TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Efter en halv times kamp. Gav Ida endelig op og lagde sig til at sove til middag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har haft en dejlig formiddag med min lille familie :loveshower

Tænk at vi snart er 4 :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja vågnede efter halvanden times middagslur, fordi hun havde lavet i bleen <_< og der var i hvert fald ingen chance for at hun ville sove videre, da hun var blevet skiftet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror Lalandia har været hårdt for Ida hun sover middagslur endnu, hun plejer max at sove halvanden time. Hun har nu sovet næsten 3 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara fik lige en halv time i barnevognen. Hun vågner altid når vi skal ud og gå et sted hen... Øv øv....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en skøn tur i svømmehallen i morges og jeg tror Lise fik brugt en del energi, for da vi kom hjem sov hun lige lidt over 3 timer til middag! :O Hun sover aldrig mere end 1-1 1/2 time, så det er første gang siden hun var spæd at hun har sovet så længe! Jeg kunne næsten ikke tro det...

Vi er bare inde i en sindssyg god periode for tiden, den sidste uges tid har hun også bare sovet længere om morgenen end nogensinde, hun stod op kl 7.40 idag! Og hun plejer altså at stå op kl 5-5.30. Ååååh hvor vi nyder det :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har bare været så sød og rar idag og klarede 2 x 1 t og 15 min i bilen SÅ fint :yay Tror han sover godt i nat efter så meget gang i den hele dagen lang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme ville Ronja ikke sove middagslur igen. Vi gik så på legepladsen i stedet. Da vi kom hjem blev jeg lige nødt til at lægge mig på sofaen. Ronja krøb op til mig og puttede og så sætte vi Peter Pedal på. Det endte med vi begge faldt i søvn og fik sovet en times tid sammen på sofaen :loveshower

Super hyggeligt men ikke praktisk med så sen lur ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en skøn tur i svømmehallen i morges og jeg tror Lise fik brugt en del energi, for da vi kom hjem sov hun lige lidt over 3 timer til middag! :o Hun sover aldrig mere end 1-1 1/2 time, så det er første gang siden hun var spæd at hun har sovet så længe! Jeg kunne næsten ikke tro det...

Vi er bare inde i en sindssyg god periode for tiden, den sidste uges tid har hun også bare sovet længere om morgenen end nogensinde, hun stod op kl 7.40 idag! Og hun plejer altså at stå op kl 5-5.30. Ååååh hvor vi nyder det :wub

Sådan en periode havde vi også omkring jul/nytår (hvor Anna havde samme alder som Lise). Jeg troede det var pga. ferie, men generelt sover hun faktisk stadig bedre og lidt mere end før. Det er så fedt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en periode havde vi også omkring jul/nytår (hvor Anna havde samme alder som Lise). Jeg troede det var pga. ferie, men generelt sover hun faktisk stadig bedre og lidt mere end før. Det er så fedt! :)

Åh hvor er det dejligt at høre! Jeg krydser fingre for at det er det samme med Lise og vi går lidt bedre søvn-tider i møde med senere morgener ;) kl. 5-5.30 er jo umenneskeligt! (særligt i weekender :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne så forstå på vores gæste-DP, som er en stordagpleje bestående af et ægtepar med hver 4 børn + evt. gæstebarn, at de havde 4 ud af 9 børn syge i går og 5 ud af 9 var syge i dag. Så der er vist meget i omløb :(

Var det oppe på mimersvej?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det oppe på mimersvej?

Nej på Urtevangen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er det dejligt at høre! Jeg krydser fingre for at det er det samme med Lise og vi går lidt bedre søvn-tider i møde med senere morgener ;) kl. 5-5.30 er jo umenneskeligt! (særligt i weekender :P)

Før hun blev to år havde vi mange morgener der startede før kl. 06 jeg tror det er sket maks 5 gange siden jul. I morges vågnede hun kl. 06.55 og det er ikke unormalt mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok nu begynder jeg at føle mig lidt presset!!! Alene med syg Mie 2 helvedes nætter i træk og nu er Anders glohed af feber = ingen nattesøvn til mig og ingen mulighed for at sove længe. Guleroden for de 2 nætter var at jeg i det mindste havde i nat og morgenen imorgen inden arbejdsugen startede! Men næ nej!

Jeg har lagt og vendt og drejet mig til tanken "SOV NU" og da jeg ENDELIG sov nåede jeg at sove 10 sølle min, før Mie vågnede og nu ligger jeg så igen og messer "sov NU for H*****E" og er grædefærdig af træthed der ikke gider overmande mig :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok nu begynder jeg at føle mig lidt presset!!! Alene med syg Mie 2 helvedes nætter i træk og nu er Anders glohed af feber = ingen nattesøvn til mig og ingen mulighed for at sove længe. Guleroden for de 2 nætter var at jeg i det mindste havde i nat og morgenen imorgen inden arbejdsugen startede! Men næ nej!

Jeg har lagt og vendt og drejet mig til tanken "SOV NU" og da jeg ENDELIG sov nåede jeg at sove 10 sølle min, før Mie vågnede og nu ligger jeg så igen og messer "sov NU for H*****E" og er grædefærdig af træthed der ikke gider overmande mig :boo

åhh stakkel!

trylle-sove-støv sendes hermed til dig! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været vågen i over en time nu! :zzz ikke lige det jeg havde håbet på, sådan en højhellig søndag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja faldt i søvn kl 21.20 i går og vågnede her kl 6.50. Det er ikke mange timers søvn. Håber hun vil sove lidt lur inden vi skal til navngivning i eftermiddag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi klar til fastelavn idag! :loveshower Lise har selv valgt sit kostume som hun fik øje på i butikken (jeg ville have haft hun skulle have været humlebi). Mors lille heks :wub

 

1959322_10152007857530967_370063901_n.jp

 

1966716_10152007846015967_1776632097_n.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 gange opkast fra Filippa i nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor Lise en sød heks :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert har sovet 12 timer i nat, uden en lyd :o

Bk træf må have taget hårdt på ham ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykken er... at vågne op med en sovende datter ved siden af sig og så kunne ligge og høre at hun vågener, hvorefter hun putter sig helt ind til mig, mens hun giver kys og kram :kuller :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykken er... at vågne op med en sovende datter ved siden af sig og så kunne ligge og høre at hun vågener, hvorefter hun putter sig helt ind til mig, mens hun giver kys og kram :kuller :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor Lise en sød heks :)

Tak :loveshower

 

Lykken er... at vågne op med en sovende datter ved siden af sig og så kunne ligge og høre at hun vågener, hvorefter hun putter sig helt ind til mig, mens hun giver kys og kram :kuller :biglove

Årh hvor lyder det hyggeligt :wub Ville nogen gange ønske at Lise ville putte med os i vores seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 gange opkast fra Filippa i nat :(

Puha, det var meget :( Stakkels Filippa! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.