Susse

Skal slettes

74 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Her er jeg 15+6

mI6UKVt.jpeg

Sikke en fin mavse :D

Jeg er helt sikkert med! Lige nu sidder jeg dog og har en smule ondt af mig selv over at jeg skal op på arbejde kl 5 imorgen tidlig.. :( smidder et ind så snart jeg har et frisk billede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig lagt mavebillede ind :) det første er fra 14. uge, kan ikke huske hvad dag præcis... og det næste er fra i dag 15+2... syntes maven skifter fra dag til dag! I går var min mave stor og rund, i dag er der kun en lille bule ?! Gik lidt i panik og tænkte ååååhhh nej hvor er "bette fisen" blevet af :) Men min søster berettede at sådan havde hun haft det i alle 3 graviditeter frem til ca. uge 20, hvor maven for alvor tog form! :) Vi har begge bag over bukket livemoder, så tænker det har en del at sige omkring størrelsen på mavsen... Undskylder de små billeder... men gad ikke til at koble telefonen til computeren, og den justerede automatisk størrelsen da jeg sendte til min mail ;) håber i kan se dem alligevel!

post-5687-0-07676400-1375896929_thumb.pn

post-5687-0-67928000-1375896936_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih en fin lille babybule.... Du ser da bare så godt ud med den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih en fin lille babybule.... Du ser da bare så godt ud med den :)

Tusind tak ;) Syntes den ændre form og størrelse hele tiden! Men mon ikke snart den begynder at vokse og holde formen :P hihi

Skal nok smide en update med jævne mellemrum! :) Glæder mig til at følge jeres andres maver også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WyfDDXm.jpeg

18+6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WyfDDXm.jpeg

18+6

Sikke en fiiin mavse <3 Den sidder rigtig flot på dig! Bliver spænende at følge dig og mavens udvikling :)

Syntes det er sjovt at se som vi alle er forskellige... Men der er selvfølgelig også lidt spredning på terminsdatoen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Lige p.t. føles det som om mine bryster er vokset lige så meget som maven. Der sidder mindst et kilo der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Lige p.t. føles det som om mine bryster er vokset lige så meget som maven. Der sidder mindst et kilo der

Haha... kunne ikke forestille sig at manden klager over det ;)

Her er brysterne også vokset godt! er gået fra en C-skål til E-skål og det er kommet lige pludselig.... :P Dog ved jeg ikke hvor mange kg der sidder der :) da jeg ikke har taget nogle på endnu...

Men målte lige hofterne idag da min mand syntes at jeg havde tabt mig for meget... der er røget 6 cm rundt om hofterne!? så jeg har jo nok "taget lidt på", men samtidig tabt noget af depoterne ;) ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WyfDDXm.jpeg

18+6

Flot lille bule... Glæder mig til at følge udviklingen :)

Første graviditet blev mine bryster også meget store og det virkede helt forkert til maven voksede med. Denne gang er det sket i omvendte rækkefølge, så virkede det ikke helt så voldsomt da brysterne voksede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan ligger man billede ind er det kun via computer man kan det ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal downloade en app der hedder imgur, med den kan man ligge op fra telefon :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal downloade en app der hedder imgur, med den kan man ligge op fra telefon :)

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en fin mavse :)

Jo tak og i lige måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min mave skifter størrelse hele tiden og så igen!?.. er ved at få grå hår af det ... bbaaahhh.... har oprettet en tråd under graviditet med 2 billeder til sammenligning! Men vil da lige opdatere her med mit 16+3 billede... (det er den dag hvor maven rent faktisk arter sig!!)... idag er den igen blevet mindre... men vist stadig størrer end sidst?!

post-5687-0-44369300-1376728781_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så idag 16 + 5.... ved ikke helt hvad maven laver ?!... men der er da sket en mikroskopisk smule siden jeg sidst smed billede op :)

post-5687-0-08898100-1376728831_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave skifter størrelse hele tiden og så igen!?.. er ved at få grå hår af det ... bbaaahhh.... har oprettet en tråd under graviditet med 2 billeder til sammenligning! Men vil da lige opdatere her med mit 16+3 billede... (det er den dag hvor maven rent faktisk arter sig!!)... idag er den igen blevet mindre... men vist stadig størrer end sidst?!

Kan det ikke være oppustelighed efter mzn har spist min er lille om morgenen syntes jeg :D

Så længere oppe i snakkede om jeres bryster er blevet større jeg er normalt i en e til lille f skål, men kan ikke være i dem nu og orker ikke af bruge penge på nye bher også , kender i nogle ideer til noget andet ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det ikke være oppustelighed efter mzn har spist min er lille om morgenen syntes jeg :D

Så længere oppe i snakkede om jeres bryster er blevet større jeg er normalt i en e til lille f skål, men kan ikke være i dem nu og orker ikke af bruge penge på nye bher også , kender i nogle ideer til noget andet ? :)

ja jeg tænker at jeg kan være oppustet nogle dage :)

altså jeg har skiftet str på BH 2 gange nu.. får ømme bryster hvis den strammer :) jeg har været heldig at finde dem billigt i bilka og H&M... er for nærrig til at ofre penge på noget der skal skiftes ud igen :)

Men i starten købte jeg sådan en "sømløs sports BH" agtig ting... måske du har set den på TV shop? jeg købte den i kvickly... tror jeg gav 150 kr? Det ligner en sports BH, men er tyndere i stoffet og så har den "løftende" effekt... den er jeg rigtig glad for... bruger den når brysterne er ømme! Og den sidder flot! Den giver sig og kan bruges til en del størrelser tænker jeg? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyt billede af baby hulen :) det er fra i dag, 17 + 2..... den vokser lige så stille og er nu ret synlig! Jeg har dog stadig ikke taget på over hovedet... ?! I følge de papirer jeg fik af JM, burde selv jeg (med for højt BMI), have taget omkring 3 kg på nu?? lille manden havde det fint, så tænker ikke at det gør noget... men undre mig da stadig liiidt over hvornår det mon kommer :)

post-5687-0-37899100-1377104519_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER