Camillat

Skal jeg finde en anden flyverdragt end denne til Noah?

65 indlæg i dette emne

Naa, den her Didriksons er str 90 og Noah graeder, naar han faar den paa  :boo Yes, det er proevet flere gange ...

 

Jeg synes ogsaa, den ser stor og kluntet ud og den er ikke ret bloed :chin:

 

Saa spoergsmaalene er:

1) Skal jeg finde en anden til denne saeson? F.eks. en Lego eller en ... :help , bare den er under 500 kr og gerne uden flourstoffer, nu vi er igang. 

 

2) Kan jeg saadan med riiiimelighed regne med at denne her 90 Didriksons saa gaar an til naeste vinter? Ellers kan faetter maaske bruge dem, for han er lige det stoerre i det... 

 Oev, men proev lige at se min lille marsmand.... :lol

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, den kan jeg måske godt forstå han ikke kan lide at have på - stakkels lille Noah :o :( :D

 

Jeg ville finde en anden i noget blødere stof og med knap så meget af det ;) Om han kan bruge den der næste år er jo umuligt at spå om. Jeg ville gemme den og se om det gik og ellers kan du sælge den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, du skal købe en ny, den er meget stor til ham. Jeg kender ikke LEGO, men Reima laver nogle dejlig bløde nogle hvilket jeg synes er vigtigt når de ikke er ældre.

Prøv at gemme den til næste år - er den for lille kan du jo sælge den der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, den kan jeg måske godt forstå han ikke kan lide at have på - stakkels lille Noah :o :( :D

 

Jeg ville finde en anden i noget blødere stof og med knap så meget af det ;) Om han kan bruge den der næste år er jo umuligt at spå om. Jeg ville gemme den og se om det gik og ellers kan du sælge den.

 

Synes du, alligevel  :P  ;)

Han kiggede godt nok paa mig, da jeg hev den frem igen, som i "aah, ikke igen, mor - lad mig komme vaek!". Stakkels lille Noah, ja  :oops

 

Ja, du skal købe en ny, den er meget stor til ham. Jeg kender ikke LEGO, men Reima laver nogle dejlig bløde nogle hvilket jeg synes er vigtigt når de ikke er ældre.

Prøv at gemme den til næste år - er den for lille kan du jo sælge den der.

 

Ok, det anede mig at panelet ville doemme den for ude i denne omgang. Men tak for aerligheden   ^_^

 

Reima bliver nok for bredt i det til min slankling, men du har helt sikkert ret i bloedheden til de smaa :tak

 

Vil se lidt paa de Lego og ellers Green Kids og Smaafolk, hvis jeg kan finde en af dem paa tilbud. Saa maaske bare proeve at saelge den Didriksons... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser noget stor ud :-) jeg syntes der er mange flyverdragter, der er store i str. Jeg har indtil videre købt ind i god tid hvert år og så købt endnu en dragt der passer, når flyverdragt sæsonen er startet. Jeg ville gemme flyverdragten til næste sæson. Lad mærkerne sidde i, så kan du sælge den til en god pris, hvis ikke den kommer til at passe.

Ferdinand er en slank pind. Vi har været glade for Reima og Danefæ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser også stor ud på ham. Sådan sad en Hummel på Lasse og den sku han bare ikk ha. Han lignede fuldstændig Michelin-manden.

Jeg synes at du ska prøve at finde en anden til Noah. Celavi som vi har købt virker dejlig blød og Lasse har haft den på en gang uden bøvl/brok. Den sidder så godt på ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh lille Noah da.

Vores Agnes på nu 95 cm, passer hendes didrikson str 90 helt, helt perfekt, så jeg kan skisme godt forstå den er alt for stor til ham.

Jeg synes du skal gemme den til næste år, nu vokser han jo heller ikke så hurtigt mere.

Knus Ulla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser noget stor ud :-) jeg syntes der er mange flyverdragter, der er store i str. Jeg har indtil videre købt ind i god tid hvert år og så købt endnu en dragt der passer, når flyverdragt sæsonen er startet. Jeg ville gemme flyverdragten til næste sæson. Lad mærkerne sidde i, så kan du sælge den til en god pris, hvis ikke den kommer til at passe.

Ferdinand er en slank pind. Vi har været glade for Reima og Danefæ.

 

ha ha, ja, den ser en anelse stor ud :) 

 

Det er godt nok ikke nemt.... Inde paa filabel.dk har hun skrevet maal paa dem - DET er smart! Hende har jeg koebt hos foer... Mon ikke hun snart har et godt tilbud :7himmel

 

Men jeg synes bare jeg har laest, at de Reima er saa brede, at de kan indeholde to slanke boern? Noah er nemlig slank og Molobukser sidder f.eks. ret loest i livet, mens han saa vokser ud af benene. Han gaar i pasning med en pige paa 10 maaneder, der vejer mere end ham  :blink  :rolleyes

 

Synes jeg laeser at Lego er godt til smalle og saa er det vist ogsaa bloedt, som jeg kan google mig frem til... 

 

Den ser også stor ud på ham. Sådan sad en Hummel på Lasse og den sku han bare ikk ha. Han lignede fuldstændig Michelin-manden.

Jeg synes at du ska prøve at finde en anden til Noah. Celavi som vi har købt virker dejlig blød og Lasse har haft den på en gang uden bøvl/brok. Den sidder så godt på ham.

 

Aah, jamne, saa kan du jo se det levende for dig med den Didriksons :D

 

Maa lige lure Celavi. De er ogsaa dejligt billige ;) 

 

Åhhh lille Noah da.

Vores Agnes på nu 95 cm, passer hendes didrikson str 90 helt, helt perfekt, så jeg kan skisme godt forstå den er alt for stor til ham.

Jeg synes du skal gemme den til næste år, nu vokser han jo heller ikke så hurtigt mere.

Knus Ulla

 

Aj, ok  :o jeg er da gaaet helt galt i byen med stoerrelsen her  :oops

 

Jeg vil gemme den saa, han er lige vokset lidt ind i 86, men passer stadig meget af det toej, vi har i 80. Enkelte bodyer i 92, men det er Smallstuff, som er godt til skinny minis. Han blev maalt til 80 cm for kort tid siden. Maa maale hans laengder og se, havd der kan matche af bloedt og laekkert som foerste flyverdragt :)

 

Tak  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ria, hvilken str har du koebt til Lasse? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Reimas ballonmodel er bred i det, men jeg synes faktisk ikke det gør noget, nu da stoffet er så blødt som det er. Erica er på ingen måde en tyk pige, jeg ved heller ikke om hun er slank - hun er vist mere generelt lidt lille i det ;)

Sådan her sad Reima'en på hende sidste år i oktober og det passede med at hun stadig lige kunne passe den i marts.(beklager det dårlige billede, det var lige det eneste jeg havde).

 

IMG_1315.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Reimas ballonmodel er bred i det, men jeg synes faktisk ikke det gør noget, nu da stoffet er så blødt som det er. Erica er på ingen måde en tyk pige, jeg ved heller ikke om hun er slank - hun er vist mere generelt lidt lille i det ;)

Sådan her sad Reima'en på hende sidste år i oktober og det passede med at hun stadig lige kunne passe den i marts.(beklager det dårlige billede, det var lige det eneste jeg havde).

 

 

 

Naa, hvor er hun soed  :kuller

 

Jeg kan godt se, den ikke ser klodset ud paa hende... Jeg tror prisen afgoerer det lidt og at stoerrelsen passer og at den er bloed. 

 

(Ret trist, egentlig, men jeg lejer et stykke (koekken)have langs floeden i foraaret og bygger en sandkasse til ham ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ria, hvilken str har du koebt til Lasse?

Har købt str 86 - der er fint plads og den sidder ikk stram trods vi har brugt 86 længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt str 86 - der er fint plads og den sidder ikk stram trods vi har brugt 86 længe.

 

ok, taenker enten str 80 eller 86, men 80 er maaske lige optimistisk nok... 

 

Nu har jeg fundet en Celavi, en Reima, og en Lego Tec(som vist ikke er uden flourstoffer oga gammel model, men det er de andre vist heller ikke...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ok, taenker enten str 80 eller 86, men 80 er maaske lige optimistisk nok...

Nu har jeg fundet en Celavi, en Reima, og en Lego Tec(som vist ikke er uden flourstoffer oga gammel model, men det er de andre vist heller ikke...)

Husk, at du skal gå en størrelse ned i Reima - de er store i str. Anna brugte 80 i Molo (og i alm tøj) sidste vinter, men skulle have haft str 74 i Reima :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det så er sagt, så tror jeg Noah er for lang til Reima :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du overvejet en MOLO? Det har jeg købt til Silke Elia, da hun jo er lang og slank. Den passer hende perfekt. For Noah svømmer da helt i den der :(

 

Silke Elia prøvede også en Reima og Hummel, men begge var meget brede og tykke i stoffet ift. Det var helt klart MOLO'en der sad bedst og der var mest bevægelsesfrihed i.

 

Silke Elia har en sidste års model (de har lavet dem lidt mindre i år) i str. 80. Hun er ca. 78 cm og 9kg til sammenligning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også overveje molo. Jeg var i mange butikker og spørge. Og svarer var Molo fordi den er så lang, slank og blød. Så den er rigtig god til de små tumlinger fordi de nemt kan bevæge sig. Jeg har en 86 til Zoey og det er det hun passet nu i tøj. Den er lidt stor så der er god plads til at vokse. Men de gange jeg har prøvet den på hende har hun været ellevild og løber rundt i den uden problemer :-)

lyJ0fYN.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også overveje molo. Jeg var i mange butikker og spørge. Og svarer var Molo fordi den er så lang, slank og blød. Så den er rigtig god til de små tumlinger fordi de nemt kan bevæge sig. Jeg har en 86 til Zoey og det er det hun passet nu i tøj. Den er lidt stor så der er god plads til at vokse. Men de gange jeg har prøvet den på hende har hun været ellevild og løber rundt i den uden problemer :-)

lyJ0fYN.jpg

:ditto

 

Silke Elia bliver sur hvis hun skal have den af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia i 80 (sidste års model) for en måneds tid siden

nJ0Bvmc.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk, at du skal gå en størrelse ned i Reima - de er store i str. Anna brugte 80 i Molo (og i alm tøj) sidste vinter, men skulle have haft str 74 i Reima :)

 

 

Når det så er sagt, så tror jeg Noah er for lang til Reima :unsure

 

Tak, Susanne. Jeg husker godt, at du havde anna i Reima og at det var helt forkert... Han har jo en lidt lang overkrop, ogsaa med stofmaasen, saa det kan godt vaere, jeg skal gaa udenom den og finde en brugt Molo? Kan du ikke lige klare det for mig, brugtvognshaj?  :D

 

Har du overvejet en MOLO? Det har jeg købt til Silke Elia, da hun jo er lang og slank. Den passer hende perfekt. For Noah svømmer da helt i den der :(

 

Silke Elia prøvede også en Reima og Hummel, men begge var meget brede og tykke i stoffet ift. Det var helt klart MOLO'en der sad bedst og der var mest bevægelsesfrihed i.

 

Silke Elia har en sidste års model (de har lavet dem lidt mindre i år) i str. 80. Hun er ca. 78 cm og 9kg til sammenligning :)

 

Jeg har godt overvejet Molo... Havde faktisk ogsaa koebt en, men endte med at afbestille, fordi jeg ogsaa allerede havde koebt Didrikson dragten. Dumme mig  <_<

Saa en aeldre Molo i 80, taenker du? 

 

Jeg ville også overveje molo. Jeg var i mange butikker og spørge. Og svarer var Molo fordi den er så lang, slank og blød. Så den er rigtig god til de små tumlinger fordi de nemt kan bevæge sig. Jeg har en 86 til Zoey og det er det hun passet nu i tøj. Den er lidt stor så der er god plads til at vokse. Men de gange jeg har prøvet den på hende har hun været ellevild og løber rundt i den uden problemer :-)

 

 

Zoey er bare soed, altsaa :kuller

 

Aah, ville gerne have bare EN butik og lige gramse paa dem foerst  :rolleyes

 

:ditto

 

Silke Elia bliver sur hvis hun skal have den af :D

 

 

Silke Elia i 80 (sidste års model) for en måneds tid siden

 

 

Smuuuuk, ogsaa Silke Elia :kuller

 

Maa have en pige...  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvor lang er Noah? Silke Elia har ca den håndslængde vokseplads i skulderen som der skal være. Men benene og ærmerne var længere i den gamle model end denne års, så der skulle vi have haft en 86 fordi benene ellers ville blive de korte var jeg bange for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvor lang er Noah? Silke Elia har ca den håndslængde vokseplads i skulderen som der skal være. Men benene og ærmerne var længere i den gamle model end denne års, så der skulle vi have haft en 86 fordi benene ellers ville blive de korte var jeg bange for.

 

Han blev maalt til 79 cm, men han vred sig.. Hun mener, han er laengere og det er han ogsaa, hvis jeg gaar efter mit skrivebord :) 

 

Han er godt og vel 41 cm fra skulder til skridt med ble paa. Jeg tror 86, hvis en ny model. Men nu ser vi lige... det er jo ikke taet paa at vaere koldt nok til den endnu hos os og jeg kan komme uldbukserne fra ioBio og regnbukser paa ham i en snaever vendning. Og maaske traekke den til januarudaalget, for det er som regel derefter det er skidekoldt her og saa skal vi jo til England midt januar.  jeg vil rigtig gerne have en Green Cotton eller en Lego Tec til ham, fordi jeg er liiidt til den hys side med de flourstoffer... Men de er jo ogsaa til den dyre side, ligesom Molo. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aihhh, og paa den anden side, saa staar vi maaske der uden, hvis der komme ren masse sne som et aar, vi havde aebleskivearrangementet herhjemme uden elektrisk lys... Hyggeligt, men koldt uden flyverdragt! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Molo sad også perfekt på Lasse. Men så fandt vi celavi til en ok pris og så blev det den, da den også sad godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han blev maalt til 79 cm, men han vred sig.. Hun mener, han er laengere og det er han ogsaa, hvis jeg gaar efter mit skrivebord :)

 

Han er godt og vel 41 cm fra skulder til skridt med ble paa. Jeg tror 86, hvis en ny model. Men nu ser vi lige... det er jo ikke taet paa at vaere koldt nok til den endnu hos os og jeg kan komme uldbukserne fra ioBio og regnbukser paa ham i en snaever vendning. Og maaske traekke den til januarudaalget, for det er som regel derefter det er skidekoldt her og saa skal vi jo til England midt januar.  jeg vil rigtig gerne have en Green Cotton eller en Lego Tec til ham, fordi jeg er liiidt til den hys side med de flourstoffer... Men de er jo ogsaa til den dyre side, ligesom Molo. 

Jeg tror du skal gå efter en 86 så. Især med stofbleerne. Min niece er ca. 84 cm og bruger også stofbleer og hun har en fået en 92, som passer rigtig fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER