tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At jeg bare slet ikke føler, at jeg har styr på den ene af mine eksaminer :( Kan slet ikke overskue mængden af læsestof. Vil bare være i fred med min kvalme.

Uf det lyder strengt! :kram2 Hvornår har du eksamen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når man er ved at få nok af PCO'en og ikke gider mere :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bare slet ikke føler, at jeg har styr på den ene af mine eksaminer :( Kan slet ikke overskue mængden af læsestof. Vil bare være i fred med min kvalme.

Hvornår skal du op? Er sikker på du nok skal klare den :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uf det lyder strengt! :kram2 Hvornår har du eksamen?

Hvornår skal du op? Er sikker på du nok skal klare den :kram2

D. 22/5. Så der er jo lidt tid endnu, men skal aflevere endelige problemstillinger og litteratur tirsdag. Og så har jeg bare rigtig travlt i maj, fordi jeg samtidig er startet i et vikariat, hvor jeg underviser i en 3. klasse.

Åh maj skal bare overstås

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

D. 22/5. Så der er jo lidt tid endnu, men skal aflevere endelige problemstillinger og litteratur tirsdag. Og så har jeg bare rigtig travlt i maj, fordi jeg samtidig er startet i et vikariat, hvor jeg underviser i en 3. klasse.

Åh maj skal bare overstås

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Crap, er blevet forkølet. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mere sygdom :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er som at snakke til en dør, nå vi beder svigerne om at huske på at de altså også har 2 børnebørn her og ikk bare de 3 som de altid har kontant.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Typisk at VVS manden kommer og lukker for vandet ligesom jeg overvejer at gå på toilet :prik :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Typisk at VVS manden kommer og lukker for vandet ligesom jeg overvejer at gå på toilet :prik :d

Der er jo vand i toilettet til at rykke op en gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo vand i toilettet til at rykke op en gang ;)

Det tog heldigvis ikke mange minutter ;) han er kørt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Crap, er blevet forkølet. <_<

Stadig bedre end at vågne fredag morgen på St. Bededag med snot og vågne mandagen efter uden igen <_<

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste er hooked på at købe hus. Jeg har bestilt Fremvisning, men puhh. Har flyttet 22 gange i mit liv altså, og orker ikke mere :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig bedre end at vågne fredag morgen på St. Bededag med snot og vågne mandagen efter uden igen <_<

God bedring :kram2

Ja ok, det lyder godt nok også nederen! :kram2

Og tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden er verdens sureste løg i dag - det er eddermame irriterende at have sådan en sur mand hjemme på barsel. E reagere helt vildt og græder over alt, han råber af køkkenet og smækker med alting og bliver sur på mig over at han ikke fattede, at jeg havde sagt røget laks, så han købte laksebøffer (:puke), baby hænger i brysterne og jeg er bare træt og har efterveer og bliver nu nødt til at spise klamt laks i stedet for noget lækkert aftensmad (så han ikke bliver mere sur) :(

Lorte dag :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden er verdens sureste løg i dag - det er eddermame irriterende at have sådan en sur mand hjemme på barsel. E reagere helt vildt og græder over alt, han råber af køkkenet og smækker med alting og bliver sur på mig over at han ikke fattede, at jeg havde sagt røget laks, så han købte laksebøffer (:puke), baby hænger i brysterne og jeg er bare træt og har efterveer og bliver nu nødt til at spise klamt laks i stedet for noget lækkert aftensmad (så han ikke bliver mere sur) :(

Lorte dag :boo

.

Øv søde! Han må altså lige stramme sig an- hvorfor tror du han er så sur? Arbejde? Stress over den nye situation med 2 børn?

Går det ellers fint med jeres lille dreng?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

Øv søde! Han må altså lige stramme sig an- hvorfor tror du han er så sur? Arbejde? Stress over den nye situation med 2 børn?

Går det ellers fint med jeres lille dreng?

Kombi af flere ting - vores bank har været nogle :numse huller og det koster os penge, hele hans familie har meldt afbud til hans fødselsdag og så er han bare såååååå træt :prik ;)

Det er fair nok at være sur over de ting (altså ikke det med træthed - der må han bare tage sig sammen), men det er bare træls at det går ud over os..

Og det går rigtig godt - lillemanden er en stjerne til at spise og er så nuttet og Edith elsker bare sin lillebror (indtil videre i hvert fald ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden er verdens sureste løg i dag - det er eddermame irriterende at have sådan en sur mand hjemme på barsel. E reagere helt vildt og græder over alt, han råber af køkkenet og smækker med alting og bliver sur på mig over at han ikke fattede, at jeg havde sagt røget laks, så han købte laksebøffer (:puke), baby hænger i brysterne og jeg er bare træt og har efterveer og bliver nu nødt til at spise klamt laks i stedet for noget lækkert aftensmad (så han ikke bliver mere sur) :(

Lorte dag :boo

:kram2

Røv med de ting med bank og fødselsdag, men derfor skal han sgu da købe det rigtige laks alligevel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Røv med de ting med bank og fødselsdag, men derfor skal han sgu da købe det rigtige laks alligevel ;)

Haha! Ja præcis! :lol

Det er faktisk utrolig så skuffet man kan blive over noget forkert mad, når man er fuld af hormoner ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Ja præcis! :lol

Det er faktisk utrolig så skuffet man kan blive over noget forkert mad, når man er fuld af hormoner ;)

What's my excuse then?!? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What's my excuse then?!? ;)

Jamen man behøver vel ikke være gravid eller ammende for at være fuld af hormoner.. Bare være kvinde, tænker jeg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sløj søn, som vågner on of og ikke flere rene flasker til tvillingerne, argh. "Elsker" de aftner hvor der bare ikke er nogen Lene tid, så nu vil jeg gå i køkkenet og hygge med Ipad (viaplay) og opvask!

Og håbe på ro så længe det tager at ordne flasker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen man behøver vel ikke være gravid eller ammende for at være fuld af hormoner.. Bare være kvinde, tænker jeg ;)

:super :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sløj søn, som vågner on of og ikke flere rene flasker til tvillingerne, argh. "Elsker" de aftner hvor der bare ikke er nogen Lene tid, så nu vil jeg gå i køkkenet og hygge med Ipad (viaplay) og opvask!

Og håbe på ro så længe det tager at ordne flasker...

Hurra for iPad og Viaplay - det bruges ofte herhjemme ;) Håber du får ro til at klare opvasken.

Er tvillingerne helt på flaske nu? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah, dårlig samvittighed uanset hvad jeg gør <_<

Hvis jeg tager på job, risikerer jeg at smitte nogen (dog kun med forkølelse, men efterhånden en grum en...)

Hvis jeg ikke tager på job, er der sager, jeg ikke får afsluttet.

Lorte-timing at blive forkølet nu altså <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.