Mette

Tip: hysterisk ved brystet

14 indlæg i dette emne

Tænkte jeg lige ville dele et lille tip som i hvert fald har virket indtil videre når vigga bliver hysterisk ved brystet. Lige så snart det sker stikker jeg en sut i munden på hende og vugger hende lige ved brystet til hun er helt rolig. Så udskifter jeg lige så stille sutten med brystet og så sutter hun bare videre... Det har reddet amningen hver gang i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe. Den virkede også en her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det Gør vi også. De er sgu ikke så kloge de små hva? Haha;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det Gør vi også. De er sgu ikke så kloge de små hva? Haha;)

Haha, nej! Det er smart, så længe vi ka "snyde" dem.! Her virkede det begge veje også.. Hun suttede konstant, så efter amning kom sutten ind med det samme igen :)

Men godt tip at dele Mette! :super

Så er andre fri for at prøve sig frem, hvis dette enkle tip virker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh, og endnu engang ville man ønske, at den lille ville tage sutten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at virke totalt bedrevidende eller noget, men har I prøvet forskellige sutter? Her var vi igennem vidst 4 forskellige slags, før han bed på.

Han er endt med gummi ortodonriske sutter (de der halv-runde nogen), og helst de billige... Mam, Avent osv spytter han bare ud igen, og de helt runde giver ham brækfornemmeliser. Og i starten suttede han kortvarigt og så spyttede den ud. Efterhånden blev det til at han tog imod den når han skulle sove, og KUN der, og nu er han faktisk kommet dertil hvor han finder trøst ved den og er glad for den. Men vi var SÅ tæt på at give op, da vi havde prøvet de første 3 slags...

Jeg tror at vi har prøvet med seks forskellige slags. Anatomiske, runde, forskellige størrelser etc. Hun er ikke meget for nogen af dem. Dem vi har mest held med indtil videre er en anatomisk sut str. 6 mdr. som man med lidt held kan lokke hende til at sutte på ca. 5 sekunder før den bliver spyttet ud. Hun vil nu gerne ligge og lege med den, og stikke den ind i munden på alle mulige "forkerte" måder, så det prøver vi at lade hende, så kan det være hun vænner sig til det af den vej. Hvis ikke, er det ingen katastrofe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er et godt tip hvis ens barn vil tage sutten :)

Her har vi fuldstændigt opgivet sutten. Efter at have brugt cirka 500kr på forskellige sutter sagde vi stop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er et godt tip hvis ens barn vil tage sutten :)

Her har vi fuldstændigt opgivet sutten. Efter at have brugt cirka 500kr på forskellige sutter sagde vi stop.

Må jeg spørge, om I oplever det som problematisk, at hun ikke bruger sut? Er lidt interesseret fordi vi kæmper lidt med at få vores datter til at tage den :) Tænker mest, at det vil være rart, når andre skal passe hende, at hun har sutten til at give hende noget tryghed?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg spørge, om I oplever det som problematisk, at hun ikke bruger sut? Er lidt interesseret fordi vi kæmper lidt med at få vores datter til at tage den :) Tænker mest, at det vil være rart, når andre skal passe hende, at hun har sutten til at give hende noget tryghed?

Vi ser det slet ikke problematisk. Hun har hendes giraf - en bamse som hun slet ikke kan undvære og som hun finder tryghed ved når hun bliver passet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er jeg glad for at høre!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er jeg glad for at høre!! :)

Ja og herhjemme har både morfar, mormor, bedste og farfar endda også puttet Ida. Det vigtigste er bare at hun har hendes giraf, så kan hun klarer alt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, hvor lyder det skønt! Der vil vi også gerne hen :) Og skal nok komme det med tiden, tror jeg på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, hvor lyder det skønt! Der vil vi også gerne hen :) Og skal nok komme det med tiden, tror jeg på :)

Det skal det nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER