Prinsessemor

Lines projekt Yummy mummy :)

52 indlæg i dette emne

Tak Christina :kram

Det er rigtig mange piller, en del af dem er en kur som jeg skal tage i 8 uger og resten er bare tilskud.

Jeg har ikke lige listen her nu, men skal nok skrive herinde hvilken nogen der skulle øge forbrændingen.

Er også rigtig glad for jeg kom til diætist, og det er faktisk ikke så dyrt igen :)

Ps. hvor er prinsessen blevet stor og lækker :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg været på vægten :13:

den siger 71,5 dvs. jeg skal tabe 7,5 kg

jeg regner med noget af det er væske da jeg stadig er meget hævet (dog falder det dag for dag kan jeg se)

jeg sætter mine delemæl ind i mit første indlæg men vil satse på at tabe et halvt kg om ugen.

Dog gruer jeg for julen men vi tager det som det kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Christina :kram

Det er rigtig mange piller, en del af dem er en kur som jeg skal tage i 8 uger og resten er bare tilskud.

Jeg har ikke lige listen her nu, men skal nok skrive herinde hvilken nogen der skulle øge forbrændingen.

Er også rigtig glad for jeg kom til diætist, og det er faktisk ikke så dyrt igen :)

Ps. hvor er prinsessen blevet stor og lækker :biglove

Tak :biglove

Du må meget gerne, når du får tid, skrive hvilke piller der øger forbrændingen ;) Og må jeg spørge hvad du betaler for at komme til diætist? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været på vægten :13:

den siger 71,5 dvs. jeg skal tabe 7,5 kg

jeg regner med noget af det er væske da jeg stadig er meget hævet (dog falder det dag for dag kan jeg se)

jeg sætter mine delemæl ind i mit første indlæg men vil satse på at tabe et halvt kg om ugen.

Dog gruer jeg for julen men vi tager det som det kommer

Ja der er nok en del der stadig er væske ;) Det må være dejligt at kunne se fremskridt, dag for dag, i forhold til hævelsen :)

Jeg gruer også noget for julen, men sidste år lavede min mor noget "konfekt", som smager SÅ godt og der er ikke sukker i :) Det er lavet på dadler, mandler og appelsin, så det er ikke usundt, og jeg kan kun spise 2 kugler så har jeg fået nok :) Så sødt smager det ;) Det tager RIGTIG meget af min sukkertrang i den søde tid ;) Jeg kan finde opskriften hvis du kunne få lyst til, at forsøge dig med dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil rigtig gerne have opskriften :) kan bruge alt det sunde slik jeg kan komme i nærheden af :D

jeg gav 800 kr for en gang, og det var ca 2 timer hvor hun havde lavet kostplan, lavet mineral plan og fortalt mig hvordan jeg bør leve.

det er et engangs beløb da jeg i princippet ikke behøver at komme igen, men har jeg brug for at se hende igen om et par måneder er det 400 kr

Selvfølgelig er 800 kr mange penge men når det kun er en gang og for 2 timer syntes jeg det er rimeligt.

det fiskeolie der hedder EPA-GLA+ skulle øge forbrændingen og Omnichrom eller chrom solaray stabilisere dit blodsukker så man ikke får den der sukkertrang.

resten er personligt, dvs. det hun vurdere min krop har brug for for at jeg kan tabe mig

Frø og kerner er også rigtig godt at spise, din krop arbejder bedre hvis du får noget celle fedt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg igang med en ny uge, som er startet lidt sent, da vi har haft børnefri weekend i kbh, hos T storebror og kæreste, det gik lidt vildt for sig med mad og alkohol to dage i træk, så jeg gruer for på fredag :(

Udover det er jeg stadig MEGA hævet, og begynder at længes efter noget af alt det her væske forlader min krop, selv de løseste underbukser laver mærker i huden som sidder der længe efter hvis de ikke bliver masseret ud.

jeg har søgt lidt på nettet, og der kan vist godt gå måneder før det forsvinder helt øv altså <_<

Nå men jeg må bare give den gas indtil fredag og i det mindste håbe jeg ikke har taget for meget på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har besluttet mig for at melde mig ind i et fitness center, jeg er bange for jeg ikke vil få løbet nok ude i det fri henover vinteren.

jeg løb ned til bilen idag, og det gjorde næsten ikke ondt :) så tror godt jeg kan komme igang igen

jeg vil spinne,zumba og løbe på løbebånd, så må vi se når jeg har nået mit vægttab om jeg også skal styrketræne.

Håber jeg kan få kæresten med ned og kigge i det lokale center en af dagene, så jeg kan komme igang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

r46.gif

Lyder som en god beslutning!

Go' vind ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super beslutning... afsted med dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en rigtig god ide :super Håber vægten er god ved dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aiiiiiiiiiiiiii, ved bare jeg ikke har tabt mig i denne uge, jeg har prøvet at holde mig væk fra søde sager men hvis vi har det i huset til gæster eller lidt til børnene, går jeg og småspiser af det :( jeg har også kun været ude at løbe en gang, jeg har stadig ret ondt i dellerne der hvor jeg er suget, så må starte stille op.

i aften skal kæresten og jeg til dans, så må jeg give den ekstra gas til cha cha chaen så jeg kan få forbrændt noget inden imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det hyggeligt med dans.. ;)

Tror vi er mange der har syndet i weekenden... så nu det heldigvis hverdag og så skal vi kæmpe igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På tirsdag har jeg en prøvetime hos det lokale fitness center, så det glæder jeg mig til.

i forgårs tog jeg en gang step på stepbænken hjemme foran fjernsynet og det vil jeg også gøre idag.

Imorgen skal jeg til tøsejulefrokost, og det gør jo nok ikke noget godt for vægten, men hvis jeg er god de andre 6 dage kan jeg nok undgå at tage på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du skal i fitness.. håber det bliver godt. og step er jo super lækkert..

Jeg skal også til julefrokost fredag.. men ja spise godt de andre dage, vi skal jo også nyde julen lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg igang :)

fik en prøvetime i styrketræning i tirsdags og løb så 20 min på løbebånd

Idag har jeg styrketrænet igen , taget 10 min på crosstrainer og løbet 20 min

Sæææææææt igang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt! :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du er sq da sej Line... :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige været afsted igen, 30 min styrketræning og 30 min løb på løbebånd :8: håber jeg kan holde vægten på den måde i december og så give den ekstra gas i januar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige været afsted igen, 30 min styrketræning og 30 min løb på løbebånd :8: håber jeg kan holde vægten på den måde i december og så give den ekstra gas i januar

Ekstra gas.. jeg troede det du gjorde nu var ekstra gas... du giver sq mig dårlig samvittighed... ;) Sejt Line du er sq god

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jaaaa men ekstra gas mener jeg også mest på kosten, jeg har forbandet svært ved at holde maden ude af munden her i december og bliver så sur på mig selv hver gang, jeg vil jo så gerne tabe de sidste kg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

arghhhhhhhhh jeg kan slet ikke holde mig til det rigtige mad, så nu har jeg taget et kg på :(

min plan denne uge er

mandag dansede en time standard/latin med kæresten

tirsdag fri

onsdag 40 min løb/crosstrainer og 20 min styrke

torsdag 40 min step

fredag spinning 1 time

lørdag spinning 1 time

jeg kan sagtens finde gejsten til at motionere, men jeg ryger altid op på at spise 1500-1700 kcal og så taber jeg mig IKKE baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............ :(

hvad gør i andre når i er til juletam tam i bh eller på arbejdet julefrokoster osv. tager i simpelthen ingenting?

øv hvor er det træls at elske usund mad :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt med alt det motion... :respekt

MEd hensyn til det mad så kan jeg heller ikk styre det.. ikke lige nu og vægten står også bare helt stille... tror bare jeg har indset at fra nu og indtil nytår skal vægten bare holdes og så må vægttab komme igen bagefter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også, jeg må bare ikke tage på, så jeg skal i træningscenter hver dag i julen, og så må jeg give den en ekstra skalle efter nytår med maden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er det jo blevet nytår :) og jeg har tabt mig 2 kg siden d.1/1 hvilket jeg er tilfreds med

jeg bruger madlog og spiser mellem 1200 og 1400 kcal om dagen (alt efter om jeg har trænet)

jeg træner fast nu som skrevet

mandag morgen 45 min crosstrainer/styrke hvis jeg kan nå det inden arbejde

Mandag aften 1 times standard/latin dans

Tirsdag fri

Onsdag spinning

Torsdag fri

fredag morgen spinning

Lørdag spinning

Søndag 45 min crosstrainer/fri alt efter hvad vi skal i weekenden

mit mål er "bare" at tabe 0,5 kg om ugen så jeg kan nå mit mål inden juni i år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER