Morpige

HULK

45 indlæg i dette emne

Puha, det lyder ikke rart. :kram2

Jeg håber at I får den op og køre igen. :goodluck

Og så forøvrigt god bedring med sønnen :)

tusind tak . Det får jeg også brug for. Han var nede på 39.5, men nu er den 40 igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op jeg håber at i kan rede lidt mere af det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det lyder ikke rart... Håber I på en eller anden måde kan få genskabt filerne.

Og god bedring med Alexander

:kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er IT et eller andet men han har før været ude for sådan noget, og han har fundet et firma som kan redde sådan nogle data.

Det er dem som sidder og roder i eks den sorte box på en flyver osv.

Hvis du vil kan jeg spørge ham og hvilket firma det er, han er godt nok ikke hjemme nu.

Men jeg kan gøre det når han kommer hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej da :(

Håber da virkelig i får alt data tilbage :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. Vi har fundet nogle firmaer der kan fixe harddisken, som skrevet ovenfor. Men vi prøver lige i første omgang at hente lidt ad gangen. Meget lidt!

og ikke nok med det, men samme slags box er nu også brudt sammen herhjemme ved os selv. Dog ikke harddiskene i den. Og Alexander har stadig 40 i feber. Huhej hvor det går.

Det er lang tid siden vi har hvæset af hinanden herhjemme. Men i dag kan vi godt gøre det lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stor fremgang her :) Grunden til at det stod på japansk var fordi manden ikke havde word hævder han :) I så fald (vi kan ikke tjekke lige nu) vil vi spare alle pengene til en recovery :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stor fremgang her :) Grunden til at det stod på japansk var fordi manden ikke havde word hævder han :) I så fald (vi kan ikke tjekke lige nu) vil vi spare alle pengene til en recovery :)

:yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :yay :yay :yay :yay :yay :yay

Tak :) Men vi mangler stadig billeder osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhhh jeg håber i får det hele tilbage igen.. Har selv prøvet det og det er bare SÅ ærgeligt og jeg blev også bare rigtig ked af det :(

Håber det løser sig det hele :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh jeg håber i får det hele tilbage igen.. Har selv prøvet det og det er bare SÅ ærgeligt og jeg blev også bare rigtig ked af det :(

Håber det løser sig det hele :kram

Tak - ja det er ikke sjovt. MEn jeg er forventningsfuld lige nu. Jeg har dog for første gang oplevet min far lave stavefejl i en mail, i dag. Det er fordi det går ham på. Så håber han snart får en god melding her fra :) Manden er ikke helt så optimistisk endnu, som jeg er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ajjj Pernille jeg håber det går godt for din far, det er da noget frygtelig noget.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ajjj Pernille jeg håber det går godt for din far, det er da noget frygtelig noget.....

Tak Pia :)

Lige nu kan vi ikke hente flere filer ud af harddisken, men vi har reddet alle hans paradigmaer og det er Guld værd! manden er ved at køre nogle diagnosticerings programmer på harddisken, i håb om at vi så kan få resten ud.

Men min far og mor er ved godt mod. manden er derimod ved at brænde sammen pga. stress.

Vi byggede og installerede også en computer i weekenden for en veninde og det får han 500 kr. for. Vi har hentet alt udstyret i butikken. Manden har været i københavn og lillemanden har været syg og selvom hun er arbejdsløs med bil, så forlanger hun at vi afleverer computeren, i stedet for at hun lige hentede den her. Det er muligt hun er bange for selv at sætte den til derhjemme. Men jeg synes godt hun kunne prøve. 500 kr. er ikke ret meget at betale for 20 timers arbejde og hun ved hvor pressede vi er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog en unfair veninde I har :(

Jeg ville ikke aflevere computeren ved hende. Så måtte hun vente til hendes mand kom hjem og så måtte han jo hente den.

For med det pres I har haft de seneste dage så skal I da selvfølgelig ikke kører og aflevere for kun 500 kr. Jeg kan da forstille mig at det er et kæmpe stykke arbejde at sætte en computer sammen.

Hvor er det godt at det går fremad med jeres egen computer. Håber I får det hele tilbage.

Knus Grethe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog en unfair veninde I har :(

Jeg ville ikke aflevere computeren ved hende. Så måtte hun vente til hendes mand kom hjem og så måtte han jo hente den.

For med det pres I har haft de seneste dage så skal I da selvfølgelig ikke kører og aflevere for kun 500 kr. Jeg kan da forstille mig at det er et kæmpe stykke arbejde at sætte en computer sammen.

Hvor er det godt at det går fremad med jeres egen computer. Håber I får det hele tilbage.

Knus Grethe

Tak Grethe. Desværre kan hendes mand ikke hente den da han er i kørestol. Men skidt, nu er den afleveret. Både mand og søn er syge nu og jeg er bange for at jeg er ved at være det også. Vi dropper lige de harddiske i de her dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glad for det går fremad med PCen

og god bedring til jer alle :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god bedring til jer alle tre, håber det bare en sådan en 24 timers ting.....

Masser af Echinamin og C+D vitaminer de næste dage.....

tusind kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak Line og Pia. Desværre er det ikke en 24 timers ting. Alexander har haft det siden tirsdag (hoste siden mandag) i dag var han i BH, men da han kom hjem havde han feber igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER