Nitzen1987

Hvad har din tumling på af tøj her i sommervarmen

14 indlæg i dette emne

Maja har ingen shorts så hun har enten bodystocking og kjole på eller så kun bodystocking... En enkelt gang har hun haft en shortsdragt på uden Body under, men det resulterede i lækage-uheld...

Hvad har din tumling på af tøj her i sommervarmen?

Kan det passe at manglende bodystocking, fordi den støtter bleen, resulterer i lækage, eller var vi bare uheldige?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lasse har for det meste bare body på på de varme dage. Andre dage har han også shorts eller sommerbukser eller en sommer-dragt.

Jeg tror mest på at i bare er uheldig. Vi har ikk haft problemer, hvis Lasse bare har sommerdragten på uden body inden under.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofia har haft shortsdragt på uden uheld. Hun har to shortsdragter, et par shorts og et par kjoler. Det skifter vi lidt i mellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillader mig lige at svare selvom Silke Elia først hører til herinde om 2 uger ;)

Silke Elia har altid sin uld/silke body uden ærmer på. Så har hun oftest enten en kjole (korte leggins om formiddagen/hvis det ikke er helt varmt endnu) eller short og t-shirt :) Nogle dage har hun bare rendt rundt i uld/silke-bodyen. Den er rigtig god her i varmen, og meget mere temperaturregulerende end almindelige bomuldbodyer, synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når vi er inde har hun for det meste body eller 2 delt underøj på. Udenfor har hun shorts/nederdel/kjole og så varierer det om hun har tshirt på, eller om body/undetrøje bruges som overdel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer an på hvor varmt. Vi har haft nogle dage omkring de 35 grader og der har hun mest af alt bare ble på, af og til med en undertrøje på.

Ellers har hun kjole på, eller shorts med kortærmet t-shirt.

Hun har ikke body på, det er for vamt. Vi har ikke haft lækkeuheld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M. Lever nærmest i ble, ligesom sidste år ;) Og kun i ble :) Vi har ikke haft lækager :) Hvis hun er tøj på er det 3/4 leggings og t-shirt/tunika, bare tunika eller en body og korte shorts- som så ryger af, Så hun alligevel kun har body på. Hun døjer rigtig

Meget med varmeknopper, så derfor har hun sjældent tøj på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har lækage problemer pga manglende støtte til bleen, kan du prøve buksebleer istedet for. Vi oplever at de sidder bedre af sig selv og ikke "hænger". Dem fra lidl er både billige og jeg synes de sidder rigtig godt. De fås helt ned fra 7 kg og så opefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har lækage problemer pga manglende støtte til bleen, kan du prøve buksebleer istedet for. Vi oplever at de sidder bedre af sig selv og ikke "hænger". Dem fra lidl er både billige og jeg synes de sidder rigtig godt. De fås helt ned fra 7 kg og så opefter.

:ditto Vi bruger libero Up&Go når Anna går rundt kun i ble eller kjole på. Det virker upåklageligt :)

Anna går enten kun i ble eller med kjole/sommerdragt, kortærmet body med tynde bukser eller shorts.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi bare er hjemme og render rundt så har ronja for det meste bare ble på.

Hvis vi er ude eller hun er i vs er det kjole eller shorts og t-shirt. Vi bruger trusser i stedet for body men det er mest for syns skyld og for at de kan tage det hvis der sker uheld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi bare er hjemme og render rundt så har ronja for det meste bare ble på.

Hvis vi er ude eller hun er i vs er det kjole eller shorts og t-shirt. Vi bruger trusser i stedet for body men det er mest for syns skyld og for at de kan tage det hvis der sker uheld.

Jeg har overvejet trusser til Dicte, men er det besværligt med af og på når bleen skal skiftes? Tænker at måske vil syntes det er ekstra arbejde??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har overvejet trusser til Dicte, men er det besværligt med af og på når bleen skal skiftes? Tænker at måske vil syntes det er ekstra arbejde??

Næ det synes jeg egentlig ikke. Selvfølgelig skal de trækkes op som bukser men tilgengæld skal jeg ikke lukke en body ;)

Jeg synes også det er nemmere i øjeblikket for det er ikke altid ronja gider lægge ned og blive skiftet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme i lejlligheden bukseble og bomulds undertrøje. På tur shorts og undertrøje og sandaler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig varmt og udenfor i haven; ingenting.

Rigtig varmt og indenfor; ble

Varmt; body uden ærmer, eller kjole uden ærmer. Hun har stort set kun shorts på, hvis vi er "ude" hvilket vi alligevel ikke rigtig er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER