Unknown

Sletttes

13 indlæg i dette emne

Slettes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv hvor er det bare træls du ikke er kommet ind i Vejle når nu du bare har gået og ventet på det.

Jeg kan ikke fortælle hvad det rigtige for dig/jer er, tror umiddelbart det er et stort offer selvom det kun er et år - for tiden når de er små er bare dyrebar og kommer ikke igen.

Omvendt så er det også bare surt at udskyde andre drømme. Har du overvejet om du kunne lave de fleste lektier i bus/toget, så du udnytter transportstiden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det muligt at blive på standby listen selv om du starter i Kolding?

Så du kan skifte hvis der er nogen der falder fra?

Hvis det er muligt kan du måske starte og krydse fingre for at få en plads tættere på. Hvis det så ikke funger med afstanden og du ikke er heldig at få plads, ja så har du da givet det et forsøg.

Er alle dage lange?

En bonus er jo mange ferier, men jeg kan godt se at det er en hård prioritering.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det bare træls du ikke er kommet ind i Vejle når nu du bare har gået og ventet på det.

Jeg kan ikke fortælle hvad det rigtige for dig/jer er, tror umiddelbart det er et stort offer selvom det kun er et år - for tiden når de er små er bare dyrebar og kommer ikke igen.

Omvendt så er det også bare surt at udskyde andre drømme. Har du overvejet om du kunne lave de fleste lektier i bus/toget, så du udnytter transportstiden?

Det er især det med jeg aldrig får tiden med Zoey tilbage der gør mig i så stor tvivl. Du har ret i jeg sikkert kan udnytte transporttiden på lektier og derfor kunne være helt på i weekenden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det muligt at blive på standby listen selv om du starter i Kolding?

Så du kan skifte hvis der er nogen der falder fra?

Hvis det er muligt kan du måske starte og krydse fingre for at få en plads tættere på. Hvis det så ikke funger med afstanden og du ikke er heldig at få plads, ja så har du da givet det et forsøg.

Er alle dage lange?

En bonus er jo mange ferier, men jeg kan godt se at det er en hård prioritering.

Ih hvor var det da egentlig en dejlig besvarelse. Mange tak. Var sunket dybt ned i et nej huld og kunne slet ikke se de gode ting. Havde slet ikke tænkt på den megen ferie der er. Hvor jeg kan have Zoey hjemme og derved nyde tid med hende :) jeg kan godt blive på stand by listen til vejle selvom jeg starter i Kolding.

Havde selvfølgelig ikke tænkt over jeg jo altid kan droppe ud hvis det ikke fungere. Det har du meget ret i. Jeg kan jo ikke tabe noget ved at starte. Mange tak for øjeåbner nu når jeg sidder her med nej hatten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også du skal forsøge - du kan altid springe fra igen :)

Og når du får et arbejde efterfølgende, er det jo også meget normalt at have transporttid, så det bliver måske det samme (ved godt, at lektierne ikke er der så)..

Og så synes jeg det er sejt, at du sadler om :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg fik læst mellem 60-80% af mine lektier i toget da jeg gik på seminariet og så prioriterede jeg ofte fordi der kun er 24 timer i et døgn og hvis jeg skulle på arbejde var der ting jeg bare ikke nåede! Afleveringer havde selvfølgelig første prioritet, det jeg havde svært ved havde anden prioritet og det jeg havde nemt ved tredje prioritet.

Du har også tid når Zoey sover, så brug hendes vågne timer sammen med hende og når hun bliver puttet hiver du bøgerne frem.

Hvis alt flasker sig kan du jo stadig blive overflyttet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halvanden time hver vej burde give tid nok til de fleste lektier. Så skal du måske skrive nogle afleveringer rent mm. men hvis du udnytter transporttiden vil det ikke være nødvendigt at lave så mange lektier derhjemme.

Og så er skole jo mere flexibelt end job. Hvis Zoey bliver syg, skal du ikke tage fri og få det til at gå op og bekymre dig om kun at have barns 1. sygedag etc. Jeg ved ikke om der bliver ført fravær hvor du skal læse, men det er i hvert fald sådan på universitetet, at hvis Karla er syg, kan jeg læse hjemme i stedet for at tage ind. Jeg har selv ansvaret for min læring, og det går kun ud over mig selv, hvis jeg ikke dukker op. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også du skal give det et forsøg.

Jo, det ville da være rart at have alle dagens timer til sine børn, men livet er jo skruet sådan sammen at man skal arbejde og tjene penge for at få en dejlig bolig, bil, mad, og også muligheder for børnene, f,eks sport og musik/ instrument timer som jo også koster penge, og du skriver i gerne vil flytte i hus etc, så er job jo desværre en nødvendighed! Se det fra den side, at du også bliver glad af at kunne starte på en uddannelse som giver dig noget og efterfølgende et job som du bliver glad for, og det mærker Z jo helt sikkert.

Og hvis det hele ramler kan du altid stoppe igen!

Har du event, bedsteforældre etc til at aflaste en gang i mellem, f.eks med hentningen i DP etc?

Og så er det nok en god ide at putte ting i system når du starter, lave Madplan, handle ind 1 gang om ugen etc, så i har mest muligt kvalitetstid sammen som familie i weekenden og om eftermiddagen og ikke skal stå i føtex køen ;)

Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra 1 september af, vil jeg maks se Caroline 5 timer dagligt. Det er ikke meget... Men en uddannelse er særdeles vigtig, og derfor bliver det sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg arbejder og ser C 4 timer om dagen... Men den tid forsøger jeg også at udnytte fuldt ud.

Sådan er det desværre... Men der skal tjenes penge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra 1 september af, vil jeg maks se Caroline 5 timer dagligt. Det er ikke meget... Men en uddannelse er særdeles vigtig, og derfor bliver det sådan.

5 timer er da ok meget?

Jeg ser Erica 1½ time om morgenen og 2½-3 timer om eftermiddagen/aftenen og har kun 10 minutters transporttid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well, aflevere hende 7.30 og henter igen 16.30 - Hun kommer i seng 18.30, så det er vel faktisk mindre end 5...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER