TroldeMor

Projekt Baby 2013/2014/2015? Opdateret August!

220 indlæg i dette emne

Du må gerne sætte mig på som :gravid Er i dag 4+2 :wub

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gør ondt at sige det her men... du må godt ta mig af listen

:boo

Åh nej hvorfor? :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Det er bare ikke rart at sige det højt. Håbet om at vi skal ha en lille mere er meget lille og har været sådan længe, jeg har bare ikke sagt noget for jeg kan næsten ikke holde tanken ud om at det bare er SLUT.

 

Blir flov over min grådighed når jeg tænker på de mange som kæmper for at få bare første barn, og jeg har fået hele 4, alligevel er det svært at give slip på babydrømmen og svært at se jer BK piger jeg er kommet til at "kende" og holde af gå og blive gravide og gro små skønne spirer. Misundelsen er svær at bide i sig, jeg er smadder skruk men der er mange udmærkede grunde til at det ikke skal være. Desværre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør ondt at sige det her men... du må godt ta mig af listen

:boo

:( er den beslutning definitiv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Det er bare ikke rart at sige det højt. Håbet om at vi skal ha en lille mere er meget lille og har været sådan længe, jeg har bare ikke sagt noget for jeg kan næsten ikke holde tanken ud om at det bare er SLUT.

 

Blir flov over min grådighed når jeg tænker på de mange som kæmper for at få bare første barn, og jeg har fået hele 4, alligevel er det svært at give slip på babydrømmen og svært at se jer BK piger jeg er kommet til at "kende" og holde af gå og blive gravide og gro små skønne spirer. Misundelsen er svær at bide i sig, jeg er smadder skruk men der er mange udmærkede grunde til at det ikke skal være. Desværre...

:kiss :kram

Nu er det tid til Saga-tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( er den beslutning definitiv?

Jeg har nok stadig et lille bitte håb - det er måske dumt, men jeg har prøvet at droppe det helt med resultat at jeg gik rundt og var trist hele tiden og vores parforhold led under det. 

Det er underligt, for på en måde er jeg helt rolig og tænker, det er nok meget godt, vi har det jo godt lige nu. Man ved hvad man har, og vi har været så heldige. Og samtidig kan jeg jo mærke at mave fornemmelsen er uenig. Det er så svært at tænke, aldrig mere skal jeg være gravid, aldrig skal sidde og blive svimmel over duften af MIT nyfødte barn, Lilly blir den lille efternøler selv om jeg havde ønsket en søskende tæt på hende - og at det besværlige er jeg klar til at gå igennem hvis bare...

 

Definitiv... det ved jeg ikke. Men vi har ikke planer om at få flere mere.

 

:kiss :kram

Nu er det tid til Saga-tid..

 

Hvis bare jeg kunne mærke at det er en GOD TING... det kommer måske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nok stadig et lille bitte håb - det er måske dumt, men jeg har prøvet at droppe det helt med resultat at jeg gik rundt og var trist hele tiden og vores parforhold led under det.

Det er underligt, for på en måde er jeg helt rolig og tænker, det er nok meget godt, vi har det jo godt lige nu. Man ved hvad man har, og vi har været så heldige. Og samtidig kan jeg jo mærke at mave fornemmelsen er uenig. Det er så svært at tænke, aldrig mere skal jeg være gravid, aldrig skal sidde og blive svimmel over duften af MIT nyfødte barn, Lilly blir den lille efternøler selv om jeg havde ønsket en søskende tæt på hende - og at det besværlige er jeg klar til at gå igennem hvis bare...

Definitiv... det ved jeg ikke. Men vi har ikke planer om at få flere mere.

Hvis bare jeg kunne mærke at det er en GOD TING... det kommer måske

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram, Saga :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så dejligt at høre lidt fra dig indimellem. Du er savnet :kram2 Ville gerne følge jeres kamp, men forstår godt dit valg om at minimere brugen af BK.

Krydser fingre for at den er der denne gang :goodluck

 

Jeg savner også at følge dig :kiss

 

Håber denne cyklus gør Anna til storesøster, og at jeg så kommer lige efter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså :loveshower Stort tillykke :loveshower :yay :wub

 

 

Tillykke :loveshower

 

Tusind tak i to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så dejligt at høre lidt fra dig indimellem. Du er savnet :kram2 Ville gerne følge jeres kamp, men forstår godt dit valg om at minimere brugen af BK.

Krydser fingre for at den er der denne gang :goodluck

 

 

Jeg savner også at følge dig :kiss

 

Håber denne cyklus gør Anna til storesøster, og at jeg så kommer lige efter...

Hvor er I altså søde! :o Jeg bliver da helt rørt :blush

 

Jeg kan mærke det er godt for mig, at holde mig lidt på afstand. Jeg savner at være her og dele mine tanker - helt vildt meget, faktisk! Men når jeg ikke skal herind og sætte ord på hele tiden, så er det også nemmere ikke at lade det fylde heeeelt så meget. Og jeg kan derudover (åbenbart) ikke finde ud af at holde mig fra de tråde, der viser søde gravide piger og positive tests og jeg bliver så ked af det og jeg vil IKKE have det sådan! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så dejligt at høre lidt fra dig indimellem. Du er savnet :kram2 Ville gerne følge jeres kamp, men forstår godt dit valg om at minimere brugen af BK.

Krydser fingre for at den er der denne gang :goodluck

What she said! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What she said! :kram2

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Det er bare ikke rart at sige det højt. Håbet om at vi skal ha en lille mere er meget lille og har været sådan længe, jeg har bare ikke sagt noget for jeg kan næsten ikke holde tanken ud om at det bare er SLUT.

Blir flov over min grådighed når jeg tænker på de mange som kæmper for at få bare første barn, og jeg har fået hele 4, alligevel er det svært at give slip på babydrømmen og svært at se jer BK piger jeg er kommet til at "kende" og holde af gå og blive gravide og gro små skønne spirer. Misundelsen er svær at bide i sig, jeg er smadder skruk men der er mange udmærkede grunde til at det ikke skal være. Desværre...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sagde ikke noget om gravid! Det kan ligesåvel være nogen der planlægger det ;)

Nå jaja... tog det nok bare som en selfølge at det var en der er blevet :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender lige et gruppekram til dem der har brug for det!! :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jaja... tog det nok bare som en selfølge at det var en der er blevet :gravid

Det var det også! Hun bekendte heldigvis hurtigt - det var kære Påskesen jeg godt vidste - hun var så sød at skrive til mig den dag hun testede positiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var det også! Hun bekendte heldigvis hurtigt - det var kære Påskesen jeg godt vidste - hun var så sød at skrive til mig den dag hun testede positiv :)

Ahh! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var det også! Hun bekendte heldigvis hurtigt - det var kære Påskesen jeg godt vidste - hun var så sød at skrive til mig den dag hun testede positiv :)

thi hi :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom til at tænke på denne tråd.

Der er lidt for mange efter mit ønske, som ikke helt har fået deres ønske opfyldt.

Jeg håber virkelig at de snart får deres ønske opfyldt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER