TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

:kram2 til jer med dårlige nætter og sygdom :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tør næsten ikke sige det, men Edith er (måske, vist nok, bank under bordet, kast salt over skulderen, antijinx x million) i bedring! :)

Hun har spist, leget og været glad i formiddags, kunne holde sig vågen til kl 11-ish og sover nu i barnevognen.. :yay

Håber på at medicinen 'works it's magic' og at hun ikke hoster så hun kaster op igen.. Voksi betrækket er lige blevet tørt :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille følelse af øv - Mie er afleveret hos bedstefar hvor hun skal være til imorgen formiddag. Bedstefar ville bare så gerne, så nu får han lov pg Mie havde slet ikke tid til at vinke. Men syntes nu alligevel at jeg savner.

Vi udnytter tiden og besøger svigermor og tager i aften på hereford og i bio.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jonas har været ude og kælke med Ronja her til formiddag og den første tur hun fiK var vist ved at gå lidt galt. Der var en lille bakke hun skulle nedad men ramte åbenbart en lille bule som gjorde hun ændrede retning og begyndte at køre ned af en rigtig stejl bakke og det gik stærkt. Hun kørte ind i en snebunke nogle metre nede men kom heldigvis ikke til skade og ville gerne kælke igen men ikke på den bakke. Godt mor her ikke var med og så det :D

Nu siddet jeg og venter på hun falder i søvn til middagslur. Desværre nåede hun lige at lukke øjnene 2*30 sek på vej hjem i bilen så er spændt på om det har ødelagt middagsluren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været ude at kælke sammen med naboen der har 2 børn. En dreng på 6 og en pige på 1, 5 år. Det var rigtig hyggeligt og Felix synes det havde været sjovt. På vej hjem kastede de snebolde efter hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal jeres tumlinger være til fastelavn?

 

Vi sad og snakkede om det i morges og jeg kom til at love manden at jeg ville sy en elefantdragt til Simon, så jeg skal til at være kreativ...

 

Jeg glæder mig så meget til at gøre lidt ud af det i år. Sidste år var han bare pingvin (en natdragt fra H&M).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar bliver kun klædt ud, hvis de holder noget i dp og det tvivler jeg lidt på, at der gør :) Jeg synes udklædning er sjovt, men hvis det bare er til herhjemme, så vil jeg hellere bruge pengene på noget andet :) Hvornår er det, der er fastelavn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara skal være kanin til fastelavn....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fastelavn er 3/3 mener jeg.

Silke Elia skal også kun klædes ud hvis der holdes noget i DP. Har et mariehønekostume fra sidste år jeg tror hun kan bruge. Ellers bliver det prinsesse: tylskørt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar bliver kun klædt ud, hvis de holder noget i dp og det tvivler jeg lidt på, at der gør :) Jeg synes udklædning er sjovt, men hvis det bare er til herhjemme, så vil jeg hellere bruge pengene på noget andet :) Hvornår er det, der er fastelavn?

Søndag den 2. marts

Jeg tror at Gry skal være påfugl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tror Luna ender som bi/humlebi i år. :) der er både fastelavn i legestue OG så er der jo lidt fastelavnsagtigt når vi mødes en masse BK piger d. 1. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Luna afleveret hos mormor, Mads har malet stuen færdig, så nu står resten af dagen bare på kærestehygge og afslapning.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge drengene skal også til fastelavn i hhv. DB og BH.... Men jeg ved ikke hvad de skal være endnu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja skal være klokkeblomst men hun siger selv prinsesse :) Svigermor købte kostumet på loppemarked sidste sommer og selvom det er str 104 så passer det faktisk ok nu.

Jeg tror ikke hun ville kunne passe det om 1-2 år som egentlig er det det er beregnet til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft l*rte nætter de sidste tre døgn :( Maja er vågnet op midt på natten og vil så ikke sove mere, så kan vi ellers kæmpe med hende i et par timer, mens hun bare mosler rundt, inden hun langt om længe falder i søvn igen.... Hvad kan vi lige stille op i disse situationer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft l*rte nætter de sidste tre døgn :( Maja er vågnet op midt på natten og vil så ikke sove mere, så kan vi ellers kæmpe med hende i et par timer, mens hun bare mosler rundt, inden hun langt om længe falder i søvn igen.... Hvad kan vi lige stille op i disse situationer?

:kram2 Ronja gjorde det også en periode og det gik over af sig selv lige pludselig.

Jeg var stædig og nægtede at stå op før mit vækkeur ringede. Så måtte hun lægge og tude mellem mig og Jonas og hun fik ikke lov til at se Youtube som hun gerne ville. Det var nogen hårde nætter og overhovedet ikke sjovt men vi holdt fast og så stoppede det igen. Jeg ved ikke om det var fortsat længere hvis vi ikke havde været stædige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal jeres tumlinger være til fastelavn?

Vi sad og snakkede om det i morges og jeg kom til at love manden at jeg ville sy en elefantdragt til Simon, så jeg skal til at være kreativ...

Jeg glæder mig så meget til at gøre lidt ud af det i år. Sidste år var han bare pingvin (en natdragt fra H&M).

Enten Holger eller en 70'er disco diva

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille skal være barbapappa til fastelavn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten Holger eller en 70'er disco diva

Åhh, er (var) mega Holger-fan! Synes han er så cool!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille skal være barbapappa til fastelavn :)

Er det et kostume du selv laver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica skal være bi - vi låner et kjole-kostume af et vennepar ;) Dejlig nemt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner ikke hvad Anna skal være, men sidste år var hun den eneste på stuen der ikke var klædt ud, så i år må jeg hellere gøre noget :rolleyes Jeg hader fastelavn og har stort set altid gjort det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse blir kun klædt ud, hvis der holdes noget i dp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er altså ikke fan af 1,5 times putningerne. I dag var årsagen at soveværelset ser anderledes ud fordi vi har fjernet tremmesengen. Amen come on hvor sensitiv har man lov at være :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.