louisezz

Sygmeldt tiden ud.

5 indlæg i dette emne

Har gennem den sidste uge haft meget ondt i højer side og jeg står går eller ligger. Det er omme bagpå der hvor min ene nyere sidder... Sidst jeg var gravid var min højer nyrer også meget medtaget så meget at jeg til sidst i min gravide fik væske i den nyrer så de måtte sætte min fødsel igang 3 uger før tid, da de var bange for den ville tag skade.... Nu kunne noget desvære tyde på det gentager sig.... Har + for protein i min urin hvilkede selvfølgelig kan betyde meget..., men kan også betyde der er et tryg på mine nyrer så nu blev jeg sygmeldt de sidste 6 uger inde min barsel skulle starte... Og skal til tjek 1 gang om ugen... Det er det jeg altid har sagt hvis man kunne vælge vil jeg til en hver tid heller føde end at gå gravid... Jeg er en af dem som ikke synes det er fantastisk at gå gravid og da slet ikke de sidste 3 mdr, men fødslen synes jeg er en kæmpe oplevelse som jeg ikke vil være foruden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

stakkels dig, men trods alt godt at der er fokus på det og at du har fået en sygemelding så du kan tage den med ro.

Håber ikke det bliver værre, og at ventetiden ikke bliver aaalt for lang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanker til dig Louise.. Håber at det ikke bliver værre og at det hjælper at få slappet af i kroppen. Jeg er også sygemeldt. Det er dog pga plukveer som trækker helt om i lænden og i benene.

Jeg er ligesom dig ikke voldsomt begejstret for de sidste måneder.

Kæmpe knus.. (Smiley'erne må du tænke dig til da jeg er på via telefonen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls. Håber det hjælper at slappe af :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv hvor træls. Jeg har også gået hjemme, lige siden jeg blev gravid. Gode bøger gør ventetiden lidt kortere :)

Håber ikke det bliver for slemt for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER