad den d. 22. februar (hvor hun har været 81-82 cm, vil jeg skyde på)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=3pa2M23A67g

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, Susanne, det er i hvert fald et flot tilbud! Den vil han kunne passe - og den er laekker at se paa.. Jeg tror umiddelbart ikke, at han tager det vildeste hop henover vinteren, meeeeen saa maa jeg jo til det der udsalg. En enkelt vinter har jeg oplevet en ordentlig omgang sne MIDT i marts, men ellers er vinteren faktisk vaek i marts og saa er det regntoej og gummistoevler. 

 

Men hvad saa hvis den gaar i stykker? Noah er faktisk ret forsigtig, modsat sin faetter, som loeber og falder hele tiden, men ellers maa vi jo betale... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altsaa Noahs mest praecise body er 41 cm i kropslaengde. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev vi klogere af det - 41 cm nu, saa er der jo kun 6 cm at vokse i. Min soester sagde godt nok, at jeg endelig ikke skulle kigge paa noget stoerre end str 80, men jeg synes det er lidt svaert at vurdere. ellers skal jeg finde en brugt i 86. Der er nogle paa dba til 475-550 kr. Er det ikke ok priser? Ellers er der denne her Lego

http://www.kidzshop.dk/maerker/bornetoj/josh603-544/flyverdragt-lego-tec-bla-fra-lego-wear#

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis hans body'er er 41 cm i skridtlængde nu, så kan han ikke passe Annas Molo ret længe. Annas body'er måler 43-44 cm og vi kunne se i dag, da hun insisterede på at have den på på legepladsen :rolleyes, at den er meget for lille. Hun kan godt have den på, men har ingen bevægelsesfrihed.

Jeg tror Noahs lange overkrop afgør, at han ikke kan låne Annas Molo :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis hans body'er er 41 cm i skridtlængde nu, så kan han ikke passe Annas Molo ret længe. Annas body'er måler 43-44 cm og vi kunne se i dag, da hun insisterede på at have den på på legepladsen :rolleyes, at den er meget for lille. Hun kan godt have den på, men har ingen bevægelsesfrihed.

Jeg tror Noahs lange overkrop afgør, at han ikke kan låne Annas Molo :(

 

Aarh, saa er man glad for sin flyverdragt - soede Anna  :rolleyes

 

Ja, det tror jeg altsaa desvaerre ogsaa - ellers tusind tak, Susanne, for det ville have vaerer rigtig dejligt  :kiss Det samme siger M ;)

 

Jeg har skrevet paa en brugt Lego til 300 kr og saa nogle regnbuer i 86, der er til salg til ca. 500 kr. Saa maa vi se, hvilken en det ender med, men de skulle vaere ens i pasformen og begge gode dragter. M er glad for begge, jeg taenker at en regnbue kan bruges til nr. 2 (som jo bliver en pige, ha ha! ;) ), hvis den ikke er brugt meget allerede... Hvor meget gav du for jeres? Den var let brugt, var den ikke? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aarh, saa er man glad for sin flyverdragt - soede Anna :rolleyes

Ja, det tror jeg altsaa desvaerre ogsaa - ellers tusind tak, Susanne, for det ville have vaerer rigtig dejligt :kiss Det samme siger M ;)

Jeg har skrevet paa en brugt Lego til 300 kr og saa nogle regnbuer i 86, der er til salg til ca. 500 kr. Saa maa vi se, hvilken en det ender med, men de skulle vaere ens i pasformen og begge gode dragter. M er glad for begge, jeg taenker at en regnbue kan bruges til nr. 2 (som jo bliver en pige, ha ha! ;) ), hvis den ikke er brugt meget allerede... Hvor meget gav du for jeres? Den var let brugt, var den ikke?

Jeg gav 550 kr inkl porto. Den havde været brugt til eet barn og den så fuldstændig ud som ny! Det gør den i øvrigt næsten nu også - man kan godt se den ikke er ubrugt, men der er ellers intet slid at se. Men i str 80 kan de jo heller ikke ligeså meget som i str 86, så de slider ikke så meget på dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aarh, saa er man glad for sin flyverdragt - soede Anna :rolleyes

Ja, det tror jeg altsaa desvaerre ogsaa - ellers tusind tak, Susanne, for det ville have vaerer rigtig dejligt :kiss Det samme siger M ;)

Jeg har skrevet paa en brugt Lego til 300 kr og saa nogle regnbuer i 86, der er til salg til ca. 500 kr. Saa maa vi se, hvilken en det ender med, men de skulle vaere ens i pasformen og begge gode dragter. M er glad for begge, jeg taenker at en regnbue kan bruges til nr. 2 (som jo bliver en pige, ha ha! ;) ), hvis den ikke er brugt meget allerede... Hvor meget gav du for jeres? Den var let brugt, var den ikke?

Jeg gav 600 for Silke Elia', som kun havde været brugt i barnevogn/ingen slid. Men priserne ligger deromkring du har fundet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav 550 kr inkl porto. Den havde været brugt til eet barn og den så fuldstændig ud som ny! Det gør den i øvrigt næsten nu også - man kan godt se den ikke er ubrugt, men der er ellers intet slid at se. Men i str 80 kan de jo heller ikke ligeså meget som i str 86, så de slider ikke så meget på dem.

 

 

Jeg gav 600 for Silke Elia', som kun havde været brugt i barnevogn/ingen slid. Men priserne ligger deromkring du har fundet.

 

Nu har jeg vist koebt en brugt Lego Tec i turkis til 340 inkl, porto til Italien :) Den er i str 86, pasform ala Molo. Indermaalene passer fint med Noahs.

 

Saa maa han godt faa en regnbue til naeste vinter, hvis jeg kan saelge den anden og jeg finder den paa januarudsalg, men det bliver en helt anden sag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se at det vidst er for sent, men ellers er det tilbud på LEGO her: http://www.heaven4kids.dk/Børnetøj/Flyverdragter/LEGO-Wear-Flyverdragt-13649-848

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... Undskyld har ikke læst alle indlæg, men hans ansigtsudtryk på det billede giver dig vist svaret :D :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se at det vidst er for sent, men ellers er det tilbud på LEGO her: http://www.heaven4kids.dk/Børnetøj/Flyverdragter/LEGO-Wear-Flyverdragt-13649-848

 

Takm dem saa jeg godt igaar - nu blev det en nyere model, bare brugt... De er lige en tand mere kemi-frie, saa det er jeg tilfreds med, men tak  :)

Ha ha... Undskyld har ikke læst alle indlæg, men hans ansigtsudtryk på det billede giver dig vist svaret :D :blush

 

 

 

ha ha, ja, jeg skulle bare lige sikre mig  :P 

 

Det er ogsaa blevet en hel farce med det flyverdragt ... Naeste aar har jeg vist sparet op og koeber en rigtig laekker en i rette stoerrelse til ham  :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takm dem saa jeg godt igaar - nu blev det en nyere model, bare brugt... De er lige en tand mere kemi-frie, saa det er jeg tilfreds med, men tak   :)

 

 

 

ha ha, ja, jeg skulle bare lige sikre mig  :P

 

Det er ogsaa blevet en hel farce med det flyverdragt ... Naeste aar har jeg vist sparet op og koeber en rigtig laekker en i rette stoerrelse til ham  :oops

 

Vi har faktisk stadig ikke fundet flyverdragt til Theo i år :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk stadig ikke fundet flyverdragt til Theo i år :whistling

 

 

Aah, meno male, som man siger paa italiensk! (thank god at jeg ikke er den eneste)  :badgirl

 

Men det er da ogsaa bare en jungle og jeg er lidt traet af ikke at kunne proeve dem paa Noah... Nu satser jeg igen, men tror det er ok denne gang og saa tror jeg faktisk, at den anden er helt fin naeste aar, saa kaempe som den er i aar  :o  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, meno male, som man siger paa italiensk! (thank god at jeg ikke er den eneste)  :badgirl

 

Men det er da ogsaa bare en jungle og jeg er lidt traet af ikke at kunne proeve dem paa Noah... Nu satser jeg igen, men tror det er ok denne gang og saa tror jeg faktisk, at den anden er helt fin naeste aar, saa kaempe som den er i aar  :o  :D

 

Jeg kan bare slet ikke beslutte mig i år. Sidste år havde Theo en Hummel i en rigtig fed farve. Ville faktisk gerne have Hummel igen, men deres drengedragt i år er bare kedelig <_<

 

Du har sikkert svaret på det før, men hvor koldt bliver der hos jer om vinteren? Har italienske børn normalt flyverdragt på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pudsigt, jeg skulle lige til at spørge, om man ikke bruger, og dermed kan købe, flyverdragter i Italien?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bare slet ikke beslutte mig i år. Sidste år havde Theo en Hummel i en rigtig fed farve. Ville faktisk gerne have Hummel igen, men deres drengedragt i år er bare kedelig <_<

 

Du har sikkert svaret på det før, men hvor koldt bliver der hos jer om vinteren? Har italienske børn normalt flyverdragt på?

 

 

Pudsigt, jeg skulle lige til at spørge, om man ikke bruger, og dermed kan købe, flyverdragter i Italien?

 

Jeg har slet ikke underoegt markedet for flyverdragter, eftersom min vsigerinde altid koeber i DK... Saa goer jeg bare det samme  :D

 

Men hernede er vinterjakker for eksempel ofte i bomuld, foret, men i bomuld. Ellers er det giga dynejakker, og det kan de jo ikke bevaege sig i, smaa stoerrelser(jaevnfoer for stor Didrikson....). Der er for eksempel heller ikke tradition for at bruge regntoej :chin: Men i VS/BH tager paedagoger dem ikke med ud i daarlig vejr, altsaa hele vinteren. Saa heldigvis gaar Noah der jo deltids, saa maa jeg selv have ham ude om eftermiddagen. Og saa skal han have regntoej eller flyverdragt paa, alt efter behovet, naturligvis! Det er jo upraktisk, hvis ikke de kan klaedes ordentligt paa. Og todelt ved jeg skisme ikke om jeg synes om til de smaa... selvom min aeldste niece ikke var en flyverdragtpige som lille. 

 

 

brugt vinterjakke skal koebes i 86, ikke? bare for at fortsaette farcen... Har godt nok uldjakke og regnjakke, som tilsammen vel udgoer samme. Men saadan en blaa vinteranorak med stjerne fra Cupcake...  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naa ja, og det bliver koldt nok her - vi bor jo i 390 meters hoejde og sne faar vi ogsaa ;)

 

Edit: men vi har stadig dage, hvor vi har 18-20 grader over middag, hvis solen kommer frem, saa der gaar nok lidt tid endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke underoegt markedet for flyverdragter, eftersom min vsigerinde altid koeber i DK... Saa goer jeg bare det samme  :D

 

Men hernede er vinterjakker for eksempel ofte i bomuld, foret, men i bomuld. Ellers er det giga dynejakker, og det kan de jo ikke bevaege sig i, smaa stoerrelser(jaevnfoer for stor Didrikson....). Der er for eksempel heller ikke tradition for at bruge regntoej :chin: Men i VS/BH tager paedagoger dem ikke med ud i daarlig vejr, altsaa hele vinteren. Saa heldigvis gaar Noah der jo deltids, saa maa jeg selv have ham ude om eftermiddagen. Og saa skal han have regntoej eller flyverdragt paa, alt efter behovet, naturligvis! Det er jo upraktisk, hvis ikke de kan klaedes ordentligt paa. Og todelt ved jeg skisme ikke om jeg synes om til de smaa... selvom min aeldste niece ikke var en flyverdragtpige som lille. 

 

 

brugt vinterjakke skal koebes i 86, ikke? bare for at fortsaette farcen... Har godt nok uldjakke og regnjakke, som tilsammen vel udgoer samme. Men saadan en blaa vinteranorak med stjerne fra Cupcake...  :7himmel

 

Uh jeg ELSKER cupcake  :7himmel

Theo havde den blå anorak med stjernen sidste år.

 

Inspireret af din tråd har jeg netop bestilt denne flyverdragt til Theo fra Reima:

8824139546654.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg ELSKER cupcake  :7himmel

Theo havde den blå anorak med stjernen sidste år.

 

Inspireret af din tråd har jeg netop bestilt denne flyverdragt til Theo fra Reima:

 

 

Kiggede godt paa samme - den er saa fin, altsaa  :loveshower

 

Den anorak er bare skoen at se paa :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld, at jeg lige spammer din tråd nu Camillat.!! Håber det er ok.?! :)

Jeg har for læææænge siden købt en str 80 flyverdragt til Bella og den er for kort!! Hun er 81 cm...

Er der nogle, der kender et mærke der enten har stor str 80 eller lille str 86?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld, at jeg lige spammer din tråd nu Camillat.!! Håber det er ok.?! :)

Jeg har for læææænge siden købt en str 80 flyverdragt til Bella og den er for kort!! Hun er 81 cm...

Er der nogle, der kender et mærke der enten har stor str 80 eller lille str 86?

 

Spam du bare loes - alle er velkomne, thi dette er et svaert emne, aabenbart  :balloons

Reima skulle jo vaere stort i det... ellers Didriksons, ha ha! Noahs paa billedet er jo 90 og den er RIGELIGT stor ueberall.

 

Men ellers skal jeg gerne berette om vores Lego lige om nogle dage, naar den naar frem. Det er nogenlunde lig Molos pasform, har jeg laest flere steder og set paa maalene. Har snuppet en 86 og haaber virkelig, den er meget bedre end den, jeg fejlkoebte for laenge siden.

 

hvad maerke koebte du? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Camilla, ville bare sige at jeg købte en molo regnbue flyverdragt på udsalg til under 500 i januar 2013, mener det var omkring de 400! Så de kommer altså på udsalg :) just in case hvis du nu skulle have brug for en 86 til den tid :)

Købte den jo inden C kom til verden, nu må vi se om hun kan passe den når det bliver koldt haha sikke et kompliceret emne, hva ?;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER