Marianne1983

??

7 indlæg i dette emne

Er 11+3 og har mensagtige smerter. Er bekymret. Ingen blødning. Men er det normalt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ikke oplevet det før

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sikkert ligament-smerter fordi din livmoder vokser og ledbåndene giver sig. Det kan give mens-agtige smerter. Så så længe der ikke er blødning ville jeg ikke være bekymret :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sikkert ligament-smerter fordi din livmoder vokser og ledbåndene giver sig. Det kan give mens-agtige smerter. Så så længe der ikke er blødning ville jeg ikke være bekymret :kram

Helt enig! Jeg er selv 20+1 med meget livlige tvillinger og har stadig den der menstruationssmerte af og til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde tonsvis af mens-agtige smerter da jeg var 11-12 uger henne. Ringede til lægen fordi jeg var sådan lidt hm-agtig. Hun sagde at så længe det bare var murren og ikke smerter, som i AV! Så var alt ok og det holdt altså stik. Så vær du ikke bekymret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er normalt og kaldes ligamentsmerter pga livmoderen vokser og udvider sig. Det føles ofte som menses-smerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, alle. Det er heller ikke smerter. Nærmere en følelse af at jeg skal have mens.

Glæder mig til nakkefoldsscanning den 5.8.

Knus fra Rhodos

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER