Guest

havem

4 indlæg i dette emne

Ja så er efteråret jo om os, og hvornår er det bedst at få havemøblerne ind igen?

samtidig hvornår kan det hele komme ud igen.

 

Jeg har idag taget alt det ind, som skal det (altså ind i skuret) og gjort haven vinterklar, men er det for tidligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næh, det synes jeg ikke. Selvom vi har haft en lang god eftersommer, så er det jo begyndt at blive koldere, og det varer ikke evigt inden den første nattefrost kommer. Vi har sat vores havemøbler ind for længst. Det hænger så også sammen med, at vi inden for den næste uges tid, får væsentligt andet at tænke på, så vi har bare valgt at få nogle af de der opgaver overstået.. 

Hvornår det skal frem igen, der vil jeg bare kigge på vejret. Hvornår har man lyst til at sidde udenfor og drikke en kop kaffe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hiver vores havemøbler ind her i løbet af ugen. Vi kunne nok godt have gjort det noget før, men vi har lige noget rod i kælderen som skal køres på lossepladsen først. :) Men de ter vel et spørgsmål om hvor øm man er om skidtet og hvornår man lige har tiden. :)

De kommer ud igen når vejret selvfølgelig er lunere og vi føler for det.

 

 

Nu ved jeg ikke hvad det at gøre have "vinterklar" betyder for dig. Men når jeg gør have vinterklar, er det bl.a. at dække nogle planter med gran og stille nogle krukker i kælderen. Helt hvornår det bliver gjort ved jeg ikke - regner med min gartner (som jeg i daglig tale kalder mor ;)) siger til når det er tid. Det plejer hun da ;) Men det er hvertfald ikke endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores står så stadig ude :whistling Tror det er det varme vejr, der gør vi ikke har fået taget os sammen... Mon ikke det sker inden mandens ferie slutter på mandag?

Geoginerne er dog gravet op for længst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER