Susse

Skal slettes

74 indlæg i dette emne

Nyt billede af baby hulen :) det er fra i dag, 17 + 2..... den vokser lige så stille og er nu ret synlig! Jeg har dog stadig ikke taget på over hovedet... ?! I følge de papirer jeg fik af JM, burde selv jeg (med for højt BMI), have taget omkring 3 kg på nu?? lille manden havde det fint, så tænker ikke at det gør noget... men undre mig da stadig liiidt over hvornår det mon kommer :)

Lige på besøg fra november/december. Flot mave! Tror ikke du skal være så bekymret over "manglende" vægtstigning. Jeg selv er på størrelse med en højgravid efterhånden, venter tvillinger, så det fylder jo lidt mere (se evt. billede i december gruppen hvor jeg er 23+2), nu er jeg 24 uger henne og har taget fire kilo på og det tog lang tid før min vægt steg. Snakkede med lægen om det den anden dag, og han mente det var meget fint. Så mon ikke alt også er super ved dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige på besøg fra november/december. Flot mave! Tror ikke du skal være så bekymret over "manglende" vægtstigning. Jeg selv er på størrelse med en højgravid efterhånden, venter tvillinger, så det fylder jo lidt mere (se evt. billede i december gruppen hvor jeg er 23+2), nu er jeg 24 uger henne og har taget fire kilo på og det tog lang tid før min vægt steg. Snakkede med lægen om det den anden dag, og han mente det var meget fint. Så mon ikke alt også er super ved dig :)

På besøg fra november :)

Ville bare lige samtykke med Annika :) jeg er 28+2, og i mandags (28+0) havde jeg taget 2,4 kg på. JM i sidste uge var slet ikke bekymret, da jeg har fin babybule og skanninger + JM's skøn viste hun har en fin størrelse :) desuden sparker hun konstant og meget kraftfuld :)

Jeg er forresten normalvægtig.

Så sikker på du ikke behøves bekymre dig! Bare glæde sig over at der bliver mindre at smide senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra november/december. Flot mave! Tror ikke du skal være så bekymret over "manglende" vægtstigning. Jeg selv er på størrelse med en højgravid efterhånden, venter tvillinger, så det fylder jo lidt mere (se evt. billede i december gruppen hvor jeg er 23+2), nu er jeg 24 uger henne og har taget fire kilo på og det tog lang tid før min vægt steg. Snakkede med lægen om det den anden dag, og han mente det var meget fint. Så mon ikke alt også er super ved dig :)

Sikke da en fin stor mavse du har :) der er da slet ingen tvivl om at der ligger to basser og hygger sig ;)

Jeg tænker også at det kommer ... og har det sådan set fint hvis det først begynder på den anden side af 20+ ;)

På besøg fra november :)

Ville bare lige samtykke med Annika :) jeg er 28+2, og i mandags (28+0) havde jeg taget 2,4 kg på. JM i sidste uge var slet ikke bekymret, da jeg har fin babybule og skanninger + JM's skøn viste hun har en fin størrelse :) desuden sparker hun konstant og meget kraftfuld :)

Jeg er forresten normalvægtig.

Så sikker på du ikke behøves bekymre dig! Bare glæde sig over at der bliver mindre at smide senere :)

Hihi ja det er jo det gode ved det! :) I sær fordi jeg gerne vil tabe lidt ekstra også bagefter... har længe gerne ville igang med træning, men en lidt bøvlet fertilitets behandling har gjort det umuligt..

Er dog også begyndt at cykle lidt og svømme her efter jeg er blevet gravid! Så måske det også har lidt at skulle have sagt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er din mave blevet fin... Man kan da rigtig se der sker noget... Jeg er sikker på at din krop nok selv skal styre vægtøgningen, det skal nok komme ;) Siger hende der har taget 4 kg på allerede :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er din mave blevet fin... Man kan da rigtig se der sker noget... Jeg er sikker på at din krop nok selv skal styre vægtøgningen, det skal nok komme ;) Siger hende der har taget 4 kg på allerede :o

Hihi... jeg klar såmænd heller ikke! :) Føler mig som en hval uden at have taget et eneste kg på :P så jeg behøver ikke ekstra vægt lige nu :P

men for hulan hvor er det rart at vi har været til scanning! Er nået til det punkt hvor folk er "velmenende", men skaber kaos i min gravide hjerne med kommentare som: hold da op din mave er stor i forhold til normalen... eller i den anden grøft: der er godt nok ikke rigtig noget at se endnu hva? er du sikker på du er så langt som de har sagt?... osv...

Starter op på studiet igen på mandag, så skal nok lige mentalt forberede mig på 60 forskellige meninger om min mave (som nu er blevet offentlig eje) grrr.... Måske det bare er mig?!.. den nærmeste familie og et par venner må gerne mærke og røre men jeg føler altså at graviditeten er privat for mig og min mand og jeg behøver ikke 60 sygeplejerske studerende der skal nusse mave og stille spørgsmål til størrelse, om jeg har mærket liv osv...

Puha.. de kære hormoner ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også meget sidst... synes at det var en meget personlig ting mellem min mand og jeg som alle kunne følge med i.. Men kom min stille over det efterhånden som det blev hverdag med kommentarerne... Det med meninger skal du nok komme til at høre mange af, til de fleste gav jeg bare et høfligt svar og rystede indvendigt på hovedet... Især var der mange der mente at maven var så stor at det måtte være oppe over 2,5 måned før termin og så havde jeg en typisk drengemave åbenbart og det skulle jeg også høre meget for... de fleste mener det jo kun godt ;)

Lyder dejligt at skolen starter igen, kan du lige nå et semester mere? Læser du så i Esbjerg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg læser i Esbjerg! skal dog kun i skole i en enkelt uge denne gang da vi skal i praktik!... :) Den står på psykiatri denne gang.. først var jeg helt vildt skuffet over ikke at komme på en af de mere "hardcore sengeafsnit" så jeg kunne få afprøvet mig selv... (har fået lokalpsykiatri, primært samtaler)... men nu er jeg glad for at det bliver stille og roligt :) plus at man på nogle af senge afd. slet ikke må være der hvis man er synligt gravid, da de ikke er helt tilregnelige... Så alt i alt bliver det bare godt! ... Og så glæder jeg mig da bare en "lille smule" til eksamen er overstået d. 24 + 25 oktober ... for så hedder det barsel/sygemelding for mit vedkommende! :) det bliver sikkert også laaaang tid at gå hjemme i 3 mdr og vente på lille manden! Men næste praktik har eksamen samme dag som terminen! plus der er en masse tunge løft osv! Så det gemmer jeg til jeg er på den anden side :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg læser i Esbjerg! skal dog kun i skole i en enkelt uge denne gang da vi skal i praktik!... :) Den står på psykiatri denne gang.. først var jeg helt vildt skuffet over ikke at komme på en af de mere "hardcore sengeafsnit" så jeg kunne få afprøvet mig selv... (har fået lokalpsykiatri, primært samtaler)... men nu er jeg glad for at det bliver stille og roligt :) plus at man på nogle af senge afd. slet ikke må være der hvis man er synligt gravid, da de ikke er helt tilregnelige... Så alt i alt bliver det bare godt! ... Og så glæder jeg mig da bare en "lille smule" til eksamen er overstået d. 24 + 25 oktober ... for så hedder det barsel/sygemelding for mit vedkommende! :) det bliver sikkert også laaaang tid at gå hjemme i 3 mdr og vente på lille manden! Men næste praktik har eksamen samme dag som terminen! plus der er en masse tunge løft osv! Så det gemmer jeg til jeg er på den anden side :)

Oki det lyder da meget godt... Godt det alligevel var den afdeling du endte på... Skal da nok blive spændende... Kan godt forstå du udskyder den næste eksamen når det er en så hård periode, lyder meget fornuftigt. Jeg har selv sidste arbejdsdag d. 15/11 så har 2 måneder, det bliver helt mærkeligt... Sidst var under min bachelor skrivning så tror jeg efter min terminsdato havde ½ uges barsel eller noget i den dur (hvilket jeg heller ikke kunne holde til, så endte med at skubbe noget af opgaven lidt.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en fin mave du har fået :) Den sidder da bare lige hvor den skal :D Jeg må nok snart hellere få taget mig sammen til at lægge et "halvvejs" billede ind... :) skal bare lige huske at tage det hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Ja synes også den er fin nu, men hvis det går lige som sidst går det bare stærkt nu og så bliver den lidt voldsom ;)

JA sæt igang, vil gerne se din mave også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lige taget et nyt billede i dag 22+2 .... Tøjet er ikke så flaterende, da kjolen jeg har på ikke fremhæver maven, så den måtte lige foldes op, så maven kunne ses ;)

post-5687-0-11958400-1380123387_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lige taget et nyt billede i dag 22+2 .... Tøjet er ikke så flaterende, da kjolen jeg har på ikke fremhæver maven, så den måtte lige foldes op, så maven kunne ses ;)

Ih sikke en fin gravid mave du har der... Ingen tvivl om grunden til den :D Dejligt med billede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih sikke en fin gravid mave du har der... Ingen tvivl om grunden til den :D Dejligt med billede :)

Mange tak :) den begynder så småt at være i vejen.. ;) men på den hyggeligt måde :P hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en fin lille mave, den bærer du flot :)

Indtil videre virker det til det kun er maven jeg tager kiloene på, man kan jo håbe det forbliver sådan :) men jeg kan ikke se jeres billeder :( den viser kun en hvid kasse , er det fordi jeg er på en telefonen måske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre virker det til det kun er maven jeg tager kiloene på, man kan jo håbe det forbliver sådan :) men jeg kan ikke se jeres billeder :( den viser kun en hvid kasse , er det fordi jeg er på en telefonen måske?

Det var da mærkeligt... Jeg kan stadig se dem og det på trods af at jeg er på fra mobil også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da mærkeligt... Jeg kan stadig se dem og det på trods af at jeg er på fra mobil også

Ja meget, Jeg kan se få af robinsons men ellers er det en hvid boks :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://imgur.com/MQG03HC

Prøver at se om det er rigtigt gjort, ellers er jeg 25+4 her :D

Sikke en fin mavse ;) Det sidder da bare lige hvor det skal det hele ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin mavse ;) Det sidder da bare lige hvor det skal det hele ;)

Ja det virker sådan , det er dejligt ;b hvis det altså fortsætter sådan (;

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det virker sådan , det er dejligt ;b hvis det altså fortsætter sådan (;

Hihi ja det kan jeg dælme godt forstå ;)

Jeg syntes pludeligt at mit er begyndt at sætte sig andre steder rundt omkring... :O har de sidste par uger taget et helt kilo på om ugen og denne uge ser ikke ud til at blive anderledes... :(

men jeg venter spændt og håber det fortsat sætter sig på maven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil da også lige dele hvordan mavsen ser ud i dag 25+3 <3
Den vokser lige så stille, men forventer ikke de store ryk før efter uge 30 ;)

 

post-5687-0-60039600-1382013128_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil da også lige dele hvordan mavsen ser ud i dag 25+3 <3

Den vokser lige så stille, men forventer ikke de store ryk før efter uge 30 ;)

Ihh hvor er den dog også godt på vej, en dejlig babyhule :D men det gået hurtigt her de seneste uger må jeg sige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi ja det kan jeg dælme godt forstå ;)

Jeg syntes pludeligt at mit er begyndt at sætte sig andre steder rundt omkring... :O har de sidste par uger taget et helt kilo på om ugen og denne uge ser ikke ud til at blive anderledes... :(

men jeg venter spændt og håber det fortsat sætter sig på maven ;)

Havde slet ikke set denne besked :)

Kan godt forstå dig, vil også helst bare have det sidder på maven, mine sider er blevet større og det bekræfter min kæreste mig også i :)

Har du taget meget på da ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER