Prinsessemor

Lines projekt Yummy mummy :)

52 indlæg i dette emne

Så vil jeg også melde mig under fanerne herinde :8:

jeg har lige fået en fedtsugning i sidste uge på mave og hofter, så er lidt "såret" fortiden.

Lige nu står den på kalorietælling (1200 kcal) om dagen hvor Nupo indgår som frokost måltid

Imorgen skal jeg til en diætist, hvilket jeg glæder mig helt vildt til, min forbrænding er sååååååå lav , så bliver spændende om hun kan hjælpe mig med at få den kickstartet

jeg skal ca tabe 6 - 10 kg mere , ved ikke helt hvór meget jeg mangler endnu da jeg ligenu er hævet op som en micheling mand pga. fedtsugning

men sæææææææææææææt igang :13:

Vægt 71,5

1. delmål 10/12 ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iih altså velkommen til :)

Hvor lyder det spændende med festudsugning...

Noget du selv har betalt?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var for egen regning :) men alle pengene værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan jeg godt forstå.. har overvejede det mange gange, men fravalgt pga min mand.. er ret sikker på han vil synes mindre om min personlighed...

Var det dyrt.. smertefuldt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg gav ca 31.500 kr for under/over mave plus hofter

jeg er gul blå lilla og sort, så er ret øm, men har taget det med panodil og idag en uge efter opereationen er jeg stadig hævet og øm men behøver ikke tage nogen piller mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var jo ikke fordi det var så galt.. Tak fordi du vil fortælle..

Håber jeg nu kan smide kiloene væk selv.. ellers kan det være jeg stiller flere spørgsmål :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja vi må holde hinanden i ørene herinde :)

Er din plan motion og sund mad eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :)

Kommer der før og efter billeder?? ^_^

Held & lykke med de resterende kilo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det lover jeg , men først når det hele er komet lidt på plads, forstår bedre nu sygeplejerskens kommentar om at jeg ikke måtte regne med at jeg skulle i KJOLEN ugen efter :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja vi må holde hinanden i ørene herinde :)

Er din plan motion og sund mad eller?

Ja, jeg ved fra de fem tusinde andre gange at jeg køre surt i det hvis det bliver for sundt.. så må gerne spise lidt i weekenden (max 2 dage) spiser da også stadig lidt sovs og kartofler osv. men når det er i den retning bliver portionerne mindre.

Og ja så ellers motion.. de dage jeg ikk får løbet (løber 3km) SKAL jeg enten lidt hulahop eller mavebøjninger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det har jeg også overvejet maaange gange og lige præcis det område.

Vil meget gerne se før og efter billeder (må viiiii) og hvor fik du det lavet henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget held og lykke med at smide kg'erne håber det lykkedes for dig :D

Er slev startet men kun i det små med motion og ændret kost :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Respekt og velkommen til!! Glæder mig til at se forandringen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det har jeg også overvejet maaange gange og lige præcis det område.

Vil meget gerne se før og efter billeder (må viiiii) og hvor fik du det lavet henne?

:) det må i gerne, men der går altså noget tid, for det tager 4-6 måneder før man ser det endelige resultat.

jeg er dog i tvivl om jeg får en lille smulle hængehud på undermaven, men det kan han fjerne ved at skære mit kejsersnit ar op og stramme det ned, det kan han vist gøre i lokalbedøvelse

jeg fik det lavet hos Grymer, af en der hedder Christian, han er sååååååååååååååååå dygtig og meget meget sympatisk, kan til enhver tid anbefale ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Respekt og velkommen til!! Glæder mig til at se forandringen :)

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget held og lykke med at smide kg'erne håber det lykkedes for dig :D

Er slev startet men kun i det små med motion og ændret kost :)

Tak skal du ha :) ændring af kost er også den væsentligste del af vægtreducering :)

jeg skal til diætisk idag, så satser jeg på at være motiveret til lige smide 7 kg mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal nok få smidt resten, for du har viljestyrken til det!

Håber diætisten kan give dig nogle lækre opskrifter og gode råd

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til diætist og skal da nok love for jeg fik øjnene op for nogle ting :blink

jeg kan godt se nu jeg har spist alt alt for lidt og alt for forkert.

Min krop kan ikke bruge noget af det jeg spiser og lagre det i min krop istedet for fordi den ikke får noget ordentligt at arbejde med.

for at gøre en lang historie kort, er jeg nu gået igang med at lægge min kost om bid for bid, istedet for nupo og special K skal der nu hældes ind af nødder, kerner, frugt, grønt og lyst kød.

Jeg vil prøve i en periode at holde mig fra mælk, hvede og sukker, for at se om det ikke giver det et ekstra skub.

Det er en helt ny verden og jeg kan slet ikke ændre det hele på en dag, men jeg er godt igang.Igår lavede jeg sauce på rismælk :) og fik brune ris for første gang i lang tid.. mums :mam

til morgen får jeg smoothie med masser bær, frugt, proteinpulver, hørfrø olie og malede mandler, og frø

jeg er stadig meget hævet og væskefyldt efter min operation, men man kan se det går den rigtige vej nu, jeg vil prøve at veje mig på fredag og derefter hver fredag fremover.

udover det vil jeg følge et løbeprogram der skulle få mig op på 15 km på 12 uger, det tror jeg sagtens jeg kan da jeg uden problem løber 5 km på 1/2 time som det er nu.

Nu skal det sidste fedt af :13:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej med hensyn til løb.. Super flot

Og godt du laver din kost om lidt efter lidt.. fedt du er blevet positiv overraskede efter diætisten..

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du ha :) men du løber også kan jeg se :)

Syntes man kan blive helt afhængig af motion

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du ha :) men du løber også kan jeg se :)

Syntes man kan blive helt afhængig af motion

Jeg løber måske 4 på en god dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GODT gået - glæder mig også til at se før og efter billeder!

Det lyder som om, du har helt styr på det - især nu, hvor du har været ved diætist også!

Hvor er du sej med løb. Når du løber 5 km uden problem, tror jeg sagtens, at du hurtigt kan træne dig op til 15 km!

God idé med fredags-vejning. Glæder mig til at følge med!

Kh line

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Line

Nu fik jeg lige kigget din tråd igennem og det lyder rigtigt godt med en kostændring :) Kun lige være obs. på de nødder. Husk de indeholder rigtig meget fedt, så max 6 af dem om dagen.

Man taber sig rigtig meget ved at bytte sukkeret held ud med f.eks. sødemidler. Og det kan måske være godt at prøve for en tid.

Det lyder da fedt med den fedtsugning. Det gad jeg godt prøve, men har ikke penge til det og ville sikkert bruge pengene på nogle æg istedet :) Men nøj hvor jeg godt gad at få de lår-basser væk!

Hvor meget fedt fjernede de?

Knus

Pernille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej pernille

Ved godt der er meget i nødder og mandler MEN som diætisten sagde så er det Celle fedt og ikke delle fedt, kroppen kan meget bedre forbrænde de naturlige fedstoffer, men igen, selvfølgelig skal man ikke have for meget :)

Dog mente hun min krop var underernæret af at leve af nupo så hun syntes jeg skulel få noget mad indenbords i første omgang.

jeg har også fået en kur jeg skal tage med en masse piller, dem har jeg bestilt på nettet og starter mandag, håber det kan sætte gang i min forbrænding som egentlig er den der er et problem lige nu.

Egentlig vil jeg helst undgå sødemiddel da det åbenbart får bugspytkirtlen til at producere insulin selvom det ikke er sukker, skulle det så fede som sukker, men jeg ved det ikke :) det er en stor jungel :unsure

Jeg er også vildt glad for at have fået min sugning, men man kan stadig ikke se meget resultat, jo man kan se jeg har fået en talje, som jeg aldrig har haft men jeg er stadig meget hævet og der går nok en 3 uger endnu hvor den langsomt fortager sig, min kæreste er sød til at massere områderne om aftenen :biglove

han sugede 4 liter, er overbevist om han sagtens kunne finde mere, men det er det højeste de må fjerne på en gang, for at kroppen kan følge med, og uanset hvad så er det 4 liter lige på mavsen, hvilket svare til ca 4 kg.

Var jeg i din situation ville jeg også uden at blinke bruge pengene anderledes hvis de kom dumpende :kram

Uanset hvad vil jeg heppe på dig herinde (og de andre hot mammas i slankeforumet :) ) syntes det er spændende vi alle går til det med hver sin livstils ændring, så kan vi få gode ideer og inspiration fra hinanden

Knus Line

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op der sker en del hos dig :respekt Har også tænkt på fedtsugning, men vil lige prøve at få vægten lidt ned først ;) Lyder lidt spændende med diætisten - havde jeg bare pengene ville jeg også afsted til en. Glæder mig til at høre mere, om fedtsugningen, når hævelsen falder ;)

Hvilke piller er det du skal tage for at øge forbrændningen?

En masse hep herfra t43.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER